• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.04.2024 08:03

Detail zákazky Z20242359

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.04.2024 08:03

Základné údaje

Z20242359

OF-286573

zrušená

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na mechanické kompresie hrudníka

prístroj na kompresie hrudníka, mechanické kompresie hrudníka

  • 33172200-8 - Prístroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na mechanické kompresie hrudníka
Funkcia
Prístroj na mechanické kompresie hrudníka pri KPR, vhodný na použitie v nemocničnom prostredí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj na mechanické kompresie hrudníka pri KPR ks 1
kapacita jednej batérie s výdržou min 90 120
frekvencia kompresií kompresia/min 80 120
hĺbka kompresií cm 2 6
prenosná ochranná taška ks 1
karbónová podložka ks 1
batéria ks 1
napájací adaptér ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj umožňuje používanie a vykonávanie mechanických kompresií hrudníka aj počas napájania el. energiou - v nemocničnom prostredí postačuje 1ks batérie, ktorá poskytuje výdrž min.90-120min v závislosti od rigidity hrudníka a nastavených parametrov áno
Prístroj musí umožňovať použitie u dospelých, tehotných a obéznych pacientov bez hornej limitácie výšky a hmotnosti áno
Prístroj musí umožňovať maximálny prístup k pacientovmu hrudníku áno
Nastaviteľný režim kpr min. v režimoch 15:2, 30:2 a kontinuálny
Všetky parametre musia byť možné meniť počas resuscitácie prístrojom bez nutnosti zastavenia podľa odporúčaní ERC áno
Svetelný indikátor správneho priloženia ramena prístroja na kontakt s telom pacienta áno
Displej zobrazuje informácie v min. rozsahu: režim, stav batérie, hĺbka kompresií, frekvencia, informácie o trvaní kpr
Bezpečnosť prístroja je zaručená akustickým a svetelným alarmom a hláseniami áno
Integrované zálohovanie všetkých udalostí áno
Odľahčená karbónová podložka, vhodná pre RTG a CT vyšetrenia áno
Výmena batérie musí byť možná aj počas resuscitácie prístrojom áno
Prístroj musí byť možné používať i počas nabíjania batérie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu.
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny.
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia.
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy.
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie).
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia.
13. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu. Nástup servisného technika na servisný zásah je do 48 hodín (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy zariadenia. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky, alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
15. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.04.2024 09:00 — 12.07.2024 15:00

1,00 celok

15 244,00

15 244,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.04.2024 14:08

10.04.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.04.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 319
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.04.2024 15:43 - Vstupná ponuka 15 244,00 € Cena bez DPH
05.04.2024 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka 15 244,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS