• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 15:25

Detail zákazky Z20242430

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 15:25

Základné údaje

Z20242430

OF-286751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168449

Objednávateľ

42330238

Školská jedáleň, Juhoslovanská 2, Košice

Juhoslovanská 2, Košice, 04013, SVK

Dodávateľ

36473219

CIMBAĽÁK s.r.o.

Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, hydina, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Hovädzie zadné - z mladých býčkov, chladené bez kosti, bež kože, bez mastných častí, bledoružovej farby, biely tuk, kuchynská úprava kg 300
2. Hovädzie zadné - z mladých jalovičiek, chladené bez kosti, bež kože, bez mastných častí, bledoružovej farby, biely tuk, kuchynská úprava kg 150
3. Hovädzie predné- pliecko z mladých býčkov, chladené bez kosti, svetločervenej farby, čisto biely tuk, kuchynská úprava kg 100
4. Teľacie stehno, chladené bez kosti bez kože, be mastných častí, biely tuk, svetločervenej farby, kuchynská úprava kg 300
5. Hovadzí roštenec z mladých býčkov, chladené bez kosti, kuchynská úprava, chudé do 3% tuku, svetločervenej farby kg 100
6. Bravčové stehno KÚ, chladené bez kosti, bež kože, bez mastných častí, bledoružovej farby, kuchynská úprava kg 550
7. Bravčové pliecko KÚ, chladené bez kosti, bez kože, bledoružovej farby, kuchynská úprava kg 450
8. Bravčové karé KÚ, chladené bez kosti, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava kg 250
9. Bravčová krkovička, chladené bez kosti, bez mastných šliach, bledoružovej farby, kuchynská úprava kg 250
10. Párková klobása, chladená, čerstvá kg 80
11. Bravčová klobása, bravčové mäso 77%, bravčový tuk 15%, údená, domáca, chladená, čerstvá kg 30
12. Párky jemné, min. podiel mäsa 80% kg 60
13. Šunka dusená výberová, min. 80% bravčové mäso, chladená, čerstvá, krájaná kg 60
14. Šunková saláma, bravčové stehno 55%, chladená , čerstvá kg 30
15. Slanina, bravčová, údená, bez kože, voľná, čerstvá kg 20
16. Párky bravčové, min. 80% mäso, čerstvé kg 30
17. Kuracie prsia, chladené bez kosti a kože, bez zmeny farby, opracované kg 300
18. Kuracie stehenný plátok, chladené bez kosti a kože, bez zmeny farby, opracované kg 150
19. Kuracie stehná, chladené, kalibrované 180 g., 200 g, 220 g. s kosťou a kožou, bez zmeny farby kg 350
20. Kurča, chladené bez drobkov, bez zmeny farby kg 60
21. Kuracia štvrť , chladené, s kosťou a kožou, bez zmeny farby kg 75
22. Morčacie prsia, chladené bez kosti a kože, bledoružovej farby, opracované kg 150
23. Kačacie prsia, chladené bez kosti s kožou, opracované kg 70
24. Kačacie stehná, chladené s kosťou a kožou, bez zmeny farby kg 50
25. Mäso zo srnca-stehno, chladené bez kosti, farby tmavočervenej , bez zvyškov kože, zbavené loja, bez krvných podliatín, kuchynská úprava kg 60
26. Mäso z daniela-stehno, chladené bez kosti, farby tmavočervenej , bez zvyškov kože, zbavené loja, bez krvných podliatín, kuchynská úprava kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso voľné, čerstvé, opracované, chladené a vákuovo nebalené
Mäso kvalita čerstvosti mäsa nesmie javiť znaky: po rozmrazení alebo zmrazení, obsahovať pridanú vodu, mastné, krvavé časti, cudzieho zápachu, neprirodzenej farby, napichovania do svaloviny
Mäso a mäsové výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre alebo na obale mäsa neuplynula viac ako 1/3.
Mäsové výrobky nesmú obsahovať konzervačné látky, zahusťovadlá viažúce na seba vodu, múku,škrob, ktoré pri procese výroby mäsových výrobkov nie sú schválené štátnou potravinou a veterinárnej správy SR
Mäso hovädzie pri dodávke hovädzieho mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Mäso bravčové, kuracie a morčacie pôvod mäsa - pri dodávke mäsa na dodacom liste (obale) okrem povinných údajov musí byť označenie kódom dodávky a údajom o krajine, kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží písomnú objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný štatutárom alebo oprávnenou osobou, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
22.  Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Juhoslovanská 2, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

36 560,00

36 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 09:39

15.04.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 902
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2024 14:18 - Vstupná ponuka 36 409,25 € Cena s DPH
11.04.2024 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 36 332,75 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS