00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
47973871
LEONTECH s.r.o.
Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK
Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu
kontajner, odvoz, likvidácia, odpad
Služba
1. Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu.
|
|
---|---|
Funkcia |
odvoz a likvidácia odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. počet kontajnerov 30 m3 : | ks | 85 | ||
2. množstvo odpadu | tona | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu | |
- druh odpadu : zmiešaný odpad cca 275 ton , stavebný odpad cca 25 ton |
Názov |
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu. |
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 2 (slovom: dvoch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom: - ceny prenájmu jedného kontajnera za deň, - ceny za odvoz a likvidáciu jednotlivého druhu odpadu, - ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou. |
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov bude spresnený jednotlivo podľa požiadavky Objednávateľa. |
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje zmenu miesta odvozu odpadu počas platnosti Rámcovej dohody v rámci Bratislavy. |
7. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi. |
8. Dodávateľ vystaví faktúru na základe skutočne vyvezeného odpadu, v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa. |
9. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu. |
10. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie maximálne 12 mesiacov. |
11. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená. |
Mliekárenská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
2,00 položka
59 520,00
49 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2024 08:08
08.04.2024 14:00
08.04.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.03.2024 09:02 - Vstupná ponuka | 59 520,00 | € | Cena s DPH |
27.03.2024 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 518,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: