37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Nákup kancelárskeho papiera - formát A3, A4
papier
Tovar, Služba
1. Kopírovací a grafický papier formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo (1 balík = 500 listov) | balík | 1200 | ||
výška | mm | 297 | ||
šírka | mm | 210 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 108 | ||
belosť | CIE | 171 | ||
opacita | % | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
environmentálne požiadavky | Certifikát Environmentálnej značky EÚ |
environmentálne požiadavky | Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
environmentálne požiadavky | alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný) |
recyklovaný papier | nie |
2. Kopírovací a grafický papier formát A3
|
|
---|---|
Funkcia |
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo (1 balík = 500 listov) | balík | 60 | ||
výška | mm | 420 | ||
šírka | mm | 297 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 108 | ||
belosť | CIE | 171 | ||
opacita | % | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
environmentálne požiadavky | Certifikát Environmentálnej značky EÚ |
environmentálne požiadavky | Papier musí byť vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
environmentálne požiadavky | alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný) |
recyklovaný papier | nie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - objednávateľ vyžaduje dodanie a vyloženie tovaru na adrese miesta plnenia bližšie určeného po podpise rámcovej dohody v individuálnej mailovej čiastkovej výzve objednávateľa na dodanie tovaru. Periodicita a objem objednávaných tovarov v zmysle individuálnych výziev bude závisieť od potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa - do 7 dní. |
Na každý tovar dodaný podľa čiastkovej výzvy bude vystavená samostatná faktúra (prílohou je dodací list). Na každej vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje z čiastkovej výzvy, upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo tovaru. Súčet jednotlivých objednávok za obdobie trvania rámcovej dohody však nesmie prekročiť maximálne predpokladané množstvo tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v jednotlivej objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v rámcovej dohode a v čiastkových e-mailových výzvach. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Na vzťahy neupravené rámcovou dohodou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
6
1 260,00 balík
7 884,00
6 570,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2024 12:41
25.04.2024 10:00
25.04.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2024 12:46 - Vstupná ponuka | 7 884,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2024 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: