• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 09:35

Detail zákazky Z20242415

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 09:35

Základné údaje

Z20242415

OF-286406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9157559

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný predmet - písacia sada

propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, písacia sada, súprava pier, gulůčkové pero, roller, pero

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Písacia sada
Funkcia
Písacia sada - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa.
Fotografia/ vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie súprava kovového guľôčkového pera a roller pera;
vyhotovenie dizajn, celkové vyhotovenie písacej sady zabezpečuje dôstojnú prezentáciu objednávateľa na medzinárodných veľtrhoch, je dostatočne reprezentatívne, zvyšuje kredit objednávateľa medzi vystavovateľmi
materiálové vyhotovenie pier kov
farebné vyhotovenie čierna farba; matná úprava
farba náplne do pier modrá
balenie darčeková krabička s textilným čalúnením
rozmer darčekovej krabičky (šírka x výška x dĺžka) 135 mm ± 5 mm x 68 mm ± 5 mm x 39 mm ± 5 mm
branding technológia: UV digitálna tlač; logo objednávateľa na obidve perá; jedna farba; logo objednávateľa bude poskytnuté objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1.  Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane brandingu.
2.3.2.  Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie / vyobrazenia) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar vyhotovený v požadovanom farebnom vyhotovení s  porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve.
2.3.3. Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady pre potlač (logo objednávateľa) elektronicky (e-mailom) bezodkladne po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.4. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v bode 2.3.5. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.5.  Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia/názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru (bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy.
2.3.6.  Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi  (kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy)  na pripomienky grafický náhľad požadovanej potlače,  propagačného predmetu  a to najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, a to v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.7. Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dodávateľovi pripomienky ku grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov bezodkladne, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia grafického náhľadu  propagačného predmetu podľa bodu 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy. Dodávateľ je povinný posúdiť predložené pripomienky a tieto pripomienky do grafického náhľadu propagačného predmetu zapracovať a upravený grafický náhľad propagačného predmetu doručiť objednávateľovi spôsobom podľa bodu 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy, a to najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa predloženia pripomienok.
2.3.8.  Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.10. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.11. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.12. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.13. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať :
2.3.13.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj
2.3.13.2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa dodať tovar v celkovom rozsahu podľa tejto kúpnej zmluvy  najneskôr v posledný deň lehoty plnenia zmluvy uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.14. Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Viedenská cesta č. 3-7, areál výstaviska Incheba a.s., Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

10.05.2024 08:00 — 13.05.2024 13:00

100,00 kus

1 391,50

1 159,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 08:33

11.04.2024 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2024 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 33
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2024 09:07 - Vstupná ponuka 1 391,50 € Cena s DPH
08.04.2024 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 078,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS