• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 15:05

Detail zákazky Z20242463

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 15:05

Základné údaje

Z20242463

OF-286735

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9162675

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

45960470

FINAL - CD Bratislava, spol. s r.o.

Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Užitkové vozidlo 7-miestny PEUGEOT BOXER FURGON L4H2 alebo ekvivalent

úžitkové vozidlá, motorové vozidlá, dodávky

  • 34136000-9 - Dodávkové automobily
  • 34136200-1 - Dodávkové automobily skriňové

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Užitkové vozidlo PEUGEOT BOXER FURGON 7-miestny L4H2 alebo ekvivalent
Funkcia
Užitkové motorové vozidlo typu dodávka, s karosériou veľkosti L4H2, na prepravu 7 osôb a tovaru/materiálu, základná výbava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet vozidiel ks 1
Výkon motora: kW 100 110
Celková hmotnosť kg 3500
Objem nákladového priestoru (pri 7 miestach) m3 12
Celková dĺžka mm 6200 6400
Celková šírka so zrkadlami mm 2100
Celková výška mm 2500 2600
Užitočná šírka ložnej plochy medzi podbehmi mm 1400
Dĺžka ložnej plochy mm 2500
Objem palivovej nádrže liter 90
Záručná doba mesiac 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ paliva nafta
Prevodovka 6 st. manuálna
Asistenčné systémy: ABS + AFU + ESP + Hill Asist áno
Elektronický imobilizér áno
Tempomat + obmedzovač rýchlosti áno
Palubný počítač áno
Posilňovač riadenia áno
Zadný parkovací asistent áno
Manuálna klimatizácia áno
Farba laku biela
Elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá áno
Elektrické ovládanie predných okien áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Autorádio s ovládaním na volante áno
Airbag vodiča áno
Centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládačom áno
2-miestna lavica spolujazdca vpredu áno
4-miestna lavica v druhom rade áno
Pravé posuvné presklené bočné dvere áno
Plechová priečka za druhým radom sedadiel áno
Ochranné oplastovanie v dolnej časti nákladného priestoru áno
Zásuvka 12V áno
Plnohodnotné rezervné koleso áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nové, doposiaľ nepoužité vozidlo. Vozidlo bude zaevidované predajcom na dopravnom inšpektoráte a bude mať pridelené EČV. V prípade ak je nutný prepis vozidla na kupujúceho zabezpečí ho predajca.
Dodanie vozidla vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je miesto kupujúceho alebo predajné priestory dodávateľa v Bratislave.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Lehota dodania vozidla je max. 15 dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: predmet plnenia, cenu, označenie objednávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Faktúru je možné doručiť aj emailom na adresu: faktury@dubravka.sk
Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis po dobu životnosti predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

29.04.2024 14:14

1,00 celkové množstvo za predmet zákazky

42 000,00

42 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 14:15

12.04.2024 14:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2024 14:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2024 07:49 - Vstupná ponuka 41 328,00 € Cena s DPH
11.04.2024 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 41 328,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS