00039501
Mestský súd Bratislava III
Námestie Biely Kríž 7, Bratislava, 83607, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálne tonery
Tonery originálne
Tovar, Služba
1. Originálne tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie: |
a) originálnych nových tonerov vyrobených a certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, spĺňajúcich štandard ISO/IEC19752 a ISO/IEC19798; |
b) originálnych nových tonerov certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, splňajúcich štandart ISO/IEC24711; |
c) doprava do sídla kupujúceho a jednotlivých sídiel oblastí kupujúceho v predpokladanom druhovom zložení a množstvách; |
d) odber prázdnych tonerov a náplní všetkých druhov a ich likvidácia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SAMSUNG: Proxpres M3820 nd, toner MLT-D203L - originál, výťažnosť 5 000 strán | ks | 20 | ||
CANON: i- SENSYS X14401, toner T13 - originál, výťažnosť 10 500 strán | ks | 50 | ||
CANON: i- SENSYS LBP6670dn, i- SENSYS LBP6310dn, i-SENSYS MF5940 dn, i-SENSYS MF5980 dw, toner 719 H (CRG 719H) - originál, výťažnosť 6 400 strán | ks | 7 | ||
CANON: iR 3225N, toner CEXV11 - originál, výťažnosť 24 000 | ks | 6 | ||
CANON: image RUNNER ADVANCE 4025, toner C-EXV39 - originál, výťažnosť 30 200 strán | ks | 2 | ||
CANON: image RUNNER 1730i, toner C-EXV37 - originál, výťažnosť 15 100 strán | ks | 2 | ||
KYOCERA: ECOSYS P3055dn, toner TK-3160 - originál, výťažnosť 12 500 strán | ks | 6 | ||
KYOCERA: ECOSYS P3045dn, toner TK-3190 - originál, výťažnosť 25 000 strán | ks | 6 | ||
KYOCERA: TASK alfa 3511i a 4012i, toner TK-7205 - originál, výťažnosť 35 000 strán | ks | 10 | ||
KYOCERA: toner WT-8500 - originál, | ks | 2 | ||
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 cyan - originál, výťažnosť 20 000 strán | ks | 2 | ||
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 magenta - originál, výťažnosť 20 000 strán | ks | 2 | ||
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 yellow - originál, výťažnosť 20 000 strán | ks | 2 | ||
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 black - originál, výťažnosť 20 000 strán | ks | 4 | ||
BROTHER: L2712dn, toner TN-2421 - originál, výťažnosť 3000 strán | ks | 6 | ||
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K452 Cyan) - originál, výťažnosť 35 000 strán | ks | 2 | ||
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K352 Magenta) - originál, výťažnosť 35 000 strán | ks | 2 | ||
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K252 Yellow) - originál, výťažnosť 35 000 strán | ks | 2 | ||
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K152 Black) - originál, výťažnosť 29 000 strán | ks | 4 | ||
HP: Laser Jet Pro 400 M401d, toner 80X (CF280X) - originál, výťažnosť 6 900 strán | ks | 10 | ||
HP: Laser Jet P1102, toner 85X (CE285X) - originál, výťažnosť 3 000 strán | ks | 15 | ||
HP: ENTERPRISE M604, toner 81X (CF281X) - originál, výťažnosť 25 000 strán | ks | 15 | ||
HP: ENTERPRISE M501 + M506, toner 87X (CF287X) - originál, výťažnosť 18 000 strán | ks | 10 | ||
HP: Laser Jet Pro M402dne, toner 26X (CF226X) - originál, výťažnosť 9 000 strán | ks | 100 | ||
HP: Laser Jet Pro M203dn, toner 30X (CF230X) - originál, výťažnosť 3 500 strán | ks | 12 | ||
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC cyan - originál, výťažnosť 5 000 strán | ks | 2 | ||
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC magenta - originál, výťažnosť 5 000 strán | ks | 2 | ||
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC yellow - originál, výťažnosť 5 000 strán | ks | 2 | ||
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC black - originál, výťažnosť 6 500 strán | ks | 2 | ||
HP LaserJet M436 dn, toner 56X (CF256X) - originál, výťažnosť 12 300 strán | ks | 5 | ||
HP LaserJet Enterprise M406 dn, toner 59X (CF259X) - originál, výťažnosť 10 000 strán | ks | 5 | ||
HP 14X - originál, výťažnosť 17 500 strán | ks | 5 | ||
HP 19A - originál, výťažnosť 12 000 strán | ks | 25 | ||
HP 149X - originál, výťažnosť 9 500 strán | ks | 30 | ||
HP 05X - originál, výťažnosť 6 500 strán | ks | 15 |
Názov |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody. |
Zmluva bude platná po dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany uzavretím tejto rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv (objednávok). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 5 dní doručený ROZPIS TOVARU, v ktorom objednávateľ požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 2 dňa od zaslania rozpisu. |
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
Úspešný uchádzač predloží prehlásenie dodávateľa, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. Dodávateľ v potvrdení uvedie záväzok, že preberá zodpovednosť za kvalitu dodaného tovaru prostredníctvom úspešného uchádzača a v potvrdení uvedie aj číslo zákazky EKS. |
Originálny toner požadujeme dodať zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
Podľa potreby Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve miesta plnenia v Bratislave v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorými sú hlavné sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Bratislave. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa. |
Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na uskutočňovanie objednávok a preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručí (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody bude podľa potreby Objednávateľa |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme e-mailových správ a budú obsahovať údaje minimálne v nasledujúcom rozsahu: 1. číslo objednávky, 2. presnú špecifikáciu Tovaru, tak aby Tovar nebolo možné zameniť s iným tovarom, 3. požadované množstvo Tovaru, 4. presnú adresu miesta dodania Tovaru, na ktoré Objednávateľ požaduje objednaný tovar dodať, 5. dátum dodávky tovaru, 6. iné dodacie podmienky podľa okolností. Objednávka bude od dodávateľa potvrdená obratom e-mailom. |
Dodávky predmetu zmluvy budú uskutočnené po telefonickom dohovore oprávnených osôb objednávateľa a dodávateľa pre potreby plnenia tejto zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:30 – 14:00 hod. v termíne do 3 pracovných dní od termínu potvrdenia objednávky dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar najneskôr do 5 kalendárnych dní od odoslania objednávky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne odobrať od Objednávateľa použité prázdne obaly z tonerov a súčasne dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č.223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Konkrétne podmienky prebratia prázdnych tonerov a náplní budú oprávnenými zástupcami na plnenie zmluvy dojednané vopred elektronickou formou – e-mailom. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v zmluve. Neodobranie všetkých druhov a počtov tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu. |
Dodávateľ, na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet zmluvy kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude považovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke. |
Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, prípadne nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady alebo neoriginality (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve– neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
V prípade, ak Objednávateľ bude pri preberaní tovaru trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný, alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia, na zistenie jeho originality. Ak výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s čl. XIII Obchodných podmienok elektronickej platformy. Ak výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať. |
Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
Kupujúci si vyhradzuje právo, podľa skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými v prílohe dohody, pričom celkové plnenie dohody nesmie presiahnuť finančný limit uvedený v dohode, alebo v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov si vyhradzuje právo neodobrať uvedené predpokladané množstvo predmetu kúpy. Uvedené skutočnosti sa nebudú považovať za porušenie podmienok dohody zo strany kupujúceho a nebudú dôvodom na uzatvorenie dodatku k dohode. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru. |
Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať kvalitatívne vlastnosti predmetu plnenia dohody podľa zákonov, vyhlášok, nariadení a platných technických noriem a ručí, že si predmet dohody tieto vlastnosti počas záručnej doby zachová. Dodávateľ zodpovedá za vlastnosti dodaného predmetu dohody počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu dohody objednávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie Biely kríž 7, Bratislava a Medená 22 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
392,00 ks
48 661,05
40 550,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2024 08:48
16.04.2024 08:47
16.04.2024 09:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2024 16:00 - Vstupná ponuka | 48 661,05 | € | Cena s DPH |
16.04.2024 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 648,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: