• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 13:55

Detail zákazky Z20242293

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2024 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 13:55

Základné údaje

Z20242293

OF-286931

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9174110

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu 2025

zemný plyn, dodávka, distribúcia a preprava zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane prepravy distribučnou sieťou do 7 odberných miest ("OM")   odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sieti  sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy.
Obdobie dodávky zemného plynu je od 00:00 dňa 1.1.2025  do 24:00 dňa 31.12.2025, t. j. 12 mesiacov do všetkých OM odberateľa.
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPEP a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 1 rok od 1.1.2025 do 31.12.2025  za všetky OM určená na základe skutočného odberu zemného plynu v roku 2023. kWh 979 676
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberných miest (ďalej "OM")
1.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910806296
1.2 Adresa OM Požiarnicka 9 (Hasičská stanica)
1.3 Predpokladané  množstvo odberu plynu  za zmluvné obdobie v kWh 95 120
1.4 Tarifa pre odberné miesto M 7
2.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS000910804268
2.2 Adresa OM Slovenská 1 (Mestská knižnica)
2.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 114 208
2.4 Tarifa pre odberné miesto M7
3.1  Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910804275
3.2 Adresa OM Slovenská 49 (Materská škola)
3.3  Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 125 405
3.4 Tarifa pre odberné miesto M 7
4.1 Identifikácia OM -POD kód SKSPPDIS000910806297
4.2  Adresa OM Banícke námestie 9 (Klub dôchodcov)
4.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 40 983
4.4 Tarifa pre odberné miesto M 3
5.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód SKSPPDIS000910806300
5.2 Adresa OM Banícke nám. 4 (Mestský úrad)
5.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 195 517
5.4 Tarifa pre odberné miesto M 7
6.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS020919000269
6.2 Adresa OM Hlavná 117 (Materská škola)
6.3Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 1572
6.4 Tarifa za odberné miesto M 1
7.1 Identifikácia OM - POD kód SKSPPDIS010910002346
7.2 Adresa OM Hlavná 343/50 (priemyselný park)
7.3 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh 406 871
7.4 Tarifa za odberné miesto M 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria  súčasť   Obchodných podmienok elektronickej platformy a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
1.2 Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených OM od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov vyššej moci a prípadov prerušenia distribúcie zemného plynu.
1.3 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Odberateľa vrátane distribúcie a prepravy, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
1.4  Odberateľ má právo bezodplatne vykonať zmeny v rozsahu odberných miest. Odberné miesta môžu počas platnosti zmluvy pribudnúť aj odbudnúť. Na každú takúto zmenu v rozsahu odberných miest sú povinné zmluvné strany uzavrieť dodatok k zmluve.
1.5 Nový Dodávateľ je povinný  vykonať s odbornou  starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPEP, OUEP a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil  splnenie všetkých  povinností Dodávateľa plynu a tým vytvoril  podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy.
2. MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY
2.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta Odberateľa. Technické údaje a identifikácia  odberných miest  odberateľa  (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
2.2 Zmluvné obdobie dodávky zemného plynu do OM Odberateľa je obdobie od 1.1.2025 00:00 hod. do 31.12.2025 24:00 hod. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
2.3 Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu zemného plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
2.4 Dodávateľ umožní Odberateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe zemného plynu po fakturačných cykloch prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
2.5 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude  dostupný na vybavovanie požiadaviek, e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude osobitne spoplatnená.
2.6 Akékoľvek neoprávnené  prerušenie dodávky zemného plynu okrem prípadov vyššej moci a v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
3. CENA
3.1 Cena za plnenie zákazky je stanovená v súlade s čl. V ods.5.1 a ods. 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku zemného plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu zemného plynu, dĺžky trvania zmluvného obdobia, zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
3.2 Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu plynu za obdobie 12 mesiacov.
3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
3.4 Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Tolerančné pásmo odberu je ± 15% z predpokladaného  zmluvného množstva. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a dohodnutou toleranciou odberu zemného plynu žiadne sankcie.
3.5 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami   (napr. poplatok za odberné miesto) s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu a nebude v sebe zahŕňať žiadne skryté poplatky.
4. PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY
4.1 Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny rok, t. j. od 1.1. do 31.12.. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude vždy k 31.12. kalendárneho roka a vyúčtovacia faktúra  bude vystavená  najneskôr do 15.1  nasledujúceho roka pre každé odberné miesto samostatne.
4.2 Dodávateľ bezplatne vystaví vyúčtovacie faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla Odberateľa. Vyúčtovacia faktúra so zohľadnením pravidelných  mesačných platieb, a to prípadný nedoplatok resp. preplatok, má splatnosť do 14. kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia.  Faktúry musia obsahovať  náležitosti daňového dokladu.
4.3 Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku a úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene  EURO (€). Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru Odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
4.4 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Odberateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej  spotreby plynu, a to pre každé odberné miesto samostatne. Splatnosť  zálohových faktúr/preddavkových platieb je do 14 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Platobný kalendár bude odberateľovi predložený najneskôr  do 15.12.2024.
4.5 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, chybou v počítaní a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
4.6 Žiadna zo zmluvných strán  nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho  písomného súhlasu  druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený  vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie  práv a povinností bez predchádzajúceho  písomného súhlasu druhej zmluvnej  strany  je neplatné.
5. DOKLADY
5.1  Dodávateľ predloží  najneskôr do 7 pracovných  dní odo dňa uzatvorenia zmluvy  s Odberateľom nasledujúce dokumenty:
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona  č. 251/2012 Z.z.  v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
- platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2025  s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade so špecifikáciou OM, platnými OPEP a OUEP, v ktorej  uvedie  podrobnú štruktúru ceny- podrobný spôsob  výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu  všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Kalkulácia ceny bude neoddeliteľnou prílohou tejto zmluvy.
6. SPOLOČNÉ USTANOVENIA
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, obchodné podmienky elektronickej platformy a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
6.2 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných  požiadavkách na plnenie  sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.3 Ak sa zistí po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS EP konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní, a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený Objednávateľ  od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť.
6.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu  tejto zmluvy,  Dodávateľ  nie je oprávnený uplatniť si voči Objednávateľovi akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy, a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy, a to ani z časti.
6.5 Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPEP, časť 2- Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV, bod 4.4).

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Navrhnutá hodnota Doplniť: V prípade zmeny prepravných sietí, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečuje dodávku plynu, je dodávateľ oprávnený uplatniť cenu za služby súvisiace s prepravou podľa prepravnej trasy z obchodného bodu THE. Cena za služby spojené s prepravou bude v príslušnom faktur.období v takom prípade určená v zmysle prísluš., v čase dodávky plynu platných a účinných, cenových rozhodnutí prísluš.regulačných orgánov na území SR (ÚRSO), Českej rep.(ERÚ), Nemeckej repub.(BnetzA), ktorými sa príslušným prevádzkovateľom prepravných sietí (t.j. eustream, a.s. pre územie SR, NET4GAS, s.r.o.

Ustanovenie o zmene prepravných sietí žiadame doplniť vzhľadom na rýchlo meniacej sa situácie na trhu. V prípade potrebnej zmeny prepravnej siete môžu vzniknúť ďalšie poplatky prípadne iné zmeny súvisiace s prepravou.

Názov
Pôvodná hodnota 3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Navrhnutá hodnota pre územie Českej rep., Open Grid Europe, Gascade a Ontras pre územie Nemeckej rep.) určujú tarify za prístup do prepravných sietí a prepravu plynu a iné regul. popl.priamo súvisiace s prepravou plynu.Cena prepravy sa skladá z ceny za prepravu zem.plynu z Nemecka na výstupe z THE zóny do Českej rep.(v zmysle prevádz.predpisov pre prepravnú sieť v Nemecku a prevádzkovateľa obchodnej zóny THE spoločnosti Trading Hub Europe, GmbH), následne z Nemecka do Českej rep.cez vstupný bod Waidhaus a výstupný bod Lanžhot (v zmysle prevádz.predpisov pre preprav.sieť Českej rep.

Ustanovenie o zmene prepravných sietí žiadame doplniť vzhľadom na rýchlo meniacej sa situácie na trhu. V prípade potrebnej zmeny prepravnej siete môžu vzniknúť ďalšie poplatky prípadne iné zmeny súvisiace s prepravou.

Názov
Pôvodná hodnota 3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Navrhnutá hodnota a ďalej z ceny za prepravu na Slovensko, a to cez vstupný bod Lanžhot a výstup.bod Domáci bod(oboje v zmysle Prevádz.poriadku eustream, a.s.).V prípade zavedenia ďalších alebo zmeny existujúcich poplat.súvisiacich s prepravou plynu na preprav.trase z obchod.bodu THE na slovenský domáci bod oproti stavu pri podpise tejto zmluvy,má dodávateľ právo zohľadniť navýš.ceny za služby súvisiace s prepravou z dôvodu uplat.tohto poplatku v mesiaci nasledujúcom po oznámení takejto zmeny odberateľovi s poukazom na rozhodnutia príslušných orgánov,resp.príslušný právny predpis alebo

Ustanovenie o zmene prepravných sietí žiadame doplniť vzhľadom na rýchlo meniacej sa situácie na trhu. V prípade potrebnej zmeny prepravnej siete môžu vzniknúť ďalšie poplatky prípadne iné zmeny súvisiace s prepravou.

Názov
Pôvodná hodnota 3.3  Dohodnutá cena  môže byť  zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných právnych predpisov alebo rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Navrhnutá hodnota Cenník prevádzkovateľa prepravnej siete. Pre vylúčenie pochybností, právo dodávateľa vyplývajúce z ustanovenia tohto bodu ostáva zachované bez ohľadu na uplatnenie bodu vyššie.

Ustanovenie o zmene prepravných sietí žiadame doplniť vzhľadom na rýchlo meniacej sa situácie na trhu. V prípade potrebnej zmeny prepravnej siete môžu vzniknúť ďalšie poplatky prípadne iné zmeny súvisiace s prepravou.

Názov
Pôvodná hodnota 3.4 Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Tolerančné pásmo odberu je ± 15% z predpokladaného  zmluvného množstva. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a dohodnutou toleranciou odberu zemného plynu žiadne sankcie.
Navrhnutá hodnota Tolerancia odberu +- 10 % Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*0,003€/kWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*0,003€/kWh.

Ustanovenie o nemožnosti spoplatnenia nedočerpania/prečerpania spotreby je pre dodávateľa vysoko rizikové nakoľko dodávateľ na základe výsledku verejného obstarávania pre Vás zabezpečí požadované množstvo plynu na obdobie stanovené vo verejnom obstarávaní. Z dôvodu rýchlo sa meniacej situácie na trhu s cenami zemného plynu vám nevieme poskytnúť väčšiu toleranciu odberu ako +/-10%.

Názov
Pôvodná hodnota 4.4 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Odberateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej  spotreby plynu, a to pre každé odberné miesto samostatne. Splatnosť  zálohových faktúr/preddavkových platieb je do 14 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Platobný kalendár bude odberateľovi predložený najneskôr  do 15.12.2024.
Navrhnutá hodnota 1.2 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Odberateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej spotreby plynu, a to pre každé odberné miesto samostatne. Splatnosť zálohových faktúr/preddavkových platieb je do 14. kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Platobný kalendár bude odberateľovi predložený po nadobudnutí účinnosti zmluvy.

Rozpis platieb vie dodávateľ zaslať až po pridelení distribučnej kapacity.

Názov
Pôvodná hodnota 1.4  Odberateľ má právo bezodplatne vykonať zmeny v rozsahu odberných miest. Odberné miesta môžu počas platnosti zmluvy pribudnúť aj odbudnúť. Na každú takúto zmenu v rozsahu odberných miest sú povinné zmluvné strany uzavrieť dodatok k zmluve.
Navrhnutá hodnota Doplniť: V prípade akejkoľvek zmeny zmluvy súvisiacej so zmenou zmluvných množstiev existujúcich OM alebo pripojením nových OM si odberateľ s dodávateľom dohodne spôsob ocenenia pre príslušné OM ako aj spôsob vyhodnotenia množstiev.

V prípade zmeny zmluvy súvisiacej so zmenou zmluvných množstiev existujúcich OM alebo pripojením nových OM je potrebné aby si odberateľ s dodávateľom dohodli spôsob ocenenia pre príslušné OM ako aj spôsob vyhodnotenia množstiev. Dodávateľ nevie garantovať cenu pre dodatočné množstvo (pre nové OM) nad dohodnutú toleranciu odberu. Dodávateľ vie dodatočné množstvá nad dohodnutú toleranciu odberu oceniť iba aktuálnou cenou na komoditnom trhu. Vzhľadom na volatilitu ceny plynu na trhu nevie garantovať cenu pre dodatočné množstvá, ktoré budú nakúpené v nasledujúcom období.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke nám. 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

979 676,00 kWh

86 400,00

72 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2024 11:51

16.04.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2024 11:28 - Vstupná ponuka 86 332,63 € Cena s DPH
16.04.2024 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 85 587,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS