• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 13:55

Detail zákazky Z20242364

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2024 13:55

Základné údaje

Z20242364

OF-286909

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9168603

Objednávateľ

50295829

Cirkevná spojená škola, Ulica Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou

Ul. Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické vybavenie - tlačiareň

informačno komunikačné technológie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň
Funkcia
Multifunkčná laserová tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia tlač, kopírovanie a skenovanie
Typ laserová monochromatická
Podporované formáty min. A4, B5, A5
Rozlíšenie tlače min. 1200x600 dpi
Typ tlače čiernobiele
Rozlíšenie kopírovania min. 600x600 dpi
Typ kopírovania čiernobiele
Rozlíšenie skenovania min 600x600 dpi
Typ skenovania čiernobiele, farebné
Záruka min. 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Nedodržanie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy.
2. Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie do sídla kupujúceho na náklady predávajúceho.
3. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt, alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené.
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hodín od uzavretia zmluvy, s uvedením jednotkových cien bez a s DPH a návrhu na plnenie zmluvy t.j. uviesť typ, názov/obchodnú značku a podrobnú špecifikáciu jednotlivých položiek , ktoré budú pri dodávkach záväzné. Verejný obstarávateľ týmto mieni overiť splnenie technických špecifikácií.
5. Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby (osôb) oprávnenej (oprávnených) konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón, e-mail) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
6. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe viac ako tri krát) bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy.
8. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Na faktúru žiadame uviesť sumy za jednotkové položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry. Nedodržanie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy.
10. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods 1 písm e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
11. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov , môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2 písm e)).
12.Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov,
12. pokračovanie: určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
13. Táto zmluva sa uzatvára na realizáciu projektu v rámci programu "Miestny rozvoj, odstraňovanie chudoby a inklúzia Rómov", financovaného z Nórskeho finančného mechanizmu 2014-2021 a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
14. Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu programu.
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
17. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z Nórskeho finančného mechanizmu 2014-2021, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez Trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
18. Dodacia lehota najneskôr do 30 dní, ktorá začne plynúť po obdržaní kladného stanoviska z kontroly VO oprávneným orgánom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 1450/39, Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

30.04.2024 16:00

1,00 celok

264,90

220,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 08:57

15.04.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 45
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 09:11 - Vstupná ponuka 264,00 € Cena s DPH
11.04.2024 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 249,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS