37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
47831499
ZDRAVZAR s.r.o.
Chorvátska 67, Slovenský Grob, 90026, SVK
10 ks kardiokresiel
kardiacke kreslo
Tovar, Služba
1. Kardiacke kreslo so servírovacou doskou
|
|
---|---|
Funkcia |
kardiacke kreslo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kresiel | ks | 10 | ||
celková výška kresla | cm | 125 | 135 | |
celková šírka kresla | cm | 66 | 75 | |
vnútorná šírka kresla | cm | 50 | 60 | |
celková hĺbka kresla | cm | 90 | 100 | |
nosnosť | kg | 140 | 160 | |
kolieska brzditeľné | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
mechanické polohovanie | áno |
mechanicky nastaviteľné opierky | áno |
prenosná jedálenská doska | áno |
bezpečnostné popruhy | áno |
opierka pre lýtkovú časť o opierka pre chodidlo, obe mechanicky nastaviteľné | áno |
čalúnené zdravotníckou koženkou | áno |
Názov |
Termín dodania predmetu zmluvy do 31.mája 2024. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: "V KAŠTIELI" Zariadenie sociálnych služieb Horné Obdokovce, 956 08 Horné Obdokovce |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky. |
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného v zmluve, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom dodávateľa a prevzatie zástupcom objednávateľa v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania. Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa (e -mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné dni vopred. |
S predmetom zmluvy budú objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, príp.ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 10 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie |
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby a to najmä zabezpečením všetkých potrebných náhradných dielov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje |
Vrátane montáže na mieste plnenia a zaškolenia obsluhy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sídlo: 1, Horné Obdokovce, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
31.05.2024 09:36
10,00 ks
16 590,00
9 136,86
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2024 09:38
28.03.2024 11:00
28.03.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2024 12:23 - Vstupná ponuka | 16 560,00 | € | Cena s DPH |
27.03.2024 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: