• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 16:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2024 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2024 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2024 17:50

Detail zákazky Z20242232

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 16:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.03.2024 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.03.2024 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.03.2024 17:50

Základné údaje

Z20242232

OF-286876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9114407

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky

mlieko,smotana,jogurt,maslo,syr mäkký,syr tvrdý,bryndza,tvaroh,majonéza,tatárska omáčka,droždie,nanuk

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15555000-3 - Zmrzlina a podobné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania prijímateľov sociálnych služieb a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé 1,5 % tuku 1 l l 3480
Smotana kyslá 12 % 200 ml ks 580
Smotana krémová pochúťková 14 - 16 % 200 ml ks 80
Smotana na šľahanie 33 % 200 ml ks 430
Smotana na varenie 12 % 200 ml ks 20
Smotana na varenie 12 % 1 l ks 30
Maslo nátierkové 200 g viac druhov, natur, s jogurtom, s bryndzou, s paprikou, s pažítkou, obsah tuku min. 28 % ks 100
Syr tavený roztierateľný 140 g (8 ks v balení) viac druhov, od viacerých výrobcov, smotanový, natur, so šunkou, s paprikou, s pažítkou,  priemerná výživová hodnota na 100 g, tuk cca 40 %, s obsahom masla ks 1250
Syr tavený roztierateľný 150 g (3 ks v balení) natur, priemerná výživová hodnota na 100g, tuk cca 40 %, s obsahom masla ks 60
Syr tavený v črievku 100 g, tuk v sušine min. 48 % ks 160
Mozzarella 120 g ks 77
Cottage cheese 120 g ks 77
Syr tavený balený plátkový (samostatne balené plátky), 6 plátkov v balení ks 400
Syr tvrdý Eidam neúdený špeciálne na vyprážanie, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, dodávať nakrájaný na plátky kg 40
Syr tvrdý neúdený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, vcelku, 300g, 400g, 3kg - ové vákuové balenia - podľa požiadavky v objednávke kg 60
Syr tvrdý údený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku kg 5
Syr tvrdý neúdený, tuk min. 45 %, bez pridania rastl.tuku, tenké plátky v ochrannej atmosfére 100 g (alebo výhodné balenie - na 1 použitie je potrebných 77 tenkých plátkov) ks 580
Sójový syr tofu biely bez konzervačných látok, cholesterolu, vákuové balenia 200g, 1kg kg 3
Minipareničky neúdené 100 g, tuk v suš. min. 37 % ks 15
Tvaroh polotučný hrudkovitý, obsah tuku min. 2,5 % 1 kg, 5 kg balenia kg 40
Tvaroh polotučný hrudkovitý, obsah tuku min. 2,5 % 200-250g balenie kg 55
Bryndza plnotučná,  množstvo ovčej zložky min. 50 % hmot. zo sušiny výrobku, tuk v sušine: min. 48%, sušina: min. 44%, balenia 1 kg a 125 g kg 12
Majonéza 400 ml ks 20
Tatárska omáčka 400 ml ks 100
Acidofilné mlieko neochutené 950 ml, tuk 3,6 %, probiotická kultúra ks 20
Acidofilné mlieko neochutené 250 ml, tuk 3,6 %, probiotická kultúra ks 200
Acidofilné mlieko ochutené 250 ml ks 120
Kefír 250 ml ks 144
Zakysanka 250 ml ks 144
Tvarohovo-smotanový dezert vanilkový, čokoládový 125 g (Termix al. ekvivalent), tvaroh min. 48 %, smotana min. 6,5 % ks 200
Tvarohovo-smotanový dezert vanilkový, čokoládový 80 g (Miláčik al. ekvivalent), suš. najm. 30 %, tuk v suš. najm. 10 % ks 200
Tvaroh ochutený 150-200 g ks 70
Ryža v mlieku 150-200 g vanilková, natur ks 150
Jogurt ovocný, čokoládový, vanilkový, karamelový, 125-145 g, rôzne druhy, smotanový, nízkotučný, probio ks 3700
Jogurt bez cukru 125-145 g, biely, ovocný, smotanový, nízkotučný, probio, rôzne druhy ks 1080
Droždie kocka 42 g ks 270
Nanuk mrazený smotanový, ovocný s čokoládovou polevou 45-55 ml ks 200
Ovocná dreň mrazená 80 g ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky z doby spotreby vyznačenej na obale v čase dodania nesmie uplynúť viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené kyslomliečne a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, synt. farbív, regulátorov kyslosti, aróm a chem.konzerv. látok
Syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar má byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi.
Balený tovar musí mať vyznačené údaje na obale : obchodný názov, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, zloženie, dátum výroby a spotreby.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predložil ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť toto plnenie, objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm, čl.XVIII "Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky"Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Možné zaslať doklady aj elektronicky.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že spadá do kategórie "Mlieko, mliečne výrobky, droždie a nanuky."
V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail,tel.číslo/
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, % DPH, s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, postavenú na celkovú hodnotu zákazky (cenová ponuka na celý predmet zákazky)
c) platný doklad o oprávnení podnikať (Výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly motorových vozidiel (certifikát ATP)
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, kedy objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. Doklady je možné zaslať aj elektronicky.
Táto zmluva sa uzatvára na 1 rok, od 01.04.2024 00,00 hod. do 31.03.2025 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu. Predpokladané množstvo je na celé obdobie trvania zmluvy.
Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva, či minimálnej ceny dodávky.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových opakovaných objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný počas trvania Zmluvy odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk.
V čase dodávky tovaru nesmie z uvedenej doby spotreby uplynúť viac než 1/5.
Dodávky sa budú realizovať  v pondelok, stredu a v piatok, od 7.00 do 9.00 hod. za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 2, ako aj názov tovaru, jednotková cena, celková cena, % DPH, dátum vystavenia a dodania tovaru. Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase.
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12 ej hodiny.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13 ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Objednávateľ má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva tovaru na dodanie tohoto alebo náhradného tovaru a to najneskôr do 3 hodín od zistenia tejto skutočnosti.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne.
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare. Ak dodávateľ nedokáže z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. Ak dodávateľ nedodá tovar objednávateľovi 3x, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
Dodávateľ je povinný nahradiť škodu (náklady objednávateľa) v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa pri poskytovaní služieb klientom - dodávateľ je povinný nahradiť takúto škodu, keď objednávateľ bude musieť zabezpečiť rovnaký alebo porovnateľný tovar od iného dodávateľa.
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda Objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a to je dôvod na okamžité odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie  po preukázaní skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľa priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa tieto ceny týkajú.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť cenu tovaru podľa aktuálnej trhovej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu v objednávke

11 290,00

9 469,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2024 16:56

28.03.2024 17:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.03.2024 17:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2024 09:11 - Vstupná ponuka 11 290,00 € Cena s DPH
27.03.2024 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 11 290,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS