• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2024 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2024 10:50

Detail zákazky Z20242336

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2024 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2024 10:50

Základné údaje

Z20242336

OF-286471

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9147604

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

51983095

BLACK MARKET s.r.o.

Pod táborom 37, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely do dlhej strelnej zbrane - Brokovnica Mossberg 500A kal. 12/76

Strelná zbraň, brokovnica, náhradný diel

  • 35300000-7 - Zbrane, munícia a súvisiace časti
  • 35320000-3 - Strelné zbrane
  • 35321000-0 - Ľahké strelné zbrane
  • 35321100-1 - Ručné zbrane
  • 35341000-6 - Časti ľahkých strelných zbraní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely do dlhej strelnej zbrane - Brokovnica modelovej rady Mossberg 500A kal. 12/76, ktorými zadávateľ zákazky disponuje
Funkcia
Náhradné diely do dlhej strelnej zbrane - brokovnica k odstráneniu technických porúch z dôvodu technické opotrebovania jednotlivých dielov v tele zbrane.
Uvedené čísla pri požadovaných náhradných dieloch sú označenia požadovaného náhradného dielu v rozkrese náhradných dielov uvedených v prílohe č. 1.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
spúšťovobicí mechanizmus požadované množstvo 100 ks
poistka komplet požadované množstvo 100 ks
madlo na tiahlo pumpy požadované množstvo 100 ks
doplnenie Požadované náhradné diely sú číselne označené v prílohe č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
DODÁVATEĽ MUSÍ MAŤ PLATNÉ POVOLENIE NA OBCHODOVANIE S VYROBKAMI OBRANNÉHO PRIEMYSLU podľa zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov so špecifikáciou minimálne VM 1.
Nepredloženie dokladov podľa predchádzajúceho bodu v požadovanom termíne sa bude považovať v súlade s obchodnými podmienkami elektronickej platformy za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Predmet zákazky, musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, musí byť dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve (pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak), nový a v bezchybnom stave.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 8:00 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľovi.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 19/670, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

15.04.2024 08:00 — 16.12.2024 14:00

300,00 ks

26 400,00

21 917,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2024 13:06

09.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.03.2024 14:02 - Vstupná ponuka 26 398,80 € Cena s DPH
28.03.2024 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka 26 398,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS