• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 11:15

Detail zákazky Z20242434

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2024 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2024 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2024 11:15

Základné údaje

Z20242434

OF-287060

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9162758

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač knihy_Viliam Stockmann: Lesné autobiografie 2

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač knihy_Viliam Stockmann: Lesné autobiografie 2
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát výsledný knižný blok B5 (176x250mm) + obálka s presahom
Rozsah obálka + predsádky + 337 strán vnútra
Papier / materiál obálka 3 mm lepenka + polep 135 gr. lesklá krieda (ONL), predsádky 170 gr. bezdrevný ofset (BO), vnútro texty 115 gr. lesklá krieda (ONL)
Farebnosť obálka vonkajšia i vnútro farebné: 4+4
Povrchová úprava polep: lesklé lamino
KHS väzba V8, rovný chrbát
Počet strán 337
Náklad 300 ks
Tlačové podklady Tlačové podklady budú dodané kontaktnou osobou Objednávateľa.
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu.
Termín dodania 30 dní od dodania tlačových podkladov, najneskôr však do 31.12.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a vyloženia na určené miesto dodania.
2. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
3. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
4. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
5. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po jeho predchádzajúcom písomnom súhlase.
6. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
7. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.04.2024 00:00 — 14.04.2025 00:00

300,00 kus

6 293,75

6 293,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2024 10:40

12.04.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 212
 19
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2024 10:48 - Vstupná ponuka 6 293,00 € Cena bez DPH
12.04.2024 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS