30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
likvidácia kuchynského a reštauračného odpadu
Služba
1. Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu a odpadu z lapača tukov
|
|
---|---|
Funkcia |
Nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora. |
Predmetom je odvoz odpadu pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 /množstvo za obdobie platnosti zmluvy Veľká Ida | l | 1020 | ||
Položka č.2 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 /množstvo za obdobie platnosti zmluvy Močiar | l | 1020 | ||
Položka č.3 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 /množstvo za obdobie platnosti zmluvy Hlohovec | l | 1020 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K položke č.1 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | 1x Plastový sud 60 l uzatvárateľný |
K položke č.2 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | 1x Plastový sud 60 l uzatvárateľný |
K položke č.3 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | 1x Plastový sud 60 l uzatvárateľný |
Položka č.1 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 60 l | apríl - 1x za mesiac , máj - december - 2x za mesiac |
Položka č. 2 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 60 l | apríl - 1x za mesiac, máj - december- 2x za mesiac |
Položka č. 3 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 60 l | apríl - 1x za mesiac , máj - december - 2x za mesiac |
Názov |
Zmluva o poskytovaní služby sa uzatvára na dobu podľa objednávkových atribútov alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Odvoz odpadu vykonávať v pracovných dňoch v čase od 8.00 h. do 14.00 h. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky podľa dohodnutej frekvencie na základe vystavených objednávok po dobu platnosti zmluvy. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: zváženie, manipulačné práce, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie a likvidácia. |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na okresnom úrade na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Vyžaduje sa doklad ISO 14001. |
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Faktúra bude zaslaná na adresu objednávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o skutočne odvezenom množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. |
Kópiu dokladu o skutočne naloženom množstve odpadu nechať na mieste plnenia zmluvy, originál zaslať na adresu objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu do vlastných nádob, vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
22.04.2024 11:43 — 15.12.2024 11:43
1,00 sub
453,49
453,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2024 08:10
12.04.2024 08:07
12.04.2024 08:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2024 09:10 - Vstupná ponuka | 453,48 | € | Cena s DPH |
08.04.2024 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 453,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: