• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20242249

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2024 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20242249

OF-286920

ukončená

Objednávateľ

00039501

Mestský súd Bratislava III

Námestie Biely Kríž 7, Bratislava, 83607, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery

Tonery originálne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie:
a) originálnych nových tonerov vyrobených a certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, spĺňajúcich štandard ISO/IEC19752 a ISO/IEC19798;
b) originálnych nových tonerov certifikovaných výrobcom tlačiarne s ochrannou bezpečnostnou nálepkou, splňajúcich štandart ISO/IEC24711;
c)  doprava do sídla kupujúceho a jednotlivých sídiel oblastí kupujúceho v predpokladanom druhovom zložení a množstvách;
d) odber prázdnych tonerov a náplní všetkých druhov a ich likvidácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAMSUNG: Proxpres M3820 nd, toner MLT-D203L - originál, výťažnosť  5 000 strán ks 20
CANON: i- SENSYS X14401, toner T13 - originál,   výťažnosť  10 500 strán ks 50
CANON: i- SENSYS LBP6670dn, i- SENSYS LBP6310dn, i-SENSYS MF5940 dn, i-SENSYS MF5980 dw,  toner 719 H (CRG 719H) - originál, výťažnosť  6 400 strán ks 7
CANON: iR 3225N,  toner CEXV11 - originál, výťažnosť 24 000 ks 6
CANON: image RUNNER ADVANCE 4025, toner C-EXV39 - originál, výťažnosť   30 200 strán ks 2
CANON: image RUNNER 1730i, toner C-EXV37 - originál, výťažnosť   15 100 strán ks 2
KYOCERA: ECOSYS P3055dn, toner TK-3160 - originál, výťažnosť  12 500 strán ks 6
KYOCERA: ECOSYS P3045dn, toner TK-3190 - originál, výťažnosť 25 000 strán ks 6
KYOCERA: TASK alfa 3511i a 4012i, toner TK-7205 - originál, výťažnosť  35 000 strán ks 10
KYOCERA: toner WT-8500 - originál, ks 2
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 cyan - originál, výťažnosť 20 000 strán ks 2
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 magenta - originál, výťažnosť 20 000 strán ks 2
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 yellow - originál, výťažnosť 20 000 strán ks 2
KYOCERA: TASK alfa 4052ci, toner TK-8525 black - originál, výťažnosť 20 000 strán ks 4
BROTHER: L2712dn, toner TN-2421 - originál, výťažnosť 3000 strán ks 6
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K452 Cyan) - originál, výťažnosť 35 000 strán ks 2
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K352 Magenta) - originál, výťažnosť 35 000 strán ks 2
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K252 Yellow) - originál, výťažnosť 35 000 strán ks 2
KONICA: bizhub C454e, toner TN-512 (A33K152 Black) - originál, výťažnosť 29 000 strán ks 4
HP: Laser Jet Pro 400 M401d, toner 80X (CF280X) - originál, výťažnosť 6 900 strán ks 10
HP: Laser Jet P1102, toner 85X (CE285X) - originál, výťažnosť 3 000 strán ks 15
HP: ENTERPRISE M604, toner 81X (CF281X) - originál, výťažnosť 25 000 strán ks 15
HP: ENTERPRISE M501 + M506, toner 87X (CF287X) - originál, výťažnosť 18 000 strán ks 10
HP: Laser Jet Pro  M402dne, toner 26X (CF226X) - originál, výťažnosť 9 000 strán ks 100
HP: Laser Jet Pro M203dn, toner 30X (CF230X) - originál, výťažnosť   3 500 strán ks 12
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC cyan  - originál, výťažnosť  5 000 strán ks 2
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC magenta  - originál, výťažnosť 5 000 strán ks 2
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC yellow  - originál, výťažnosť 5 000 strán ks 2
HP: Color Laser Jet Pro MFP M477fdn, toner 410XC black  - originál, výťažnosť 6 500 strán ks 2
HP LaserJet M436 dn, toner 56X (CF256X) - originál, výťažnosť 12 300 strán ks 5
HP LaserJet Enterprise M406 dn, toner 59X (CF259X) - originál, výťažnosť 10 000 strán ks 5
HP 14X - originál, výťažnosť 17 500 strán ks 5
HP 19A - originál, výťažnosť 12 000 strán ks 25
HP 149X - originál, výťažnosť  9 500 strán ks 30
HP 05X - originál, výťažnosť  6 500 strán ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
Zmluva bude platná po dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany uzavretím tejto rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv (objednávok).
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy.
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 5 dní doručený ROZPIS TOVARU, v ktorom objednávateľ požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 2 dňa od zaslania rozpisu.
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
Úspešný uchádzač predloží prehlásenie dodávateľa, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. Dodávateľ v potvrdení uvedie záväzok, že preberá zodpovednosť za kvalitu dodaného tovaru prostredníctvom úspešného uchádzača a v potvrdení uvedie aj číslo zákazky EKS.
Originálny toner požadujeme dodať zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
Podľa potreby Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dve miesta plnenia v Bratislave v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorými sú hlavné sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Bratislave.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na uskutočňovanie objednávok a preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručí (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody bude podľa potreby Objednávateľa
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme e-mailových správ a budú obsahovať údaje minimálne v nasledujúcom rozsahu: 1.  číslo objednávky, 2. presnú špecifikáciu Tovaru, tak aby Tovar nebolo možné zameniť s iným tovarom, 3. požadované množstvo Tovaru, 4. presnú adresu miesta dodania Tovaru, na ktoré Objednávateľ požaduje objednaný tovar dodať, 5. dátum dodávky tovaru, 6. iné dodacie podmienky podľa okolností.  Objednávka bude od dodávateľa potvrdená obratom e-mailom.
Dodávky predmetu zmluvy budú uskutočnené po telefonickom dohovore oprávnených osôb objednávateľa a dodávateľa pre potreby plnenia tejto zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:30 – 14:00 hod. v termíne do 3 pracovných dní od termínu potvrdenia objednávky dodávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar najneskôr do 5 kalendárnych dní od odoslania objednávky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne odobrať od Objednávateľa použité prázdne obaly z tonerov a súčasne dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č.223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Konkrétne podmienky prebratia prázdnych tonerov a náplní budú oprávnenými zástupcami na plnenie zmluvy dojednané vopred elektronickou formou – e-mailom.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v zmluve. Neodobranie všetkých druhov a počtov tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu.
Dodávateľ, na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet zmluvy kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude považovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, prípadne nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady alebo neoriginality (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve– neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky.
V prípade, ak Objednávateľ bude pri preberaní tovaru trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný, alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia, na zistenie jeho originality. Ak výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s čl. XIII Obchodných podmienok elektronickej platformy. Ak výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať.
Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
Kupujúci si vyhradzuje právo, podľa skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými v prílohe  dohody, pričom celkové plnenie dohody nesmie presiahnuť finančný limit uvedený v dohode, alebo v závislosti od pridelenia finančných prostriedkov si vyhradzuje právo neodobrať uvedené predpokladané množstvo predmetu kúpy. Uvedené skutočnosti sa nebudú považovať za porušenie podmienok dohody zo strany kupujúceho a nebudú dôvodom na uzatvorenie dodatku k dohode.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať kvalitatívne vlastnosti predmetu plnenia dohody podľa zákonov, vyhlášok, nariadení a platných technických noriem a ručí, že si predmet dohody tieto vlastnosti počas záručnej doby zachová. Dodávateľ zodpovedá za vlastnosti dodaného predmetu dohody počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu dohody objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

392,00 ks

48 661,05

40 550,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2024 09:14

04.04.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2024 00:20 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 48 661,03 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS