50295829
Cirkevná spojená škola, Ulica Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou
Ul. Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK
52081061
HS technology s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Technické vybavenie - tlačiareň
informačno komunikačné technológie
Tovar, Služba
1. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná laserová tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcia | tlač, kopírovanie a skenovanie |
Typ | laserová monochromatická |
Podporované formáty | min. A4, B5, A5 |
Rozlíšenie tlače | min. 1200x600 dpi |
Typ tlače | čiernobiele |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Typ kopírovania | čiernobiele |
Rozlíšenie skenovania | min 600x600 dpi |
Typ skenovania | čiernobiele, farebné |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Nedodržanie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
2. Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie do sídla kupujúceho na náklady predávajúceho. |
3. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt, alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hodín od uzavretia zmluvy, s uvedením jednotkových cien bez a s DPH a návrhu na plnenie zmluvy t.j. uviesť typ, názov/obchodnú značku a podrobnú špecifikáciu jednotlivých položiek , ktoré budú pri dodávkach záväzné. Verejný obstarávateľ týmto mieni overiť splnenie technických špecifikácií. |
5. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby (osôb) oprávnenej (oprávnených) konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón, e-mail) do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe viac ako tri krát) bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
8. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Na faktúru žiadame uviesť sumy za jednotkové položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry. Nedodržanie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
10. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods 1 písm e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
11. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov , môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2 písm e)). |
12.Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, |
12. pokračovanie: určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
13. Táto zmluva sa uzatvára na realizáciu projektu v rámci programu "Miestny rozvoj, odstraňovanie chudoby a inklúzia Rómov", financovaného z Nórskeho finančného mechanizmu 2014-2021 a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
14. Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu programu. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z Nórskeho finančného mechanizmu 2014-2021, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez Trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
18. Dodacia lehota najneskôr do 30 dní, ktorá začne plynúť po obdržaní kladného stanoviska z kontroly VO oprávneným orgánom. |
Ulica Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
30.04.2024 16:00
1,00 celok
264,90
220,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2024 08:57
15.04.2024 13:00
15.04.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2024 09:11 - Vstupná ponuka | 264,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2024 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 249,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: