00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
nebezpečný odpad, zber odpadu, odvoz odpadu, likvidácia odpadu
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz (preprava) a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa potreby Objednávateľa, v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 460/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej |
povinnosti, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ďalšími príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane pristavenia kontajnerov alebo nádob na odobratie odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katalógové číslo odpadu 18 01 03, kategória odpadu N - ODPADY Z PÔRODNÍCKEJ STAROSTLIVOSTI, DIAGNOSTIKY, LIEČBY ALEBO ZDRAVOTNEJ PREVENCIE - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 300 | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
váženie | Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
nakládka | Nakládku zabezpečí dodávateľ vysatím alebo premiestnením nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami. |
počet/frekvencia zberu | Jednorazová služba. |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s predmetom zákazky: |
a) prepravné náklady vrátane manipulácie s ramenom, |
b) náklady súvisiace so spracovaním odpadu, |
c) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z. z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedeného v zozname položiek predstavuje maximálne požadované množstvá, stanovené na základe reálnej potreby Objednávateľa. |
1.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb: |
2.1. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.2. Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu zmluvy o poskytovaní služieb. Dodávateľ je povinný na základe žiadosti Objednávateľa preukázať splnenie požiadaviek na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy a predložiť mu všetky súvisiace súhlasy, osvedčenia a povolenia do 3 (troch) dní. |
2.3. Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetnej služby jednorazovo, na mieste plnenia v rámci mesta Košice a v termíne, ktoré budú bližšie špecifikované vo vystavenej objednávke. Ak nie je v objednávke uvedené inak, Dodávateľ sa zaväzuje vykonať odvoz odpadu do 24 hodín od objednania služby Objednávateľom. |
2.4. Prevzatím odpadu prechádza na Dodávateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a Dodávateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platných a účinných všeobecných právnych predpisov. |
2.5. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z. z., zák. č. 314/2001 Z. z.. |
3. Komunikácia: |
3.1. Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených vo vystavenej objednávke. Dodávateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijatia objednávky zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia. |
4. Fakturácia: |
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení vykonanej služby. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Dodávateľa. |
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom. |
5. Čas a miesto plnenia: |
5.1. Plnenie zmluvy o poskytovaní služieb je realizované dopravou na náklady Dodávateľa na mieste určenom Objednávateľom, a to oprávnenými osobami Dodávateľa. Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonaný v čase od 8:00 h do 14:00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
6. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb: |
6.1. Ktorákoľvek zo strán zmluvy o poskytovaní služieb je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto zmluvy pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy o poskytovaní služieb a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
6.2 Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností zmluvy o poskytovaní služieb Dodávateľom považovať nedodržanie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy o poskytovaní služieb, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári. |
6.3. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť strany zmluvy o poskytovaní služieb je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci. |
6.4. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb odstupujúca strana písomne oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení tejto zmluvy o poskytovaní služieb dozvedela. |
6.5. Strany tejto zmluvy o poskytovaní služieb zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto zmluvy o poskytovaní služieb budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami zmluvy o poskytovaní služieb nedôjde k dohode, tieto spory sú strany zmluvy o poskytovaní služieb povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
04.04.2024 10:00 — 09.04.2024 12:00
1,00 kpl
1 126,80
939,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2024 09:30
02.04.2024 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2024 09:42 - Vstupná ponuka | 1 126,80 | € | Cena s DPH |
26.03.2024 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 126,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: