• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 12:45

Detail zákazky Z20242437

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 12:45

Základné údaje

Z20242437

OF-287079

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9162663

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Schirmerov test

slzný test, schirmerov test

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické prúžky
Funkcia
Slúži na stanovenie množstva produkovaných slz, resp. na stanovenie stupňa závažnosti poruchy produkcie sĺz.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Schirmerov test bal 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostické papierové prúžky na stanovenie množstva produkovaných sĺz za určené časové obdobie. Koniec diagnostického prúžku sa vkladá do spojovkového vaku, kde sa ponecháva 5 minút. Po uplynutí tohto obdobia sa prúžok vyberie a na stupnici, ktorá je súčasťou prúžku sa odčítava dĺžka prúžku, ktorá je nasiaknutá slzami. Vyšetrenie sa vykonáva na oboch očiach naraz.
balenie á 100 ks
jednotlivo balené prúžky áno
sterilné áno
graduované po mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v  súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa písomnej objednávky do 5. dní odo dňa objednania. Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 do 15:00 hod. (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť v elektronickej forme obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, t.j. obchodný názov, katalógové alebo objednávacie číslo, ŠUKL kód (ak ho má tovar pridelený), položkový rozpočet – jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady.
Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Dodací list a faktúru požadujeme dodať aj v elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, množstvo dodaného tovaru,  jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH a  celkovou cenou bez DPH a s DPH  a dátum exspirácie tovaru. Tovar s ohrozenou exspiráciou možno dodať len po dohode.
Nový, doposiaľ nepoužitý  , nepoškodený tovar zo zárukou minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania .
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s  dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas  Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného  súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

748,00

748,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.04.2024 10:28

12.04.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2024 14:04 - Vstupná ponuka 748,00 € Cena bez DPH
12.04.2024 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 745,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS