00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
55199739
IMEDEX SLOVAKIA s.r.o.
1. mája 220/19, Poprad, 05801, SVK
Impedančný planimetrický systém
impedancia, planimetria, endoskopia, chirurgia
Tovar, Služba
1. Impedančný planimetrický systém - minimálne požiadavky:
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Systém impedančnej planimetrie, pre humánne využitie, využívajúci balónikové katétre naplnené vodivým roztokom pre zobrazenie a meranie špecifických oblastí počas endoskopických a chirurgických zákrokov. |
2. Systém umožňujúci presné meranie tlakov a rozmerov – min. plochy gastroezofageálneho spojenia, pažeráka, žalúdka, pyloru, análneho zvierača (meranie priemeru a zhody). |
3. Systém umožňujúci v reálnom čase identifikovať min. závažné poruchy motility pomocou merania tlakov a rozmerov v pažeráku, žalúdku, pylore, súčasne dopĺňajúci manometriu s vysokým rozlíšením (HRM). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Impedančný planimetrický systém | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ako súčasť dodávky systému požadujeme: | zobrazovací softvér, |
Ako súčasť dodávky systému požadujeme: | ukladanie dát a export na USB, |
Ako súčasť dodávky systému požadujeme: | min. 15 katétrových balónov na funkčnú impedančnú planimetriu kompatibilných so systémom, |
Ako súčasť dodávky systému požadujeme: | dotykový monitor min. 10" |
Ako súčasť dodávky systému požadujeme: | stabilný vozík vhodný na umiestnenie prístroja s brzditeľnými kolieskami. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia - Martin. |
2. Inštalácia a zaškolenie obslužného personálu v rozsahu min. 4 hodiny. |
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení. |
4. Návody v slovenskom alebo českom jazyku. |
5. Záruka v trvaní minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania. |
6. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky minimálne požiadavky Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
7. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
10. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
11. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
13. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ. |
14. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa. |
15. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, inštalácii a zaškolení, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
19. Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov. |
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru/služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. (prenesená daňová povinnosť). |
21. Zmluvné a platobné podmienky: Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi; |
Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa). Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania. |
22. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe; |
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
17.04.2024 08:00 — 10.05.2024 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
37 910,00
37 910,00
Vlastný návrh plnenia zákazky predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie typu a názvu tovaru s jeho technickou špecifikáciou, v súlade s požiadavkami Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2024 13:08
11.04.2024 13:15
11.04.2024 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2024 09:09 - Vstupná ponuka | 37 910,00 | € | Cena bez DPH |
09.04.2024 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 905,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: