• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 10:15

Detail zákazky Z20242384

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 10:15

Základné údaje

Z20242384

OF-286975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9157535

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti

odpad, zdravotnícky, nebezpečný odpad, likvidácia nemocničného odpadu

  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 02 (O) Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv ton 0,3
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy ton 135
18 01 06 (N) Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky ton 0,02
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá ton 0,01
15 02 02 (N) Absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami ton 0,15
16 02 13 (N) Vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné látky ton 0,5
Frekvencia poskytovania služieb denne vznikajúcich odpadov týždenne 2-krát
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druhy odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa:
18 01 02 (O) - časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov a chladiaceho zariadenia. S uvedeným odpadom sa nakladá, ako s nebezpečným odpadom. Klinik boxy zabezpečuje pôvodca odpadu.
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, čiernych plastových vriec, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob
18 01 06 (N) - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa zlieva oddelene do pôvodného uzatvárateľného obalu
18 01 08 (N) - cytotoxické a cytostatické liečivá zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov
Nepravidelne vznikajúce nebezpečné odpady (N) 15 02 02, 16 02 13, 16 06 02, 15 01 10 zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene a samostatne do pevných uzatvárateľných obalov
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom. Sídlom objednávateľa je Považská Bystrica.
Nakládka odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti na vlastné náklady dodávateľa a vlastnými zamestnancami dodávateľa
Preprava odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov.
2. Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať minimálne 2 x týždenne na základe telefonickej výzvy objednávateľa.
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
pokračovanie k bodu 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
4. Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa.
5. Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
6. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu.
7. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
10. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
10.a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
10.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy.
10.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti.
10.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
10.e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
10.f) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy.
11. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov.Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou.
12. Fakturácia za skutočne poskytnutú službu, hmotnosti jednotlivých druhov odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
14. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
15. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok EP.
16. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
17. Predávajúci/Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

29.04.2024 00:00 — 30.04.2025 00:00

1,00 celok

169 975,00

169 975,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.04.2024 08:02

11.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 215
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 19:07 - Vstupná ponuka 169 975,00 € Cena bez DPH
11.04.2024 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 169 972,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS