• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2024 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2024 16:40

Detail zákazky Z20242299

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2024 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2024 16:40

Základné údaje

Z20242299

OF-286958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9142034

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu

kontajner, odvoz, likvidácia, odpad

  • 63111000-0 - Manipulácia s kontajnermi
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu.
Funkcia
odvoz a likvidácia odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. počet kontajnerov 30 m3 : ks 85
2. množstvo odpadu tona 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu
- druh odpadu : zmiešaný odpad cca  275 ton , stavebný odpad cca 25 ton
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu.
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 2 (slovom: dvoch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom: - ceny prenájmu jedného kontajnera za deň, - ceny za odvoz a likvidáciu jednotlivého druhu odpadu, - ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou.
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov  bude spresnený jednotlivo podľa požiadavky Objednávateľa.
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody.
6. Objednávateľ si vyhradzuje zmenu miesta odvozu odpadu počas platnosti Rámcovej dohody v rámci Bratislavy.
7. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi.
8. Dodávateľ vystaví faktúru na základe skutočne vyvezeného odpadu, v súlade  s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa.
9. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu.
10. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie maximálne 12 mesiacov.
11. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mliekárenská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

2,00 položka

59 520,00

49 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2024 08:08

08.04.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 515
 96
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2024 09:02 - Vstupná ponuka 59 520,00 € Cena s DPH
27.03.2024 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 59 518,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS