• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 15:45

Detail zákazky Z20242540

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 15:45

Základné údaje

Z20242540

OF-286237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9162771

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie - drevený nábytok

kancelársky písací stôl, skrinky na mieru

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie - drevený nábytok
Funkcia
Nábytok určený do študovne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skrinka na mieru (na mikrovlnku) šírka 550mm x výška 740mm x hĺbka 600mm  , farba materiálu je biele drevo, tmavá časť je dub kansas hnedý,  pozri obrázok 1 ks 1
Pozri obrázok 2 vedľajšia skrinka na odkladanie šírka 930mm x výška 1970mm x hĺbka 600mm, spodná časť: výška 800 mm, stredná (otvorená) výška: 460mm, horná časť: výška 710mm, farba materiálu je biele drevo, tmavá časť je dub kansas hnedý ks 1
Skrinka úzka pozri obrázok 3, šírka305mm x výška 1970mm x hĺbka 600mm, Spodná časť ( s dvierkami): výška 1290 mm, Stredná (otvorená): výška 265 mm, Horná časť (s dvierkami): výška 415 mm, Skrinka na mieru (na mikrovlnku) šírka 550mm x výška 740mm x hĺbka 600mm  , farba materiálu je biele drevo, tmavá časť je dub kansas hnedý ks 1
Stoly šírka 1770mm, výška 765mm, hĺbka 600mm, farba:biela pozri obrázok 4 ks 5
Stoly pod počítače, šírka:1570mm, výška 765mm, hĺbka 600mm, farba biela pozri obrázok 5 ks 3
Skrinka na poštu, šírka 1440mm, výška 920mm, hĺbka 220mm, dub kansas hnedý, predeľovače 16 ks v jednom rade x 3  t.j. 48 pozri obrázok 6 ks 1
Knižnica výška 2460mm, šírka 818mm, hĺbka 460mm,farba  dub kansas hnedý, pozri obrázok 7 ks 1
Konferenčná stolička s podrúčkami, podrúčky sú ukončené čalúnenou krytkou, čalúnená tkanina - sivá farba , 4-nohá podnož - kovová rúrka s priemerom minimálne 25mm - kvalitný kovový rám  "lomená" opierka chrbta,  farba tkaniny sivá tmavšia, pozri obrázok 8 ks 8
Kancelárska stolička na kvalitných kolieskach, opierka rúk, nosnosť minimálne do 130 kg, kvalitná, farba sivá - tmavší odtieň, látkové čalúnenie - kvalitný materiál, pozri obrázok 9, čalúnená kancelárska otočná stolička s výškovo nastaviteľným operadlom, výškovo nastaviteľná stolička so synchrónnou mechanikou SYS pre správnu ergonómiu sedenia, s voliteľnými podrúčkami ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene zahrnutá doprava na miesto plnenia a zloženie tovaru v budove školy (prízemie).
Dodávka nového zmontovaného plne funkčného dreveného nábytku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne závažným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácií podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
Požadujeme vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH
Záruka 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Termín dodania a fakturácie do 10.05.2024. V prípade, že dodávateľ môže tovar dodať skôr - telefonicky dohodne s objednávateľom skorší dátum dodania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.05.2024 11:43 — 10.05.2024 00:00

1,00 celok

6 050,00

5 041,66

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.04.2024 11:47

12.04.2024 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2024 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 140
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2024 12:03 - Vstupná ponuka 6 049,20 € Cena s DPH
12.04.2024 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 6 028,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS