42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
44367465
Soimco a. s.
Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK
CA Service Desk Manager technicka podpora pre licencie 60ks
technicka podpora
Služba
1. CA Service Desk Manager technicka podpora pre licencie 60ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager |
Servisný kontrakt zahŕňa prístup k aktualizáciám, proaktívnu notifikáciu na poruchy a anomálie, notifikáciu o dostupnosti aktualizácií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií: | Ks | 60 | ||
Trvanie: | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované obdobie: | 01.07.2024 - 30.06.2025 |
Typ supportu: | Model 24/7 |
Názov |
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5.1 Ak je v opise predmetu zákazky uvedený pojem „ekvivalent“ alebo sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom ponúknuť aj ekvivalent k požadovanému predmetu zákazky, pričom za (funkčný) ekvivalent sa v takomto prípade považuje také riešenie/zariadenie, ktoré spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený, |
5.2 pričom za (funkčný) ekvivalent sa nepovažuje najmä také riešenie, z ktorého prijatím/plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa. |
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
8. Súčasťou faktúry je oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. |
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.04.2024 08:00 — 26.04.2024 15:00
1,00 celok
46 800,00
39 000,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2024 09:24
12.04.2024 12:00
12.04.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2024 16:17 - Vstupná ponuka | 46 080,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2024 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: