37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Nákup kresiel
kreslo
Tovar, Služba
|
1. kreslá
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pre potreby zamestnancov objednávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| kreslo - žltý poťah | ks | 10 | ||
| kreslo - tmavomodrý poťah | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozmery | v prílohe |
| ochranná látka | 100 % polypropylén |
| látka | 100 % polyester |
| rám | drevotrieska, drevovláknitá doska, preglejka, polyuretánová pena s hustotou 25 kg/m3, laminovaná drevená dyha, masívne drevo, pevné sedadlo - polyuretánová pena s hustotou 30 kg/m3 |
| výplň vankúša | 50 % krájanej polyuretánovej peny, 50 % polyuretánových vlákien |
| noha | oceľ, prášková vrstva |
| nosnosť | 110 kg |
| možnosť čistenia navlhčenou textíliou, možnosť vysávania |
| Názov |
| Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužívaný, nerepasovaný tovar. |
| Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
| Cena je konečná, vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
| V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade s touto zmluvou. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
| Zmluvné a platobné podmienky: Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia objednávateľovi. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie, montáž a vyloženie tovaru do miesta dodania. Kúpna cena je vrátane nákladov na dopravu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk |
| Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
22.04.2024 09:00 — 26.04.2024 12:00
20,00 ks
3 039,30
2 532,75
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2024 10:56
12.04.2024 13:00
12.04.2024 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.04.2024 11:18 - Vstupná ponuka | 3 039,30 | € | Cena s DPH |
| 09.04.2024 18:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: