• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:10

Detail zákazky Z20242620

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:10

Základné údaje

Z20242620

OF-287142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168613

Objednávateľ

00328383

Obec Kobeliarovo

Kobeliarovo č. 78, Kobeliarovo, 04923, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sociálne poukážky v papierovej forme

sociálne poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 75330000-8 - Rodinné prídavky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálnych poukážok v papierovej forme v zmysle zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vnútorných predpisov, ktoré sú určené na nákup potravín (okrem alkoholu), ošatenia, obuvi, školských a hygienických potrieb
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálnych poukážok v papierovej forme v zmysle zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vnútorných predpisov, ktoré sú určené na nákup potravín (okrem alkoholu), ošatenia, obuvi, školských a hygienických potrieb. Jedná sa o poukážky na vyplácanie sociálnej pomoci v prípadoch: rodinného príspevku, prídavku na dieťa, príspevku pri narodení dieťaťa alebo dávky v hmotnej núdzi...
Podľa zákona 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi môže byť sociálny kupón použitý na účely: § 10 – Dávka, § 11 – Ochranný príspevok, § 12 – Aktivačný príspevok, § 13 – Príspevok na nezaopatrené dieťa, § 14 – Príspevok na bývanie, § 15 – Pomoc v hmotnej núdzi (ošatenie, domácnosť, školské potreby, liečebné náklady...), § 17 – Jednorazová dávka a podľa zákona 195/1998 Z. z. o sociálnej pomoci: § 13 – Sociálne služby – opatrovateľská služba, spoločné stravovanie, § 48 – Dávka sociálnej pomoci, ods. 11, 12
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota sociálnej poukážky € 1 20
Predpokladané množstvo sociálnych poukážok ks 1 13 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sociálna poukážka obsahuje názov sociálna poukážka, nominálnu hodnotu sociálnej poukážky, názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti sociálnej poukážky
Hodnota sociálnej poukážky zahŕňa náklady spojené s doručením a dopravou a províziu
Doba platnosti sociálnych poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých sociálnych poukážok najneskôr 31 po ukončení ich splatnosti
 2. 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálnych poukážok v papierovej forme v zmysle zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vnútorných predpisov, ktoré sú určené na nákup potravín (okrem alkoholu), ošatenia, obuvi, školských a hygienických potrieb
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie sociálnych poukážok v papierovej forme v zmysle zákona č. 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vnútorných predpisov, ktoré sú určené na nákup potravín (okrem alkoholu), ošatenia, obuvi, školských a hygienických potrieb. Jedná sa o poukážky na vyplácanie sociálnej pomoci v prípadoch: rodinného príspevku, prídavku na dieťa, príspevku pri narodení dieťaťa alebo dávky v hmotnej núdzi...
Podľa zákona 417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi môže byť sociálny kupón použitý na účely: § 10 – Dávka, § 11 – Ochranný príspevok, § 12 – Aktivačný príspevok, § 13 – Príspevok na nezaopatrené dieťa, § 14 – Príspevok na bývanie, § 15 – Pomoc v hmotnej núdzi (ošatenie, domácnosť, školské potreby, liečebné náklady...), § 17 – Jednorazová dávka a podľa zákona 195/1998 Z. z. o sociálnej pomoci: § 13 – Sociálne služby – opatrovateľská služba, spoločné stravovanie, § 48 – Dávka sociálnej pomoci, ods. 11, 12
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota sociálnej poukážky € 1 20
Predpokladané množstvo sociálnych poukážok ks 1 13 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sociálna poukážka obsahuje názov sociálna poukážka, nominálnu hodnotu sociálnej poukážky, názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti sociálnej poukážky
Hodnota sociálnej poukážky zahŕňa náklady spojené s doručením a dopravou a províziu
Doba platnosti sociálnych poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých sociálnych poukážok najneskôr 31 po ukončení ich splatnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Sociálna poukážka nemá charakter platobného prostriedku a je určená na úhradu sprostredkovanej služby v nominálnej hodnote vyznačenej na poukážke.
Sociálne poukážky majú byť použiteľné v zariadeniach (prevádzkach) zmluvných partnerov dodávateľa na území mesta ROŽŇAVA, DOBŠINÁ a OKOLITÝCH OBCIACH len na nákup vybraných tovarov a služieb, najmä potraviny (okrem alkoholu, kávy, tabakových výrobkov), ošatenie, obuv, školské a hygienické potreby, mimoriadne liečebné náklady a nevyhnutné vybavenie domácnosti.
Hodnota poukážok sa môže meniť v závislosti od výšky príspevku určeného štátom. Sociálne poukážky sa budú objednávať mesačne, na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva sociálnych poukážok na miesto plnenia podľa objednávky do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním sociálnych poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty sociálnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť vzor sociálnej poukážky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť zoznam prevádzok v meste ROŽŇAVA, DOBŠINÁ a OKOLITÝCH OBCIACH, v ktorých je možné uplatniť sociálne poukážky dodávateľa.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží podmienky stanovené objednávateľom v opisnom formulári zákazky, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kobeliarovo č. 78, Kobeliarovo, Rožňava, Košický, Slovenská republika

02.05.2024 09:00 — 02.05.2026 09:00

13 400,00 kus

72 000,00

72 000,00

Vzor sociálnej poukážky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 09:06

15.04.2024 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 09:47 - Vstupná ponuka 71 999,99 € Cena s DPH
10.04.2024 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 71 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS