00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok
toaletný papier, utierky na ruky, servítky
Tovar
1. Dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie a v zmysle nižšie uvedeného rozsahu: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trojvrstvový toaletný papier, mix celulózy a recyklovaného papiera. Komfortný, mäkký a pevný, min.150 útržkov, návin min. 16 m. Farba biela. | ks | 2500 | ||
Dvojvrstvový papier z celulózy. Komfortný, mäkký a pevný, min. 200 útržkov, návin min. 23,8 m. Farba biela. | ks | 50000 | ||
Tork Mini Jumbo (alebo ekvivalent) toaletný papier Advenced, počet vrstiev: 2, počet útržkov: 850, dĺžka: 170 m, farba: biela (kompatibilné so zásobníkom na toaletný papier Tork Mini Jumbo rady Image Line) | ks | 96 | ||
Tork Matic (alebo ekvivalent) papierové utierky v kotúči – extra dlhý kotúč, dľžka: 280 m, šírka: 21 cm, priemer: 19 cm, farba: biela, (kompatibilné so senzorovým zásobníkom na papierové utierky rady Image Line) | ks | 30 | ||
Dvojvrstvové papierové utierky. Extra jemné a pevné utierky, špeciálne skladanie na použitie v bežne dostupných zásobníkoch s hĺbkou 9 cm a viac. Farba: biela. Počet útržkov: 20 x 200 útržkov. Materiál: celulóza, Rozmer: 23cm x 22,4 cm. Počet vrstiev: 2. Krabica 20 balíkov | krabica | 500 | ||
Kuchynské utierky v rolke 2vr., návin min. 100 m, výška min. 19 cm, perforované 100% celulóza. | rolka | 500 | ||
Kozmetické utierky 2-vrstvové, vyťahovacie. Zloženie 100% celulóza. Preferencia bal. 1x100 ks/bal. | balenie | 600 | ||
Servítky biele; 33x33 cm; 1-vrstvové, preferencia 100 ks/bal. | balenie | 2000 | ||
Servítky biele; 33x33 cm; 1-vrstvové, 100 % celulóza, preferencia 500 ks/bal. | balenie | 50 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) tovaru vrátane údajov špecifikujúcich každú položku tovaru (uvedenie značky/výrobcu a špecifikácie potvrdzujúcej splnenie požiadaviek na každú položku tovaru) a kontaktných údajov ako je e-mail, telefón a kontaktná osoba pre komunikáciu pri riešení objednávok, dodávok, faktúr a reklamácií. |
2. Dodávateľ bude tovar dodávať Objednávateľovi vo viacerých dodávkach na základe doručenej písomnej čiastkovej výzvy – objednávky, v rozsahu a v lehote uvedenej v objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu oznámenú Dodávateľom. Zadávanie čiastkových výziev – objednávok bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, maximálne však v 5 (piatich) dodávkach v priebehu platnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný, spolu s faktúrou a dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný. |
3. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať tovar do 10 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, do miesta plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne, ktorý mu oznámil Dodávateľ prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ten prevzatie potvrdí svojím podpisom na dodacom liste. |
V prípade, že Dodávateľ neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa tohto bodu, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia tovaru a jeho opätovným dodaním znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 pracovných dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. |
4. Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
5. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia Račianska 71, Bratislava, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie. |
6. Pre všetky špecifikácie tovaru a požiadavky Objednávateľa, ktoré sa vzťahujú na jednotlivé položky tovaru a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu tovaru a pri oznámení údajov podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a následne pri dodaní tovaru môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné (v súlade s bodom 8. týchto osobitných požiadaviek na plnenie). |
7. Dodávateľ je povinný dodávať tovar spĺňajúci požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa vždy v súlade s oznámením podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Počas trvania zmluvy môže Dodávateľ doručiť novú špecifikáciu konkrétnej položky tovaru (uvedenie značky/výrobcu a špecifikácie potvrdzujúcej splnenie požiadaviek), ktorá musí spĺňať všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru. |
Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je Dodávateľ oprávnený dodať takto novo špecifikovaný tovar najskôr po uplynutí 5 dní od doručenia špecifikácie v súlade s týmto bodom. Doručenie novej špecifikácie tovaru a plynutie lehoty podľa predchádzajúcej vety nemá vplyv na plynutie lehoty na dodanie tovaru podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
8. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: a) predložený ekvivalent bude spĺňať všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené v špecifikáciách a požiadavkách Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru, b) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu tejto zmluvy v dôsledku poskytnutia ekvivalentu, |
c) predložený ekvivalent musí funkčne splniť kompatibilitu do uvedených zásobníkov. |
9. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru, dodanie tovaru, ktorý nespĺňa špecifikácie oznámené Dodávateľom v súlade s bodom 1 a 7 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj nepredloženie oznámenia Dodávateľa v zmysle bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, prípadne predloženie oznámenia, v ktorom bude uvedená špecifikácia tovaru, |
ktorá nespĺňa všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa jednotlivých položiek tovaru a porušenie povinnosti podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2024 00:00 — 14.04.2025 23:59
1,00 komplet
65 638,70
54 698,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2024 11:38
11.04.2024 13:00
11.04.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2024 11:46 - Vstupná ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2024 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: