36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
Tonery, Kancelársky papier, Zakladače, Kancelarske potreby
Tovar, Služba
1. TONER K (ČIERNY) KYOCERA
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TONER K (ČIERNY) KYOCERA | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Čierna |
Pre zariadenie | KYOCERA ECOSYS M8124cidn alebo ekvivalent |
V originálnom balení, nepoužité |
2. TONER M (PURPUROVÝ) KYOCERA
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TONER M (PURPUROVÝ) KYOCERA | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Purpurová |
Pre zariadenie | KYOCERA ECOSYS M8124cidn alebo ekvivalent |
V originálnom balení, nepoužité |
3. TONER C (MODRÝ) KYOCERA
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TONER C (MODRÝ) KYOCERA | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Modrá |
Pre zariadenie | KYOCERA ECOSYS M8124cidn alebo ekvivalent |
V originálnom balení, nepoužité |
4. TONER Y (ŽLTÝ) KYOCERA
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TONER Y (ŽLTÝ) KYOCERA | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Žltá |
Pre zariadenie | KYOCERA ECOSYS M8124cidn alebo ekvivalent |
V originálnom balení, nepoužité |
5. ZAKLADAČ ŠIROKÝ
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ZAKLADAČ ŠIROKÝ | ks | 280 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mechanika | Páková |
Formát | A4 |
Šírka chrbta | min 7,5cm |
Materiál | Tvrdý kartón |
Kovové lišty | Na spodnej hrane |
Na chrbte | Fólia a vymeniteľný papierový štítok na označovanie obsahu zakladača |
6. RÝCHLOVIAZAČ ZÁVESNÝ
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
RÝCHLOVIAZAČ ZÁVESNÝ | ks | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | Tvrdý papierový s celou prednou stranou |
Formát | A4 |
7. EUROOBAL A4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
EUROOBAL A4 | bal | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | Polypropylén |
Farba | priehľadný, bezfarebný |
Funkcia | eurodierovanie, otvor zhora |
Hrúbka | min. 50μm |
V balení | 100 ks |
8. KANCELÁRSKY PAPIER A4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
KANCELÁRSKY PAPIER A4 | bal | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť | min. 80g/m2 |
Farba | biela |
Funkcie | viacúčelový kancelársky papier, vhodný na čiernobielu aj farebnú tlač |
V balení | 500 ks |
Vyrobený / bielený bez použitia plynného chlóru | môže byť vyrobený z ECF buničiny (bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým / peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (bieliac. činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný) |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
F. Madvu 2, 971 01, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
15.04.2024 08:00 — 22.04.2024 15:00
8,00 položka
4 664,19
3 882,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2024 08:53
12.04.2024 12:00
12.04.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2024 10:23 - Vstupná ponuka | 4 664,16 | € | Cena s DPH |
09.04.2024 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: