• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 09:55

Detail zákazky Z20242370

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 09:55

Základné údaje

Z20242370

OF-287036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9157549

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

36190381

INTERIÉR INVEST, s.r.o.

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PVC podlahové krytiny

PVC podlahové krytiny, lišta, hrana, podložka

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PVC podlahové krytiny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PVC podlahová krytina - PVC Magnum 121600 tmavošeda, šírka rolky 3m (alebo ekvivalent) m2 1 500
2. PVC soklová lišta - Fatra PVC sokel 277, rozmer 3 x 3cm (kompatibilná s položkou č.1), (alebo ekvivalent) m 800
3. Zváracia šnúra ø 4 mm na PVC podlahovú kytinu - farba sivá (kompatibilná s položkou č.1) m 600
4. PVC schodová hrana Fatra 1891-280 sivá, rozmer 8x4cm, dĺžka 1,5m (alebo ekvivalent) ks 150
5. 5 PVC schodová hrana Fatra 1891-280 sivá, rozmer 8x4cm, dĺžka 2m (alebo ekvivalent) ks 150
6. PVC schodová hrana Fatra 1891-280 sivá, rozmer 8x4cm, dĺžka 2,5m (alebo ekvivalent) ks 150
7. PVC schodová hrana Fatra 1891-421 žltá, rozmer 8x4cm, dĺžka 1,5m (alebo ekvivalent) ks 50
8. PVC schodová hrana Fatra 1891-421 žltá, rozmer 8x4cm, dĺžka 2m (alebo ekvivalent) ks 50
9. PVC schodová hrana Fatra 1891-421 žltá, rozmer 8x4cm, dĺžka 2,5m (alebo ekvivalent) ks 50
10. Ochranná podložka na podlahovú krytinu PETEX PLUS, rozmer min. 90 x 120cm, hrúbka min. 1,8mm (alebo ekvivalent) ks 50
11. Ostatné kpl 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je do 31.12.2024.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 48 hod.. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 14 kalendárnych dní od telefonického, e-mailového alebo písomného zadania objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V položke č. 11. Objednávateľ uviedol "Ostatné". Jedná sa o materiál ktorého, potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa , ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedenú položku „Ostatné“ objednávateľ určil celkovú cenu 2 500 € s DPH.
To znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše v položkách 1 až 10 ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke č. 11 „Ostatné“ uvedie celkovú cenu s DPH 2 500 €. Cenu celého predmetu zákazky tvoria položky od 1 až 10 plus cena za položku č.11 „Ostatné“.
Spôsob určenia ceny „Ostatné“: 1) Objednávateľ opíše technické, funkčné požiadavky na predmet zákazky, stanový predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pričom pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.
Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložené cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodánie tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. - 13:00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

9

1,00 celý rozsah

39 943,00

32 786,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 08:17

11.04.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 28
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2024 08:43 - Vstupná ponuka 39 900,00 € Cena s DPH
11.04.2024 00:54 - Najvýhodnejšia ponuka 35 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS