• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 10:35

Detail zákazky Z20242312

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2024 10:35

Základné údaje

Z20242312

OF-286873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9157517

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36661961

R - J. A. servis, s. r. o.

Bystrická cesta 177/23, Ružomberok, 03401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo s posuvnými dverami

osobné motorové vozidlo

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo s posuvnými dverami
Funkcia
Osobné motorové vozidlo určené na prepravu osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo ks 1
Rok výroby rok 2023
Emisná norma norma 6
Výkon motora KW 81
Manuálna prevodovka stupne 5
Rázvor náprav mm 2600
Objem batožinového priestoru v základnom prevedení liter 450
Počet miest na sedenie ks 5
Počet kľúčov od vozidla ks 2
Gumenné koberce (vpredu, vzadu) sada 1
Rozmer kolies palec 15
Zimné pneumatiky na diskoch min. "15" ks 4
Výstražný maják ks 1
Záruka rok 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stav nové, nepoškodené
Palivo benzín alebo nafta
Brzdy ABS, ESC
Bezpečnosť Airbagy vodiča a spolujazdca
Bočné zadné posuvné dvere - obojstranné áno
Posilňovač riadenia áno
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Klimatizácia áno
Imobilizér áno
Elektrické okná vpredu áno
Palubný počítač áno
Hmlové svetlá áno
Autorádio s konfiguráciou USB + AUX + Bleutooth,
Denné svietenie LED svietenie
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Farba bezpríplatková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Liptovský Mikuláš.
Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ spolu s dodávkou motorových vozidiel je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technických preukazov, osvedčení o zhode vozidiel COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu a kataóg náhradných dielov v slovenskom jazyku. K vozidlám budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisné knižky, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na mieste plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel na mieste plnenia a zaškolenia 2 osôb. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
V technickom preukaze vozidla bude zapísaný maják.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb.
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ vystaví jednu faktúru podľa odobratého tovaru na základe všetkých 3 podpísaných odovzdávacích protokolov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka).
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia uvedenej povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

18.10.2024 10:00

1,00 predmet zákazky

19 462,09

19 462,09

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.03.2024 10:33

11.04.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2024 06:51 - Vstupná ponuka 19 458,33 € Cena bez DPH
11.04.2024 06:51 - Najvýhodnejšia ponuka 19 458,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS