• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2024 14:20

Detail zákazky Z20242251

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2024 14:20

Základné údaje

Z20242251

OF-286826

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9136747

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu

nebezpečný odpad, zber odpadu, odvoz odpadu, likvidácia odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
Funkcia
Zber, odvoz (preprava) a zneškodnenie nebezpečného odpadu podľa potreby Objednávateľa, v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 460/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej
povinnosti, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ďalšími príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane pristavenia kontajnerov alebo nádob na odobratie odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 18 01 03, kategória odpadu N - ODPADY Z PÔRODNÍCKEJ STAROSTLIVOSTI, DIAGNOSTIKY, LIEČBY ALEBO ZDRAVOTNEJ PREVENCIE - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kg 300 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
váženie Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ vysatím alebo premiestnením nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami.
počet/frekvencia zberu Jednorazová služba.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s predmetom zákazky:
a) prepravné náklady vrátane manipulácie s ramenom,
b) náklady súvisiace so spracovaním odpadu,
c) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z. z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedeného v zozname položiek predstavuje maximálne požadované množstvá, stanovené na základe reálnej potreby Objednávateľa.
1.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb:
2.1. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
2.2. Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu zmluvy o poskytovaní služieb. Dodávateľ je povinný na základe žiadosti Objednávateľa preukázať splnenie požiadaviek na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy a predložiť mu všetky súvisiace súhlasy, osvedčenia a povolenia do 3 (troch) dní.
2.3. Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetnej služby jednorazovo, na mieste plnenia v rámci mesta Košice a v termíne, ktoré budú bližšie špecifikované vo vystavenej objednávke. Ak nie je v objednávke uvedené inak, Dodávateľ sa zaväzuje vykonať odvoz odpadu do 24 hodín od objednania služby Objednávateľom.
2.4. Prevzatím odpadu prechádza na Dodávateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a Dodávateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platných a účinných všeobecných právnych predpisov.
2.5. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z. z., zák. č. 314/2001 Z. z..
3. Komunikácia:
3.1. Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených vo vystavenej objednávke. Dodávateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijatia objednávky zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia.
4. Fakturácia:
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu.
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení vykonanej služby. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Dodávateľa.
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
5. Čas a miesto plnenia:
5.1. Plnenie zmluvy o poskytovaní služieb je realizované dopravou na náklady Dodávateľa na mieste určenom Objednávateľom, a to oprávnenými osobami Dodávateľa. Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonaný v čase od 8:00 h do 14:00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
6. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb:
6.1. Ktorákoľvek zo strán zmluvy o poskytovaní služieb je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto zmluvy pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy o poskytovaní služieb a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
6.2 Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností zmluvy o poskytovaní služieb Dodávateľom považovať nedodržanie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy o poskytovaní služieb, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári.
6.3. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť strany zmluvy o poskytovaní služieb je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci.
6.4. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb odstupujúca strana písomne oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení tejto zmluvy o poskytovaní služieb dozvedela.
6.5. Strany tejto zmluvy o poskytovaní služieb zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto zmluvy o poskytovaní služieb budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami zmluvy o poskytovaní služieb nedôjde k dohode, tieto spory sú strany zmluvy o poskytovaní služieb povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

04.04.2024 10:00 — 09.04.2024 12:00

1,00 kpl

1 126,80

939,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2024 09:30

02.04.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 240
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2024 09:42 - Vstupná ponuka 1 126,80 € Cena s DPH
26.03.2024 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 126,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS