• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 10:50

Detail zákazky Z20242441

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 10:50

Základné údaje

Z20242441

OF-286065

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9174112

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednoúčelový analyzátor ortuti v rastlinných a živočíšnych produktoch

Jednoúčelový analyzátor ortuti v rastlinných a živočíšnych produktoch

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednoúčelový analyzátor ortuti v rastlinných a živočíšnych produktoch
Funkcia
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti, ktorý je ovládaný prostredníctvom počítača, ktorý je dodávaný k analyzátoru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednoúčelový analyzátor ortuti v rastlinných a živočíšnych produktoch ks 1
Pracovný rozsah ng Hg 0,05 1500
Presnosť merania % 1,5
Typická doba analýzy minúta 6
Navážka vzorky mg 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednoúčelový analyzátor ortuti v rastlinných a živočíšnych produktoch je jednoúčelový prístroj na stanovenie ortuti bez nutnosti predchádzajúcej úpravy vzorky
Prístroj má obsahovať vstavaný automatický podávač tuhých a kvapalných vzoriek
Spracovanie a príprava vzorky je programovateľné pre sušenie, rozklad, čakanie
Zdroj žiarenia nízkotlaková ortuťová výbojka
Prístroj meria pri vlnovej dĺžke vhodnej pre ortuť
Prístroj je vybavený interferenčným filtrom
Prístroj pracuje v dvoch rozsahoch ktoré sa automaticky prepínajú
Počet kalibračných bodov neobmedzený
Pre kalibráciu možno použiť roztok, eventuálne referenčný materiál
Používa sa nosný plyn kyslík alebo vzduch vstupný tlak 400 kPa, prietok cca 100 ml/min
Ovládacie SW: Windows verzie. Musí obsahovať algoritmus pre preloženie analytickej krivky, auto blank, možnosť procesovania už nameraných dát, zabudované metódy podľa typov vzoriek, import dát do excelu
SW musí mať vstavané limity pre parametre analytickej krivky pre elimináciu hrubých chýb
Detektor kremíková UV dióda
Súčasťou dodávky musia byť:
- riadiaca PC zostava pamäť minimálne 4 GB, min 2xPCI-Ex1, 1xPCI-Ex16 s primeraným operačným systémom
- porty minimálne 4x USB 2.0, 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, VGA
- LCD monitor - minimálne technické parametre 21,5 ''FullHD
- klávesnica požadujeme
- myš požadujeme
- tlačiareň požadujeme
- QC protokol potvrdzujúci kvalitu kalibrácie, reprodukovateľnosť merania, limit detekcie a test výťažnosti pre konkrétny dodávaný prístroj požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodanie nového nepoužívaného zariadenia a nových nepoužívaných komponentov.
Vrátane dopravy, dodania, vyloženia, inštalácie a odskúšania prevádzkyschopnosti dodaného prístroja na mieste dodania.
Súčasťou dodávky musí byť kompletné laboratórne zariadenie (so zabudovaným hardvérovým a softvérovým vybavením), celá dokumentácia s návodom pre použitie, inštalačné reagencie a spotrebný materiál pre prvotnú inštaláciu.
Vyžaduje sa inštalácia prístroja kvalifikovaným personálom u verejného obstarávateľa na mieste dodania.
Úvodné odborné zaškolenie personálu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. V prípade, že nie je možné dodržať uvedený časový limit, dodávateľ a objednávateľ sa môžu dohodnúť na inom časovom intervale.
Vyžaduje sa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov.
Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis na predmet zákazky, a to najneskôr do 48 hodín od obdržania objednávky, riadne zaškoleným servisným technikom na daný systém.
Technická a aplikačná podpora po dobu najmenej 8 rokov od uskutočnenia dodávky.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov od uskutočnenia dodávky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: technický opis predmetu zákazky.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
V prípade, ak predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 30 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia kontaktná osoba objednávateľa oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom neakceptuje.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
V elektronickej aukcii určujúcim kritériom účastníkov je cena s DPH, ktorá platí v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlinkova 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

02.05.2024 13:00 — 11.07.2024 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

40 416,00

33 680,00

Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 13:16

16.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 709
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2024 14:43 - Vstupná ponuka 40 416,00 € Cena s DPH
16.04.2024 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 31 331,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS