00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
45965838
MP KANAL service s.r.o.
Košická 5C, Prešov, 08001, SVK
Čistenie odvodňovacích zariadení pozemných komunikácií
čistenie, kanalizácia
Služba
1. Čistenie odvodňovacích zariadení pozemných komunikácií
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čistenie daždového vpustu vrátane kalového koša | ks | 9600 | ||
Osadenie kalového koša vrátane zamerania | ks | 200 | ||
Čerpanie vody | m3 | 1000 | ||
Čistenie šachty dažďovej kanalizácie, priemer: do DN 500mm | ks | 100 | ||
Čistenie šachty dažďovej kanalizácie, priemer: od DN 500mm do DN 1000mm | ks | 30 | ||
Čistenie dažďovej kanalizácie/prípojok vysokotlakým strojným zariadením doplneným ručným čistením, priemer: do DN 300mm | m | 1000 | ||
Čistenie dažďovej kanalizácie/prípojok vysokotlakým strojným zariadením doplneným ručným čistením, priemer: od DN 300mm do DN 500mm | m | 1000 | ||
Čistenie dažďovej kanalizácie zberačom, priemer: od DN 500mm do DN 1000mm | m | 1000 | ||
Čistenie dažďovej kanalizácie zberačom, priemer: nad DN 1000mm | m | 500 | ||
Čistenie odvodňovačov na mostoch vrátane zvodov | ks | 200 | ||
Čistenie odvodňovacích žľabov, svetlosť: do DN 200mm | m | 1000 | ||
Čistenie odvodňovacích žľabov, svetlosť: nad DN 200mm do DN 300mm | m | 250 | ||
Monitorovanie dažďovej kanalizácie kamerovým systémov s vyhotovením záznamu na CD nosiči | m | 500 | ||
Pomocné práce uvoľnenie mreží/poklopov, privarenie mreží/poklopov a pod. | hod | 200 | ||
Elektronická evidencia dažďovej vpuste | ks | 9600 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody vrátane zoznamu známych subdodávateľov a iných osôb, ktorí sa budú podieľať na plnení zákazky a sú partnermi verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z. z. v znení neskorších predpisov a podiel ich plnenia. |
Interval opakovaných plnení - podľa potreby. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy(objednávky) na plnenie od Objednávateľa - podľa podmienok upresnených vo výzve (čiastkovej objednávke) na plnenie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - podľa potreby. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - podľa potreby. |
Predmet plnenia. |
Predmetom rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas platnosti rámcovej dohody a na jej základe vyhotovených objednávok vykonávať pre objednávateľa čistenie odvodňovacích zariadení pozemných komunikácií. Bližšia špecifikácia predmetu rámcovej dohody je uvedená v prílohe rámcovej dohody. Miestom vykonávania predmetu rámcovej dohody sú miestne komunikácie, cesty II. a III. triedy a mostné objekty vo vlastníctve/správe objednávateľa na území objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet rámcovej dohody za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode. |
Čiastkové objednávky počas platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ vyhotovovať podľa svojich potrieb a finančných možností, pričom v objednávke uvedie konkrétnu špecifikáciu plnenia, jeho rozsah, miesto, termíny plnenia a príp. ďalšie podmienky potrebné pre vykonanie plnenia. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi písomnú objednávku prostredníctvom e-mailu v dostatočnom časovom predstihu podľa dohody zmluvných strán minimálne 5 pracovných dní pred požadovaným termínom začiatku plnenia, okrem havarijných prípadov. |
Dodávateľ vykoná plnenie na svoje náklady a na vlastnú zodpovednosť. |
Objednávateľ vykonané plnenie prevezme a zaplatí za jeho vykonanie dohodnutú cenu podľa podmienok obsiahnutých v rámcovej dohode. |
Platnosť rámcovej dohody. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. Čiastkové objednávky je možné uplatniť najneskôr do doby platnosti rámcovej dohody. |
Termíny poskytnutia služby. |
Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v havarijných prípadoch, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať predmet rámcovej dohody aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov. |
Konkrétne termíny plnenia (požadovaný dátum začatia a ukončenia plnenia) budú špecifikované v jednotlivých objednávkach vyhotovených objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody. Tieto termíny sú pre dodávateľa záväzné. Ak dodávateľ pripraví vykonané plnenie na odovzdanie pred požadovaným termínom, objednávateľ ho prevezme aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie plnenia a má za následok predĺženie termínu plnenia. Predĺžením termínu vykonania plnenia alebo jeho časti zo strany dodávateľa nie je dotknuté právo objednávateľa fakturovať zmluvnú pokutu za omeškanie, okrem prípadov, keď k omeškaniu nedošlo z viny alebo z dôvodov na strane dodávateľa alebo keď k omeškaniu došlo z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Pre plnenie v havarijných prípadoch sa poskytovateľ zaväzuje vykonať požadované plnenie bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od výzvy objednávateľa doručenej e-mailom, resp. nahlásenej telefonicky, ak sa nedohodne s objednávateľom inak. V takýchto prípadoch bude objednávka doručená poskytovateľovi dodatočne. |
Cena a fakturácia. |
Ceny predmetu rámcovej dohody sú stanovené podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Jednotkové ceny predmetu rámcovej dohody, vyjadrené v eurách bez DPH, sú uvedené v prílohe č. 1 rámcovej dohody. |
V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným splnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a jej príloh vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre vykonanie plnenia ako sú: dopravné náklady, náklady na použitie potrebných strojov, mechanizmov, potrebný spotrebný materiál, náklady na potrebné zdvihnutie/osadenie mreží/poklopov/kal. košov, náklady na naloženie, premiestnenie a zloženie kalov/sute a iných súvisiacich odpadov vrátane poplatkov za ich uskladnenie v súlade s platnou legislatívou/dovoz vody/ČO. |
V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady na dočasné dopravné značenie potrebné na označenie pracoviska a.i. súvisiace s vykonávaním predmetu rámcovej dohody. |
Cena plnenia v objednávke bude určená na základe jej prílohy „Súpis prác a dodávok“, ktorý bude obsahovať konkrétny popis položiek a jednotkové ceny za položky z Prílohy č. 1 a požadované množstvá. Cena objednávky bude určená ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky a množstva. |
Množstvá uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody sú predpokladané množstvá plnenia počas platnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľom fakturovaná cena za plnenie vykonané na základe objednávky bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, ktoré bude odsúhlasené objednávateľom v súpise vykonaných prác a dodávok. |
Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. |
Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne a riadne vykonané a odovzdané plnenie. Objednávateľ nebude poskytovať na vykonanie plnenia preddavok ani zálohu. |
Fakturácia bude uskutočňovaná po odovzdaní a prevzatí plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v konkrétnej objednávke. |
Podkladom pre vystavenie faktúry bude doklad o odovzdaní a prevzatí vykonaného plnenia (súpis vykonaných prác a dodávok) podpísaný povereným zamestnancom objednávateľa a dodávateľa. Tento doklad bude prílohou faktúry. |
Faktúra vystavená na adresu objednávateľa, musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a nasledovné údaje: číslo rámcovej dohody a číslo objednávky, označenie (názov) predmetu rámcovej dohody, označenie povinnej a oprávnenej osoby, adresu, sídlo, číslo faktúry, deň odoslania a deň splatnosti faktúry, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť, fakturovanú sumu bez DPH, DPH, celkovú sumu vrátane DPH, rozpis už fakturovaných čiastok, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
Ak faktúra nebude obsahovať obvyklé náležitosti , objednávateľ bude oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do sídla objednávateľa. Za dátum úhrady sa považuje dátum odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa. |
Podmienky poskytnutia služby. |
Dodávateľ bude zodpovedať za to, že predmet rámcovej dohody bude vykonávať podľa podmienok rámcovej dohody ako aj za kvalitu vykonávaného plnenia. |
Vykonané plnenie bude mať vady, ak: a/ nebude vykonané v požadovanej kvalite, b/ nebude vykonané v celom rozsahu. |
Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť vady plnenia a to v termíne dohodnutom medzi objednávateľom a dodávateľom písomnou formou. |
Ak sa pri vykonávaní plnenia na základe konkrétnej objednávky objednávateľa vyskytne potreba vykonať väčší rozsah plnenia alebo plnenie nešpecifikované v objednávke (ďalej len „naviac plnenie“), dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom) a naviac plnenie vykoná len po jeho odsúhlasení objednávateľom (telefonicky/e-mailom s následnou písomnou formou). |
V prípade odsúhlasenia naviac plnenia objednávateľom, dodávateľ bude pokračovať v plnení a objednávka mu bude doručená dodatočne. Ak toto naviac plnenie bude mať vplyv aj na zmenu termínu ukončenia pôvodne špecifikovaného plnenia, termín ukončenia tohto plnenia sa dohodne po vzájomnej dohode zmluvných strán písomným záznamom. Naviac plnenie, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa nebude uhradené. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi objednávateľovi nasledovné údaje: mená a kontaktné údaje osôb, ktoré budú priamo zodpovedné za vykonávanie plnenia, e-mailové adresy, na ktoré bude objednávateľ zasielať objednávky vyhotovené počas platnosti rámcovej dohody v elektronickej podobe a e-mailové adresy a kontaktné údaje osôb s telefónnymi číslami, na ktoré bude zasielaná/nahlasovaná výzva na plnenie. Zmeny v oznámených údajoch je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi bezodkladne. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi neodkladne nového subdodávateľa, ktorého nenahlásil skôr, alebo zmenu subdodávateľa, resp. ďalšiu osobu, ktorá sa podieľa na plnení zákazky a je partnerom verejného sektora, vrátane podielu plnenia. |
V prípade, ak nastane aj akákoľvek iná zmena majúca priamy vplyv na plnenie zo strany dodávateľa (voči dodávateľovi sa vedie konkurzné konanie, konanie o povolenie reštrukturalizácie, návrh na vyhlásenie konkurzu bol zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie a pod.), je dodávateľ povinný oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. Ak tak neurobí, zodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi v dôsledku porušenia tejto povinnosti. |
Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi dodávateľovi mená zamestnancov objednávateľa vrátane ich kontaktných údajov poverených zadávaním, kontrolou a preberaním plnenia. |
Dodávateľ pri vykonávaní plnenia bude postupovať v súlade s platnými technickými normami, záväznými právnymi predpismi a nariadeniami, technickými podmienkami a požiadavkami objednávateľa uvedenými v rámcovej dohode a v jej prílohe. |
Dodávateľ použije na vykonávanie predmetu rámcovej dohody technické postupy, ktoré zaistia kvalitné plnenie a výrobky vhodné pre použitie na zamýšľaný účel. |
Povinnosť vykonať dohodnuté plnenie bude splnená jeho riadnym odovzdaním a prevzatím objednávateľom. |
Vykonané plnenie bude dodávateľom odovzdané a objednávateľom prevzaté aj v prípade, že pri jeho odovzdaní a prevzatí budú zistené vady, ktoré samy o sebe ani v spojení s inými nebránia plynulej a bezpečnej prevádzke (užívaniu). Tieto vady odstráni dodávateľ v dohodnutom termíne. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané plnenie, ktoré má vady brániace riadnej a bezpečnej prevádzke (užívaniu), ak bolo vykonané v rozpore s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, pokynmi objednávateľa alebo touto rámcovou dohodou. |
Dočasné dopravné značenie potrebné na označenie pracovného miesta obstará a osadí dodávateľ. |
Dodávateľ bude vykonávať plnenie tak, aby svojou činnosťou nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach, majetku, aby nedošlo k neprimeranému obmedzeniu alebo ohrozeniu práv a právom chránených záujmov vlastníkov susedných nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou stavebných strojov a mechanizmov, neohrozoval zdravie alebo život ľudí a životné prostredie. |
Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok, porušením povinnosti dodávateľa. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany dodávateľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojich zamestnancov pri práci, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre vykonávanú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, za ochranu životného prostredia pri vykonávaní plnenia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia. |
Pri vykonávaní plnenia môže dodávateľ používať len technické a strojové zariadenia, ktoré svojou konštrukciou, zhotovením a technickým stavom zodpovedajú predpisom na zaistenie bezpečnosti práce a len na účely, na ktoré sú technicky spôsobilé v súlade s podmienkami určenými výrobcom a technickými normami. |
Dodávateľ v súvislosti s vykonávaním plnenia zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, okamžite odstráni kaly, sute a iné odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie spôsobené vykonávaním plnenia a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu. |
Objednávateľ vyhlasuje, že miesta vykonávania predmetu rámcovej dohody sú v takom stave, že dodávateľ je schopný bez väčších obmedzení vykonať plnenie. V prípade ak sa na mieste plnenia zistí opak, dodávateľ nie je povinný vykonať plnenie a na nevhodnosť miesta vykonávania predmetu rámcovej dohody bezodkladne upozorní objednávateľa. |
Ak bude napriek vyššie uvedenému objednávateľ trvať na vykonaní plnenia, zmluvné strany si dohodnú pre takýto prípad/y osobitné podmienky. Pre tento prípad sa za obmedzenie vykonania plnenia považuje najmä znemožnenie prístupu k miestu vykonania plnenia (odstavené motorové vozidlo a pod.), poškodenie ležatých rozvodov/zalomenia/ na kanalizačných prípojkách od uličných vpustí až po zaústenie do kanalizácie, a pod. |
Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Zakazuje sa uložiť alebo ponechať odpad na inom mieste ako na to určenom, zneškodniť odpad inak ako v súlade s platnou legislatívou. Držiteľ odpadu je povinný odovzdať odpady len osobe oprávnenej nakladať s odpadmi a dodržiavať ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ zabezpečí komplexnú ochranu okolitej prírody a krajiny pred poškodením, bude rešpektovať okolité dreviny a krovité porasty tak, aby nedošlo k bezprostrednému alebo následnému zníženiu ekologických a estetických funkcií ich podzemných a nadzemných častí, resp. k ich odumretiu, v prípade použitia mechanizmov, nástrojov a pomôcok musí dbať na minimalizáciu poškodenia predmetnej lokality aj po ukončení činností. |
Dodávateľ je povinný mať uzavreté poistenie pre obdobie odo dňa začatia vykonávania predmetu rámcovej dohody (plnenia) až do termínu jeho ukončenia alebo posledného termínu pre odstránenie vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobeným činmi alebo nedbalosťou dodávateľa a poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu spôsobeným činmi dodávateľa alebo jeho nedbalosťou. |
Sankcie a ukončenie rámcovej dohody. |
Sankcie rámcovej dohody sa neuplatnia v prípade, ak omeškanie plnenia dodávateľa nebude z viny alebo z dôvodov na strane dodávateľa, resp. bude preukázateľne spôsobené vyššou mocou. Za vyššiu moc sa pre účely tejto rámcovej dohody považujú prípady, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a zmluvné strany ich nemôžu nijako ovplyvniť, napr. vojna, mobilizácia, povstanie, živelné pohromy a pod. |
Ustanoveniami o zmluvnej pokute nie je dotknutý prípadný nárok zmluvných strán na náhradu škody v celom rozsahu, ktorá im vznikne z nesplnenia povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Rámcovú dohodu môže vypovedať každá zo zmluvných strán, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. |
Ostatné a záverečné ustanovenia. |
Dodávateľ pri vykonávaní plnenia na základe objednávok vyhotovených objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody bude postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné predpisy, technické normy a podmienky rámcovej dohody. Dodávateľ sa bude riadiť objednávkami, výzvami a pokynmi objednávateľa, zápismi a dohodami oprávnených pracovníkov zmluvných strán ako aj rozhodnutiami a vyjadreniami dotknutých orgánov. |
Pokiaľ vznikne objednávateľovi majetková škoda spôsobená nedbalosťou, porušením resp. neplnením povinností dodávateľa, dodávateľ je povinný ju nahradiť. |
Zmluvné strany sú povinné dodržiavať príslušné ustanovenia Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. |
Dodávateľ prehlasuje, že bol oboznámený s informáciami podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov zverejnenými na webovom sídle objednávateľa. |
Práva a povinnosti zmluvných strán neupravené touto rámcovou dohodou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Zmluvné strany prehlasujú, že sa s obsahom rámcovej dohody oboznámili a súhlasia s ním, že táto rámcová dohoda je prejavom ich slobodnej vôle a nie je uzavretá v tiesni ani za inak nevýhodných podmienok. |
Meniť alebo doplňovať obsah rámcovej dohody bude možné len formou očíslovaných písomných dodatkov, ktoré budú platné, ak budú riadne potvrdené a podpísané štatutárnym orgánom objednávateľa a oprávneným zástupcom dodávateľa. |
Špecifikácia plnenia: |
Vykonávanie čistenia dažďových vpustov, šácht dažďovej kanalizácie, dažďovej kanalizácie a prípojok, odvodňovačov na mostoch, odvodňovacích žľabov, osadenia kalových košov vrátane dodávok súvisiacich výrobkov s ich dopravou na miesto použitia, čerpania vody, monitoringu dažďovej kanalizácie a. i. podľa prílohy č. 1 rámcovej dohody a to na základe objednávok vystavených objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody. |
Pri vykonávaní plnenia bude dodávateľ dodržiavať technické normy, všeobecne záväzné právne predpisy a nariadenia v platnom znení. |
Dodávateľ umožní objednávateľovi kedykoľvek sa presvedčiť primeraným spôsobom o rozsahu a kvalite vykonávaného plnenia. Na vykonanie dozoru/kontrolu kvality vykonávaného plnenia dodávateľ poskytne objednávateľovi dopravu na vlastné náklady. |
Pri vykonávaní plnenia v historickej časti mesta, bude dodávateľ postupovať v súlade s VZN mesta v znení neskorších úprav, pre vjazd do pešej zóny použije vozidlá s celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3,5 t, odpady súvisiace s plnením bude ukladať na nepriepustné podložky, okamžite zabezpečí ich odstránenie a vykoná opatrenia na zabránenie poškodenia jestvujúcich dláždených krytov. |
Plnenie bude vykonávané bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením. Dočasné dopravné značenie potrebné na označenie miesta plnenia obstará, dopraví na miesto použitia a osadí dodávateľ. Dodávateľ zodpovedá aj za udržiavanie dočasného dopravného značenia počas plnenia a za jeho odstránenie po ukončení plnenia. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dočasné dopravné značenie bude osadené v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ zaznamená výkon v elektronickej podobe a poskytne tento záznam objednávateľovi. Elektronický záznam bude obsahovať tieto údaje – ulica, miestna časť, výškové a smerové súradnice XYZ, súradnice systému S-JTSK ( Súradnicový systém jednotnej trigonometrickej siete katastrálnej ), typ vpuste, funkcia vpuste, tvar poklopu, materiál, rozmer. |
Ak sú v rámcovej dohode dohodnuté podmienky plnenia inak ako vo Všeobecných zmluvných podmienkach EKS, platia podmienky uvedené v rámcovej dohode. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trieda SNP 48/A, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
264 000,00
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2024 12:15
17.04.2024 11:40
17.04.2024 11:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2024 10:37 - Vstupná ponuka | 264 000,00 | € | Cena s DPH |
17.04.2024 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 263 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: