• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 15:25

Detail zákazky Z20242331

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 15:25

Základné údaje

Z20242331

OF-286985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9157585

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok

toaletný papier, utierky na ruky, servítky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie toaletného papiera, utierok na ruky a servítok v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie a v zmysle nižšie uvedeného rozsahu:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trojvrstvový toaletný papier, mix celulózy a recyklovaného papiera. Komfortný, mäkký a pevný, min.150 útržkov, návin min. 16 m. Farba biela. ks 2500
Dvojvrstvový papier z celulózy. Komfortný, mäkký a pevný, min. 200 útržkov, návin min. 23,8 m. Farba biela. ks 50000
Tork Mini Jumbo (alebo ekvivalent) toaletný papier Advenced, počet vrstiev: 2, počet útržkov: 850, dĺžka: 170 m, farba: biela (kompatibilné so zásobníkom na toaletný papier Tork Mini Jumbo rady Image Line) ks 96
Tork Matic (alebo ekvivalent) papierové utierky v kotúči – extra dlhý kotúč, dľžka: 280 m, šírka: 21 cm, priemer: 19 cm, farba: biela, (kompatibilné so senzorovým zásobníkom na papierové utierky rady Image Line) ks 30
Dvojvrstvové papierové utierky. Extra jemné a pevné utierky, špeciálne skladanie na použitie v bežne dostupných zásobníkoch s hĺbkou 9 cm a viac. Farba: biela. Počet útržkov: 20 x 200 útržkov. Materiál: celulóza, Rozmer: 23cm x 22,4 cm. Počet vrstiev: 2. Krabica 20 balíkov krabica 500
Kuchynské utierky v rolke 2vr., návin min. 100 m, výška min. 19 cm, perforované 100% celulóza. rolka 500
Kozmetické utierky 2-vrstvové, vyťahovacie. Zloženie 100% celulóza. Preferencia bal. 1x100 ks/bal. balenie 600
Servítky biele; 33x33 cm; 1-vrstvové, preferencia 100 ks/bal. balenie 2000
Servítky biele; 33x33 cm; 1-vrstvové, 100 % celulóza, preferencia 500 ks/bal. balenie 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) tovaru vrátane údajov špecifikujúcich každú položku tovaru (uvedenie značky/výrobcu a špecifikácie potvrdzujúcej splnenie požiadaviek na každú položku tovaru) a kontaktných údajov ako je e-mail, telefón a kontaktná osoba pre komunikáciu pri riešení objednávok, dodávok, faktúr a reklamácií.
2. Dodávateľ bude tovar dodávať Objednávateľovi vo viacerých dodávkach na základe doručenej písomnej čiastkovej výzvy – objednávky, v rozsahu a v lehote uvedenej v objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu oznámenú Dodávateľom. Zadávanie čiastkových výziev – objednávok bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, maximálne však v 5 (piatich) dodávkach v priebehu platnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný, spolu s faktúrou a dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný.
3. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať tovar do 10 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, do miesta plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne, ktorý mu oznámil Dodávateľ prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ten prevzatie potvrdí svojím podpisom na dodacom liste.
V prípade, že Dodávateľ neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa tohto bodu, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia tovaru a jeho opätovným dodaním znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 pracovných dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi.
4. Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
5. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia Račianska 71, Bratislava, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.
6. Pre všetky špecifikácie tovaru a požiadavky Objednávateľa, ktoré sa vzťahujú na jednotlivé položky tovaru a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu tovaru a pri oznámení údajov podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a následne pri dodaní tovaru môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné (v súlade s bodom 8. týchto osobitných požiadaviek na plnenie).
7. Dodávateľ je povinný dodávať tovar spĺňajúci požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa vždy v súlade s oznámením podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Počas trvania zmluvy môže Dodávateľ doručiť novú špecifikáciu konkrétnej položky tovaru (uvedenie značky/výrobcu a špecifikácie potvrdzujúcej splnenie požiadaviek), ktorá musí spĺňať všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru.
Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je Dodávateľ oprávnený dodať takto novo špecifikovaný tovar najskôr po uplynutí 5 dní od doručenia špecifikácie v súlade s týmto bodom. Doručenie novej špecifikácie tovaru a plynutie lehoty podľa predchádzajúcej vety nemá vplyv na plynutie lehoty na dodanie tovaru podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
8. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: a) predložený ekvivalent bude spĺňať všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru alebo predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené v špecifikáciách a požiadavkách Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru, b) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu tejto zmluvy v dôsledku poskytnutia ekvivalentu,
c) predložený ekvivalent musí funkčne splniť kompatibilitu do uvedených zásobníkov.
9. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru, dodanie tovaru, ktorý nespĺňa špecifikácie oznámené Dodávateľom v súlade s bodom 1 a 7 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj nepredloženie oznámenia Dodávateľa v zmysle bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, prípadne predloženie oznámenia, v ktorom bude uvedená špecifikácia tovaru,
ktorá nespĺňa všetky špecifikácie a požiadavky Objednávateľa jednotlivých položiek tovaru a porušenie povinnosti podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2024 00:00 — 14.04.2025 23:59

1,00 komplet

65 638,70

54 698,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 11:38

11.04.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 154
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2024 11:46 - Vstupná ponuka 64 800,00 € Cena s DPH
11.04.2024 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka 64 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS