• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 11:10

Detail zákazky Z20242255

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2024 11:10

Základné údaje

Z20242255

OF-286708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9174142

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54211930

RACHAB, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obliečky, plachty a deky

Obliečka, Plachta, Deka, Posteľná bielizeň

  • 39313000-9 - Zariadenia hotelov
  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obliečky, plachty a deky:
Funkcia
- zabezpečenie obstarania obliečok, posteľných plachiet a diek v odpovedajúcom počte, vrátane dodania na jednotlivé miesta v rámci Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obliečka na vankúš: kus 1449
2. Obliečka na paplón: kus 1449
2. Plachta bez gumičiek na 1 posteľ: kus 1439
4. Plachta froté s gumičkou na 2 postele: kus 16
5. Deka: kus 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Obliečka na vankúš:
- materiál: 100% bavlna,
- gramáž: 150g/m2,
- farba: jednofarebná biela s prúžkom vo farbe biela,
- s hotelovým uzáverom (bez zipsu a gombíkov),
- rozmer: vhodný na vankúš 70x90 cm.
2. Obliečka na paplón:
- materiál: 100% bavlna,
- gramáž: 150g/m2,
- farba: jednofarebná biela s prúžkom vo farbe biela
- s hotelovým záverom (bez zipsu a gombíkov),
- rozmer: vhodný na paplón 140x200 cm.
3. Plachta bez gumičiek na 1 posteľ:
- materiál: 100% husto tkaná bavlna,
- možnosť čistenia v priemyselných práčovniach, bez gumičiek,
- gramáž: 140g/m2,
- farba: biela,
- rozmer: 140x240 cm.
4. Plachta froté s gumičkou na 2 postele:
- materiál: 80% bavlna / 20% polyester,
- gramáž: 145g/m2,
- možnosť čistenia v priemyselných práčovniach, s gumičkou,
- farba: biela,
- rozmer: 180x200 cm.
5. Deka:
- materiál: 100% polyester,
- gramáž: 215g/m2,
- možno sušiť v sušičke, profesionalne čistenie tetrachlóreténom a všetkými rozpúšťadlami,
- farba: hnedosivá,
- rozmer: 140x200 cm,
- Certifikát o ekologickosti a nezávadnosti: STANDARD 100 od OEKO-TEX®.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY:
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 OSTATNÉ DOJEDNANIA:
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami.
1.3.2.4 Vrátane dopravy na miesto plnenia (5x v rámci SR): Donovaly 130, 976 39 Donovaly, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica, Promenádna 7, 932 01 Veľký Meder, Pri cintoríne 36, 010 08 Žilina a Gajary 1047, 900 61 Gajary.
1.3.2.5 Požaduje sa dodať predmet zákazky naraz, nie čiastkovo, v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:00 hod. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.6 Deň dodania tovaru písomne alebo elektronicky oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni vopred, pričom dodanie tovaru dodávateľ uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania objednávateľom.
1.3.2.7 Úhrada za predmet plnenia objednávky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť 30 dní.
1.3.2.8 Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať tovar objednávateľovi v lehote 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
1.3.2.9 Dodanie tovaru bude dokladované podpisom zodpovednej osoby objednávateľa na príslušnom dodacom liste.
1.3.2.10 V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ.
1.3.2.11 Dopravu a následnú vykládku predmetu zmluvy na miesto dodania musí zabezpečiť dodávateľ na vlastné náklady, ktorý zároveň nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté na predmete zmluvy (napr. strata, zničenie, resp. poškodenie tovaru) až do okamihu riadneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu.
1.3.2.12 Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom dodávateľa a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality a rozsahu množstva tovaru. Predmet Zmluvy (tovar) sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a dodávateľ sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
1.3.2.13 Kúpna cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru a súvisiacich služieb (najmä náklady za tovar, za obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie).
1.3.2.14 Neoddeliteľnou súčasťou faktúry sú dodacie listy potvrdené objednávateľom.
1.3.2.15 Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
1.3.2.16 V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť dodávateľovi a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová začne plynúť prevzatím alebo doručením nového, resp. upraveného daňového dokladu, objednávateľovi.
1.3.2.17 Faktúra sa bude vystavovať a doručovať na adresu objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - gramáž: 140g/m2,
Navrhnutá hodnota gramáž: 165g/m2, +/- 5g

Uchádzač je presvedčený, že požadovaná hmotnosť pri plachtách a obliečkach je nedostatočná. Z našich viac ako 30-ročných skúseností s posteľným textilom vieme, že vďaka pôvodne požadovanej hmotnosti by výrobok mal nízku životnosť a kvalita by nebola dostatočná pre hotelové a podobné zariadenia. Navrhovaná hmotnosť zvýši kvalitu, čo je určite v záujme obstarávateľa. Rovnako to bude ekonomické riešenie, zo spomenutého dôvodu životnosti.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - farba: jednofarebná biela s prúžkom vo farbe biela,
Navrhnutá hodnota - farba: jednofarebná biela

Spomínaná požiadavka je bežná pre tzv. Damaškové obliečky, ktorých cena sa obvykle pohybuje nad 40€ za set. Máme za to, že toto riešenie je neekonomické a preto navrhujeme zmenu farby na bielu.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - gramáž: 150g/m2,
Navrhnutá hodnota - gramáž: 170g/m2, +/-5 %

Požadovaná hmotnosť je podľa uchádzača nedostatočná. Vyššia gramáž zaručuje dlhšiu životnosť a lepšiu kvalitu obliečky. Na zamýšľané použitie je uvedená gramáž pre verejného obstarávateľa nepostačujúca a znižuje sa tým životnosť výsledného produktu.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - gramáž: 150g/m2,
Navrhnutá hodnota - gramáž: 170g/m2, +/- 5%

Požadovaná hmotnosť je podľa uchádzača nedostatočná. Vyššia gramáž zaručuje dlhšiu životnosť a lepšiu kvalitu obliečky. Na zamýšľané použitie je uvedená gramáž pre verejného obstarávateľa nepostačujúca a znižuje sa tým životnosť výsledného produktu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

5x v rámci SR: Donovaly 130 - Donovaly, Lazovná 63 - B.Bystrica, Promenádna 7 - V.Meder, Pri cintoríne 36 - Žilina a Gajary 1047 - Gajary, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

17.05.2024 14:30

1,00 celok

31 204,44

26 003,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.04.2024 08:03

16.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 68
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2024 13:45 - Vstupná ponuka 31 200,00 € Cena s DPH
14.04.2024 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 28 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS