• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2024 13:50

Detail zákazky Z20242640

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2024 13:50

Základné údaje

Z20242640

OF-287199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9180580

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36487104

Next Team, s.r.o.

Budovateľská 48, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom multifunkčných zariadení a prenájom tlačiarní a s tým súvisiace služby

Prenájom, fotokopírovacie zariadenie, tlač, servis a údržba fotokopírovacích strojov

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom multifunkčných zariadení a prenájom tlačiarní a s tým súvisiace služby
Funkcia
Prenájom multifunkčných zariadení a prenájom tlačiarní a s tým súvisiace služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom 3 kusov fotokopírovacích zariadení typu „A“ mesiac 36
Prenájom 9 kusov fotokopírovacích zariadení typu „B“ mesiac 36
Prenájom 10 kusov fotokopírovacích zariadení typu "C" mesiac 36
Prenájom 5 kusov tlačiarní mesiac 36
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu fotokopírovacích zariadení typu „A“ ks 600000
Predpokladaný počet farebných výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu fotokopírovacích zariadení typu „A“ ks 25000
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu fotokopírovacích zariadení typu „B“: ks 450000
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu fotokopírovacích zariadení typu „C“: ks 400000
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu tlačiarní ks 75000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú 36 mesiacov .
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ (ďalej len „kupujúci“) v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zmluvy.
3. Predávajúci stanoví celkovú cenu s DPH za predmet zmluvy.
3.1. Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na dopravu na miesto plnenia, prenájom 3 kusov kopírovacích zariadení typu „A“ na 36 mesiacov, prenájom 9 kusov kopírovacích zariadení typu „B“ na 36 mesiacov ,prenájom 10 kusov kopírovacích zariadení typu „C“ na 36 mesiacov, prenájom 5 kusov tlačiarní na 36 mesiacov a celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve.
4. Kupujúci nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvá výtlačkov.
5. Predávajúci predloží nasledujúci pracovný deň po uzavretí zmluvy rozpis ceny s DPH výtlačku pre jednotlivé typy zariadení pri stanovenom predpokladanom množstve ako aj cenu mesačného prenájmu pre jednotlivé typy kopírovacích zariadení a tlačiarní.
5.1 Predložené jednotkové ceny prenájmu, výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy.
Cena zákazky zahŕňa:
6. Dodanie 3 kusov kopírovacích zariadení typu „A“ podľa uvedenej špecifikácie:
6.1. Maximálna veľkosť originálu: A3 , možnosť farebnej tlače
6.2. Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: minimálne 50 kópií A4/min
6.3. Mesačný maximálny výkon: min. 20 000 kópií
6.4. Podávač originálu: DADF na 50 strán
6.5 Zásobníky na papier: min. 4 x 500 listov
6.6. Bočný vstup papiera: min. 100 listov
6.7. Pevný disk: min. 40 GB
6.8. Podpora Windows 10
6.9. Rozlíšenie (tlačiareň): 1 200 x 1 200 DPI
6.10. Tlač: lokálna aj sieťová
6.11. Rozhranie: USB , 10Base-T/100Base-TX,
6.12. Jazyk pre popis stránky : PCL 5e/PCL 6/PS3 , PDF
6.13. Sieťový protokol: TCP/IP
6.14. Skener: min. 600 dpi, sieťové skenovanie , duplexné skenovanie
6.15. Formáty skenovania: PDF
6.16. Režimy skenovania: mail(LDAP autentifikácia), PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory
6.17. Správa zariadenia: cez webové zohranie
6.18. Vrátane: finišér, spinkovanie 50 listov
6.19. Vrátane: posun papiera do finišéra
6.20. Vrátane: výstup min. 100 listov
6.21. Interný auditron na autorizovaný prístup k zariadeniu pre min. 50 užívateľov
6.22. Ovládanie zariadenia prostredníctvom dotykovej obrazovky
6.23 Možnosť zabezpečenej tlače
7. Dodanie 9 kusov kopírovacích zariadení typu „B“ podľa uvedenej špecifikácie:
7.1 Duplexná tlač/duplexné kopírovanie/skener
7.2. Maximálna veľkosť originálu: A3
7.3. Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: minimálne 30 kópií A4/min
7.4. Mesačný maximálny výkon: min. 20 000 kópií
7.5. Podávač originálu: DADF na 50 strán
7.6. Zásobníky na papier: min. 1500 listov
7.7. Bočný vstup papiera: min. 100 listov
7.8. Pevný disk: min. 20 GB
7.9. Rozlíšenie (tlačiareň): 1200 x 1200 DPI
7.10. Rozlíšenie (skener): 600 x 600 DPI
7.11. Tlač: lokálna aj sieťová
7.12. Rozhranie: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX, 1000Base-T
7.13. Jazyk pre popis stránky PDL: PCL6, Adobe PostScript3 orig.,XPS, PDF
7.14. Sieťový protokol: TCP/IP
7.15. Skener: farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie
7.16. Formáty skenovania: PDF
7.17. Režimy skenovania: mail(LDAP autentifikácia), PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory
7.18. Správa zariadenia: cez webové zohranie
7.19. Interný auditron na autorizovaný prístup k zariadeniu pre min. 50 užívateľov
7.20. Ovládanie zariadenia prostredníctvom dotykovej obrazovky
8. Dodanie 10 kusov kopírovacích zariadení typu „C“ podľa uvedenej špecifikácie:
8.1. Duplexná tlač/duplexné kopírovanie/skener
8.2. Maximálna veľkosť originálu: A4
8.3. Rýchlosť kopírovania, tlače minimálne 30 kópií A4/min
8.4. Mesačný maximálny výkon: min. 10 000 kópií
8.5.Podávač originálu: DADF na 50 strán
8.6. Zásobníky na papier: min. 500 listov
8.7. Bočný vstup papiera: min. 50 listov
8.8. Rozlíšenie (tlačiareň): 600 x 600 DPI
8.9. Rozlíšenie (skener): 600 x 600 DPI
8.10. Tlač: lokálna aj sieťová
8.11. Sieťový protokol: TCP/IP
8.12. Formáty skenovania: PDF
8.13. Správa zariadenia: cez webové zohranie
8.14. Interný auditron na autorizovaný prístup k zariadeniu pre min. 50 užívateľov
8.15. Ovládanie zariadenia prostredníctvom dotykovej obrazovky
9. Dodanie 5 kusov čiernobielych tlačiarní
9.1. Maximálna veľkosť originálu: A4
9.2. Rozlíšenie 1200x1200dpi
9.3. Rýchlosť tlačiarne : 30 strán/min
9.4. Duplexná tlač
9.5. Pripojenie cez USB , 10/100Base-TX
9.6. Podpora Windows 10
9.7. Kazetový zásobník na 2x 250listov + ručný zásobník na 100 listov, duplex
10. Inštaláciu a zaškolenie obsluhy
11. Kompletnú servisnú starostlivosť počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. dodávanie spotrebného materiálu (tonery, doplnkový spotrebný materiál (okrem papiera a sponiek na zošívanie), náhradné diely), prácu technika, dopravné náklady technika, záruku počas trvania zmluvy, servisný zásah do 24 hod
12. Predávajúci sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenia a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 15 dní od uzavretia zmluvy.
13. Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom fotokopírovacích zariadení a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov.
14. Predávajúci je povinný doručiť faktúru kupujúcemu do 5 dni od začiatku nasledujúceho mesiaca s dobou splatností 30 dní počas doby trvania prenájmu.
15. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania
16. Ak predávajúci nedodá službu v opísanom rozsahu podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy .
Doba trvania zmluvy o poskytnutí služby je od 1.5.2024 do 30.4.2027 resp. do momentu vyčerpania max. počtu výtlačkov uvedených v zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.05.2024 12:47 — 30.04.2027 12:47

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

32 040,00

26 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 12:50

17.04.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 567
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2024 07:16 - Vstupná ponuka 32 034,00 € Cena s DPH
17.04.2024 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 31 968,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS