• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20242296

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20242296

OF-286929

ukončená

Objednávateľ

00682357

BIBIANA-medzinárodný dom umenia pre deti

Panská 41, Bratislava-Staré Mesto, 81539, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač katalógu

tlač, katalóg, informácie, propagácia

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22900000-9 - Rôzne tlačoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 22461000-9 - Katalógy

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač katalógu
Funkcia
Propagácia autorov a vydavateľstiev v súťaži "Najkrajšie knihy Slovenska 2023"
Písmo ( font) v grafických podkladoch bude dodané v krivkách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Katalóg Najkrajšie knihy Slovenska 2023 - náklad kus 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer B6 , 125 x 176 mm
farebnosť 4+4
papier munken lynx rough
OBÁLKA: gramáž papiera 300 g / m2
VNÚTRO: gramáž papiera 120 g / m2
väzba V2
počet strán 96
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh  plnenia - rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače na predmet zákazky dňa 4.04.2024. Dodávka predmetu zákazky sa uskutoční do 18.4.2024 do 15:00 hod.  Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (e-mailovej) dohode zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje použiť presný druh papiera, špecifikovaný v bodoch 3., 4. a 5.  ( technické vlastnosti). V prípade nesplnenia tejto podmienky, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa  od 08:00 hod. do 14:00 hod., najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná s jedinou výnimkou ak by došlo medzi uzatvorením zmluvy a dodaním predmetu zmluvy k zmene DPH.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania v sídle objednávateľa BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava  poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním vád bez zbytočného odkladu od uplatnenia nároku na odstránenie vád Plnenia a vadu odstrániť v primeranej lehote určenej Objednávateľom, spravidla nie dlhšej ako 30 dní. V prípade ak Dodávateľ neodstráni vady Plnenia v lehote určenej Objednávateľom, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Čl. XII bod 12.10.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky, alebo iných porušení zákazky ( napr. nedodržanie termínu odstránenia vád plnenia) fakturovať sankciu vo výške 0,05 % z ceny zákazky. Týmto nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ustanovenia predchádzajúceho neplatia pre osobu so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktoré nie sú registrované pre daň z pridanej hodnoty v Slovenskej republike. Tieto na konečnú cenu nepridávajú daň z pridanej hodnoty.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom odstúpenia od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.04.2024 08:00 — 18.04.2024 15:00

1,00 celá zákazka - 1 položka

2 454,00

2 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2024 15:55

03.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2024 09:43 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 2 452,80 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 6

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS