• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2024 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 15:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20242357

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2024 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 15:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20242357

OF-287039

ukončená

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antibiotické disky

antibiotické disky, mikrobiológia

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antibiotické disky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Benzylpenicilín 1U, 4x50 ks/bal Balenie 1
2. Ampicilín 2 µg, AMP, 4x50 ks/bal Balenie 1
3. Ampicilín 10 µg, AMP, 4x50 ks/bal Balenie 1
4. Amoxicilín/ kys. klavulánová 20/10 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
5. Cefuroxim 30 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
6. Trimetoprim/sulfametoxazol 1,25-23,45 µg, 4x50 ks Balenie 1
7.  Nitrofurantoin FUR, 100ug, 4x50ks/bal Balenie 1
8. Fosfomycín, FOS, 200ug, 4x50 ks/bal Balenie 1
9. Oxacilin 1 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
10. Erytromycin 15 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
11. Cefotaxim 5 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
12. Gentamicín 10 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
13. Gentamicín 30 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
14. Vankomycin 5 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
15. Amikacín 30 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
16. Ciprofloxacin 5 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
17. Ampicilín/ sulbaktam 10-10 µg, AMP, 4x50 ks/bal Balenie 1
18. Meropenem 10 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
19. Cefoxitim 30 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
20. Ceftazidim 10 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
21. linezolid 10 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
22. Tetracyklín 30 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
23. Levofloxacin 5 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
24. Doxycycline 30 ug, 4x50 disc Balenie 1
25. Clindamicin 2 µg, 4x50 ks/bal Balenie 1
26. Moxifloxacin, 5 ug, 4x50 disc Balenie 1
27. Colistin 10 ug, 4x50 disc Balenie 1
28. Colistin 50 ug, 4x50 disc Balenie 1
29. Kyselina fusidová 10ug, 4x50 disc Balenie 1
30. Ceftriaxon 30 ug, 4x50 disc Balenie 1
31. Piperacillin/Tazobactam TZP 30/6 ug, 4x50 disc Balenie 1
32. Imipenem 10 ug, 4x50 disc Balenie 1
33. Tygecycline 15 ug, 4x50 disc Balenie 1
34. Pefloxacin 5 ug, 4x50 disc Balenie 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme alebo v elektronickej forme na adresu zadanú Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronickej platformy a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.04.2024 10:00 — 19.04.2024 11:00

1,00 Sada

516,00

516,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.03.2024 15:34

04.04.2024 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2024 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2024 14:19 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 459,00 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 2

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS