• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.04.2024 09:03

Detail zákazky Z20242483

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.04.2024 09:03

Základné údaje

Z20242483

OF-286715

zrušená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skladový kontajner - 5 ks

skladový kontajner, kontajnery

  • 44613000-0 - Veľké kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladový kontajner
Funkcia
Skladové kontajnery určené na uskladnenie zvislých dopravných značiek a spotrebného materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladový kontajner ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladový oceľový kontajner 20"
Konštrukcia:
- konštrukcia zváraná z kvalitného oceľového plechu,
- robustný rám hrúbky 3 mm,
- steny a strop hrúbky 2-3 mm navyše spevnené priečnymi prelismi,
- vetracie otvory umiestnené na bočných stenách,
- minimálne 1 otvor svetlíkový.
Dvere dvojkrídlové:
- s celoobvodným tesnením z čiernej gumy,
- uzatvárateľné pákovým mechanizmom umiestnené na čelnej stene,
- dvere s prípravou na visiacu zámku,
- otvárací rádius dverí cca. 270°,
Lakovanie z vnútornej i vonkajšej strany, povrch hladký, ľahko udržiavateľný. Farba vnútorná svetlo sivá RAL 7035, z vonkajšej strany RAL 2011.
V rohoch kontajnera žeriavové oká na manipuláciu.
Podlaha z rámovej konštrukcie zo zváraných oceľových profilov hr. 3 mm oceľový protišmykový plech.
Parametre:
farba RAL 2011
podlaha oceľová
hmotnosť max. 1495 kg
nosnosť min. 8000 kg
zaťaženie podlahy min. 500 kg/m2
vonkajšia dĺžka min. 5900 mm
vonkajšia šírka min. 2300 mm
vonkajšia výška min. 2500 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - cestmajsterstvá Bánovce nad Bebravou, Nové Mesto nad Váhom, Partizánske, Ilava a Prievidza.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Ponúkaný tovar musí Verejný obstarávateľ odsúhlasiť.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo objednávky, zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH, a celkovú cenu za položku bez DPH i s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku (akceptovaný je aj český jazyk) .
V cenovej ponuke  musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy vrátane dodania na miesto určenia, zaškolenia obsluhy, zloženia na miesto plnenia, inštalácia na mieste plnenia.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

24.04.2024 08:00 — 30.06.2024 08:00

5,00 ks

18 750,00

18 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2024 08:25

18.04.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 305
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS