• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 09:00

Detail zákazky Z20242606

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 09:00

Základné údaje

Z20242606

OF-286836

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168593

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36449814

INTES Poprad, s.r.o.

Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vreckový bezdrôtový USG prístroj

USG prístroj, vreckový USG prístroj, bezdrôtový USG prístroj

  • 33112300-1 - Ultrazvukový skener
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vreckový bezdrôtový USG prístroj
Funkcia
Vreckový prenosný ultrazvukový diagnostický prístroj napájaný z batérie, ktorý umožňuje ultrazvukové vyšetrenie, meranie anatomických štruktúr a detekciu tekutín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vreckový bezdrôtový USG prístroj ks 3
rozmer prístroja mm 141x67x33
hmotnosť prístroja g 218
doba používania pri plnom nabití (80 % čiernobieleho a 20 % farebného zobrazenia) min 50
nabitie batérie z 10% na 90% min 75
frekvenčný rozsah lineárnej sondy MHz 3 12
počet elementov lineárnej sondy počet 192
objektív (šošovka) lineárnej sondy mm 40x7
max.hĺbka zobrazenia lineárnej sondy mm 8
frekvenčný rozsah sektorovej sondy MHz 1,6 3,7
počet elementov sektorovej sondy počet 64
pozorovací uhol sektorovej sondy stupeň 90
max.hĺbka zobrazenia sektorovej sondy cm 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bezdrôtový USG prístroj pre komplexné skríningové vyšetrenie pomocou integrovaných sond áno
sektorová sonda a lineárna ultrazvuková sonda umiestnené na koncoch prístroja - obojstranne áno
obrazový výstup pomocou IOS alebo Android mobilných zariadení - nainštalovaná aplikácia áno
krytie prístroja IP67
odolnosť voči pádom áno
128 kanálová platforma áno
súčasťou prístroja - taška, nabíjačka s USB káblom a adaptérom áno
možnosť exportu dát do PACS áno
Vyšetrovacie módy: B-mód: čiernobiely režim pre zobrazenie anatómie v dvoch dimenziách v reálnom čase
- CFM-mód (Color Flow Mode-farebný doppler): farebne kódované zobrazenie prietoku krvi v reálnom čase
- PW-mód (spektrálny doppler): zobrazuje rýchlosť a smer toku krvi - prietok umožňujúci meranie rýchlosti
- M-mód: zobrazuje pohyb tkaniva v priebehu času (v jednom smere, ako ukazuje kurzor v režime M)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu.
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny.
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia.
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy.
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie).
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia.
13. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný výrobcom vyškolenými servisnými technikmi, pri komunikácii servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
14. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu. Nástup servisného technika na servisný zásah je do 48 hodín (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy zariadenia. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky, alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
15. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
16. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

17.04.2024 09:00 — 17.05.2024 14:00

3,00 ks

13 500,00

13 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.04.2024 08:45

15.04.2024 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 10:21 - Vstupná ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH
10.04.2024 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS