• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:30

Detail zákazky Z20242619

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 10:30

Základné údaje

Z20242619

OF-286941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168611

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

53123727

pre Vás, s. r. o.

Hviezdoslavova 524/58, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ag testy Covid-19

testy, detekcia, diagnostické súpravy

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antigénové testy na určenie ochorenia Covid-19
Funkcia
detekcia vírusového antigénu Sars-Cov2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Antigénové testy na určenie ochorenia Covid-19  ( v 1 bal. - 25 ks) bal. 24
Čas vyhodnotenia testu minúta 15 20
Citlivosť testu % 97
Presnosť vyhodnotenia testu % 98
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Balenie 25 testov, pričom na každý jeden test prislúcha 1 extrakčný pufer so skúmavkou, NIE spoločný pre celé balenie;
Skladovanie v rozmedzí 2 - 30 °C
Ďalšie požadované parametre: Obsah balenia musí minimálne obsahovať sterilne balenú platničku, sterilne balenú tyčinku s odberovým tampónom pre odber z nosa, extrakčný pufer, extrakčnú skúmavku a príbalový leták. Antigénové testy certifikované a schválené na dovoz a predaj v SR resp. v rámci EÚ. Jedná sa o klasický imunochromatografický test (metóda s koloidným zlatom, alebo ekvivalent) bez použitia prístroja určený na samotestovanie a vhodný aj pre použitie zdravotníkov.  Na testovacej platničke znázornené línie C a T pre správne vyhodnotenie testu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za predmet Rámcovej dohody predložená Dodávateľom musí byť vrátane dopravy, vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD").
RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD , do 5 dní od elektronického doručenia (email) čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") Objednávateľa Dodávateľovi, v závislosti od prevádzkových potrieb Objednávateľa a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1.tr. kvality.
Od Dodávateľa sa požaduje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
Od Dodávateľa sa požaduje do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien predmetu dohody v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov  položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku, exspirácia výrobku a počet testov v 1 balení.
Požaduje sa doba exspirácie minimálne 6 mesiace počnúc mesiacom dodania predmetu dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávané testy preukázateľne detegujú varianty EG.5 (ERIS a jeho subtypy) a BA.2.86 (PIROLA).
Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 15. Osobitných požiadaviek na plnenie.
V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu RD ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet RD nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

24,00 bal.

706,64

588,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 09:05

15.04.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 13:20 - Vstupná ponuka 693,00 € Cena s DPH
11.04.2024 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 583,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS