• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:30

Detail zákazky Z20242624

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:30

Základné údaje

Z20242624

OF-287118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168617

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jarná deratizácia 2024.

deratizácia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia verejných priestranstiev mestských a prímestských častí.
Funkcia
Kategória A deratizácia verejných priestranstiev mestských častí Klokočina, Chrenová, Zobor, Staré mesto, Čermáň.:Do deratizácie kategórie A je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu, verejných plôch zelene, nábreží, parkov a zverejnených záhrad.
Kategórie B  deratizácia verejných priestranstiev prímestských častí Mlynárce, Kynek, Párovské Háje, Janíkovce, Horné a Dolné Krškany, Drážovce. Do deratizácie kategórie B je zahrnuté ošetrenie všetkých miest, priestorov a plôch, ktoré slúžia verejnému užívaniu, verejných plôch zelene, nábreží, parkov a zverejnených záhrad.
Uloženie nástrah vo verejných priestranstvách s viditeľnou aktivitou hlodavcov – nie na povrch pôdy, použitie nástrah od rôznych výrobcov, ktoré sú vhodné schválené a registrované na tento účel.
Pri plnení predmetu zmluvy je dodávateľ povinný: a) Vykonať deratizáciu v súlade s platnými predpismi a odsúhlasenou metodikou. b) Použiť prípravky povolené Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo a len vo voskových blokoch
c) Nástrahy uložiť tak, aby účinnosť bola čo najvyššia a aby nedošlo ku škodám. d) Vykonať zber a likvidáciu uhynutých hlodavcov, a to aj po výkone deratizácie. e) V prípade potreby vykonať dezinfekciu na miestach úhynu hlodavcov
f) Kontrolu účinnosti vykonať podľa časového harmonogramu. g) O vykonaní činnosti vypracovať záverečnú správu o výkone deratizácie .h) Spolupracovať a metodicky konzultovať prípadné nejasnosti s Regionálnym úradom pre verejné zdravotníctvo  a odborom komunálnych činností a životného prostredia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do predloženia záverečnej správy, najneskôr však do 30.5.2024
Cena za predmet plnenia zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy , náklady na nákup nástrah, vrátane dopravy na miesto kladenia nástrah.Súčasťou faktúry bude záverečná správa o výkone deratizácie
1. Vykonané práce je dodávateľ povinný zabezpečovať s náležitou starostlivosťou a odbornosťou. Pritom je povinný dodržiavať termíny dohodnuté v zmluve a pokyny objednávateľa v súlade s jeho záujmami. 2. Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy zabezpečiť všetky bezpečnostné opatrenia na ochranu zdravia a majetku, musí rešpektovať platné predpisy, ako aj všeobecne záväzné nariadenia mesta Nitry.
3. Dodávateľ je povinný všetky práce vyplývajúce z príslušných ustanovení vykonávať samostatne, odborne a bez nutnosti podrobného usmerňovania zo strany objednávateľa v bežných činnostiach vyplývajúcich z týchto zmlúv. 4. V prípade výskytu nepredvídaných situácií, ktoré nie sú obsiahnuté v tejto zmluve, je dodávateľ povinný o nich informovať objednávateľa a spolu s ním dohodnúť postup riešenia.
5. Dodávateľ je povinný vopred konzultovať s objednávateľom rozsah a časový priebeh prác. 6. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zodpovedného pracovníka za účelom kontroly, preberania prác a v prípadoch plnenia naliehavých úloh a potrieb objednávateľa. 7. Objednávateľ má právo priamo v teréne prostredníctvom zodpovedného zamestnanca  vykonávať priebežné kontroly vykonávania prác a konzultovať ďalší postup týchto prác a vykonávať záverečnú kontrolu.
V prípade, že pri riešení naliehavých úloh vyplývajúcich zo zmluvy nebude možné zo strany objednávateľa nadviazať kontakt s dodávateľom do 24 hod v pracovných dňoch, objednávateľ môže túto prácu objednať u iného dodávateľa s tým, že bude krátiť dodávateľovi dohodnutú cenu plnenia o takú sumu, akú zaplatil inému dodávateľovi.
V prípade čo i len čiastočného nesplnenia predmetu zmluvy, bude dodávateľovi krátená dohodnutá cena predmetu plnenia . Presnú výšku krátenej finančnej čiastky určí objednávateľ podľa miery porušenia  dohodnutých povinností dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve bude pre objednávateľa vykonávať deratizáciu kategórie A a B.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chrenová, Klokočina, Diely,Staré mesto, Zobor, Mlynárce, Kynek, Párovské Háje, Janíkovce, Horné a Dolné Krškany, Drážovce. , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

19.04.2024 09:37 — 31.05.2024 09:37

1,00 celý predmet zákazky

10 000,00

8 333,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 09:53

15.04.2024 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 104
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 10:53 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
14.04.2024 21:21 - Najvýhodnejšia ponuka 9 949,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS