• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 11:05

Detail zákazky Z20242473

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 11:05

Základné údaje

Z20242473

OF-286298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9162693

Objednávateľ

31908969

Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.

Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK

Dodávateľ

36239739

CHIROSAN, s.r.o.

Sadová 2, Vrbové, 92203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sanitné motorové vozidlo - DZS

Sanitné motorové vozidlo, DZS, sanitky

  • 34114110-3 - Záchranné vozidlá
  • 34114121-3 - Sanitky
  • 34114122-0 - Vozidlá na prepravu pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sanitné motorové vozidlo - DZS
Funkcia
Sanitné  vozidlo PCHR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nové sanitné  vozidlo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická špecifikácia vozidla - karoséria a ostatné požadované parametre:
1. Kategória M1
2. Druh vozidla špeciálne vozidlo
3. Druh karosérie (typ) SC SANITNÁ PCHR
4. Rázvor minimálne L2 vrátane podľa údajov výrobcu
5. Rázvor maximálne L3 vrátane podľa údajov výrobcu
6. Výška maximálne L3 vrátane podľa údajov výrobcu
7. Celková hmotnosť vozidla maximálne do 3500 kg (vodičské oprávnenie B)
8. Počet náprav 2
9. Počet kolies 4 plnohodnotné
10. Zdvihák a náradie na výmenu rezervného kolesa vyžaduje sa
Motor:
11. Palivo nafta motorová (diesel)
12. Výkon motora minimálne 66 kW
13. Prevodovka manuálna
14. Oceľové alebo zliatinové disky vyžaduje sa
15. Letné pneumatiky pre daný typ vozidla vyžaduje sa
16. Plnohodnotné rezervné koleso s pneumatikou vyžaduje sa
Karoséria:
17. Farba karosérie biela
18. Karoséria celopresklenná vyžaduje sa
19. Nepriehľadné sklá na oknách ambulantnej časti (autofólie) vyžaduje sa
20. Posuvné dvere vpravo vyžaduje sa
21. Otváracie okno v posuvných dverách vpravo vyžaduje sa
22. Deliaca priečka s oknom s posuvným sklom vyžaduje sa
Kabína vodiča:
23. Minimálne airbag vodiča a spolujazdca vyžaduje sa
24. Elektrické ovládanie bočných okien vyžaduje sa
25. Klimatizácia v kabíne vodiča vyžaduje sa
26. Autorádio vyžaduje sa
27. Reflexné označenie vozidla podľa vyhlášky č. 189/2019 Z.z. a vyhlášky 134/2018 Z.z. vyžaduje sa
28. Na bočných dverách označenie loga NsP Brezno vyžaduje sa
29. Po obvode vozidla pás široký minimálne 120 mm vo farbe signálna červeň vyžaduje sa
30. Na bokoch vozidla znak modrej hviezdy (esculab) o veľkosti minimuálne 30 mm vyžaduje sa
31. Výstražná svetelná a zvuková signalizácia vyžaduje sa
32. Minimálne jeden kus led maják vyžarujúci modré prerušované svetlo na streche vozidla umiestnený podľa platnej legislatívy SR a normy STN EN vyžaduje sa
33. Minimálne 2 kusy pozičné svetlo umiestnené v prednom blatníku alebo nárazníku na ľavej a pravej strane vyžaduje sa
34. Obklad stien a stropu umývateľným a dezinfikovateľným materiálom vyžaduje sa
35. Umývateľná a dezinfikovateľná podlaha s protišmykovým povrchom vyžaduje sa
36. Strešný obojsmerný ventilátor vyžaduje sa
37. Nástupné madlo vľavo aj vpravo pri bočných posuvných dverách vyžaduje sa
38. Nástupný schodík pod bočnými posuvnými dverami vyžaduje sa
39. Odpadkový kôš vyžaduje sa
40. Klimatizácia v ambulantnom priestore vyžaduje sa
41. Závislé kúrenie na chode motora v ambulantnom priestore vyžaduje sa
42. Nezávislé kúrenie v ambulantnom priestore vyžaduje sa
43. Nosidlo polohovateľné so sklopným podvozkom a plošinou s úchytným systémom vyžaduje sa
44. Transportné kreslo s úchytným systémom vo vozidle a nájazdovou plošinou vyžaduje sa
45. Minimálne dva (2) miesta na sedenie v kabíne vodiča vyžaduje sa
46. Minimálne päť (5) miest na sedenie v ambulantnom priestore, z toho jedno v transportnom kresle vyžaduje sa
47. Jedno nosidlo v ambulantnom priestore vyžaduje sa
48. Hasiace prístroj 2 kg s držiakom vo vozidle vyžaduje sa
49. Osvetlenie ambulantného priestoru vyžaduje sa
50. Centrálne zamykanie všetkých dverí vyžaduje sa
Elektroinštalácia:
51. Elektroinštalácia 12V vyžaduje sa
52. Minimálne 2 ks zásuvka 12V v ambulantnom priestore vyžaduje sa
53. Minimálne 1 ks zásuvka 12V v kabíne vodiča vyžaduje sa
54. Otočný led svetlomet v zadnej časti vozidla s vypínačom vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť od Dodávateľa:
- prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastnosti. Dodávateľ v prospektovom materiály vyznačí všetky poznačí všetky požadované parametre za účelom vyhodnotenia splnenia daných požiadaviek.
3. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú cenu predmetu zmluvy bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený v záhlaví zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej vystavenia. Vystavená faktúra bude doručená objednávateľovi bez zbytočného zdržania. Predmet zmluvy bude financovaný prostredníctvom úveru, resp. finančného leasingu.
4. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti požadované daňovými predpismi alebo bude vystavená v rozpore s touto zmluvou, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie a/alebo opravu. V takom prípade lehota splatnosti danej faktúry začína plynúť až vystavením doplnenej a/alebo opravenej faktúry. Táto doplnená a/alebo opravená faktúra musí byť bezodkladne po jej vystavení doručená objednávateľovi.
5. Povinnosť objednávateľa zaplatiť zmluvnú cenu je splnená splatením celej zmluvnej ceny na účet dodávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať a objednávateľ sa zaväzuje prevziať celý predmet zmluvy na adrese prevádzky dodávateľa v Slovenskej republike, resp. inom vzájomne dohodnutom mieste. Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční formou písomného preberacieho protokolu podpísaného oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
7. Zmluvné strany v preberacom protokole uvedú prípadné vady predmetu zmluvy. V prípade, ak by boli vady podstatného charakteru (t. j. brániace riadnemu užívaniu predmetu zmluvy na účel, na ktorý je predmet zmluvy určený), objednávateľ je oprávnený prevzatie predmetu zmluvy odmietnuť a požadovať dodanie predmetu zmluvy bez vád.
8. Dodávateľ je povinný v tomto prípade dodať objednávateľovi predmet zmluvy bez vád do 15 dní plynúcich odo dňa, kedy objednávateľ odmietol prevziať predmet zmluvy s podstatnými vadami. V prípade, ak by boli v preberacom protokole vytknuté vady predmetu zmluvy, ktoré nie sú podstatného charakteru, dodávateľ je povinný tieto vady odstrániť v lehote do 10 dní od podpísania preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
9. Dodávateľ sa zaväzuje spolu s predmetom zmluvy odovzdať dodávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy v súlade s účelom, na ktorý je predmet zmluvy určený. K vozidlu sa požaduje dodať 2 kľúče, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy a ďalšie príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
10.  prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu na odovzdanie predmetu zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu 5% z celkovej zmluvnej ceny predmetu zmluvy za každý začatý týždeň omeškania od posledného dňa povinnosti dodávateľa odovzdať predmet zmluvy objednávateľovi, pričom zmluvná cena v bude náležite upravená.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že vlastníctvo k predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa v deň odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy.
12. Dodávateľ prehlasuje, že je oprávnený s predmetom zmluvy nakladať a nič nebráni prevodu vlastníckeho práva na objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že ku dňu prevodu vlastníctva predmetu zmluvy na objednávateľa nebudú na predmete zmluvy žiadne dlhy, vecné bremená, ani iné ťarchy alebo práva v prospech tretích osôb. Dodávateľ vyhlasuje, že na jeho majetok sa nezačalo žiadne konanie, ktoré by mohlo obmedziť nadobudnutie vlastníckeho práva objednávateľom.
13. Dodávateľ vyhlasuje, že neuzatvoril a neuzatvorí s nijakou inou treťou osobou zmluvu o budúcej kúpnej zmluve, kúpnu zmluvu, zmluvu o budúcej nájomnej zmluve, nájomnú zmluvu a ani žiadnu inú zmluvu, ktorá by akýmkoľvek spôsobom mohla obmedziť vlastnícke právo objednávateľa k predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhlasuje, že po podpise zmluvy zmluvnými stranami neurobí žiadny úkon, ktorý by akýmkoľvek spôsobom znemožnil nadobudnutie alebo obmedzil výkon vlastníckeho práva objednávateľa k predmetu zmluvy.
14. Dodávateľ je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri prevoze predmetu zmluvy a pri všetkých administratívnoprávnych úkonoch viažucich sa k predaju predmetu zmluvy, vrátane zápisu objednávateľa ako vlastníka a držiteľa vozidla do príslušnej evidencie vozidiel.
15. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať bezplatný autorizovaný záručný servis a bezplatné záručné opravy po dobu minimálne 24 mesiacov plynúcu odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom.
16. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručnú dobu na vozidlo min. 24 mesiacov bez obmedzenia počtu kilometrov a min. 6 rokov proti korózií/prehrdzaveniu karosérie
17. Záručná doba začína plynúť od skutočného prevzatia predmetu zmluvy,  t. j. dátumom na preberacom protokole.
18. Vady vozidla je objednávateľ povinný písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení.
19. Skryté vady sú vady, ktoré objednávateľ nemohol zistiť pri prevzatí predmetu zmluvy  a vyskytnú sa v záručnej dobe. Tieto vady je objednávateľ povinný reklamovať u dodávateľa písomnou formou.
20. V prípade vady na predmete zmluvy, dodávateľ i je povinný zabezpečiť záručný servis do 48 hodín od nahlásenia jeho potreby, ak sa zmluvné strany z objektívnych dôvodov nedohodnú na dlhšej lehote.
21. Dodávateľ prehlasuje, že má vlastný autorizovaný servis, resp. zmluvu so servisnou organizáciou, ktorá má oprávnenie na poskytovanie servisu (záručného a pozáručného) na predmet kúpy (t.j. na upravené vozidlo ako aj na úpravu, výbavu a príslušenstvo sanitky).
22. Zmluvné strany sa dohodli, že na základe požiadavky objednávateľa, dodávateľ pre objednávateľa k celému predmetu zmluvy zabezpečí na základe osobitnej servisnej zmluvy autorizovaný pozáručný servis po dobu najmenej 10 rokov od uplynutia doby záručného servisu.
23. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
24. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
25. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
26. Dodanie predmetu zmluvy do 30.06.2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banisko 273/1, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

22.04.2024 10:00 — 30.06.2024 12:00

2,00 ks

115 867,42

115 867,42

Špecifikácia predmetu zákazky - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru (obchodná značka a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru) , ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.04.2024 14:46

12.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2024 10:06 - Vstupná ponuka 115 867,00 € Cena bez DPH
11.04.2024 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka 115 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS