• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.04.2024 14:08

Detail zákazky Z20242178

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.04.2024 14:08

Základné údaje

Z20242178

OF-286461

zrušená

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potravinový a obalový tovar - potraviny a nápoje

Potraviny a nápoje

  • 15312300-1 - Zemiakové lupienky
  • 15981200-0 - Sýtené minerálne vody
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 15982000-5 - Osviežujúce nápoje
  • 15981400-2 - Ochutené minerálne vody
  • 15980000-1 - Nealkoholické nápoje
  • 15961100-3 - Ležiak
  • 15961000-2 - Pivo
  • 15960000-5 - Pivo zo sladu
  • 15931100-4 - Šumivé víno
  • 15931200-5 - Stolové víno
  • 15911200-9 - Likéry
  • 15911100-8 - Liehoviny
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15842300-5 - Cukrovinky
  • 15842200-4 - Čokoládové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 44619400-6 - Sudy
  • 44618400-9 - Plechovky
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potravinový a obalový tovar - potraviny a nápoje
Funkcia
Tovar na zabezpečenie prevádzky bufetu na Spišskom hrade.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Juliana WL Marhuľovica 45% 0,7 ks 15
Um tuzemský LM 40% 1.0 ks 15
Juliana WL Čerešňovica 45% 0.7 ks 15
Juliana WL Hruškovica 45% 0.7 ks 15
Juliana WL Slivovica 52% 0.7 ks 15
Tatrovka Borov Horec 42% 0.7 ks 15
Tatrovka Vodka Zázvor 42% 0.7 ks 15
White Lady Crystal Vodka 42% 0,7 ks 15
White Lady Gin Forest 46%  0.7 ks 15
White Lady Gin Orange 46% 0.7 ks 15
Black Gent Rum Reserva 40% 0.7 ks 15
Black Gent Whiskv Singl. 43% 0,7 ks 15
Mattoni 1,5 jemne sýtená ks 500
Juliana WL Malinovica 45% 0.7 ks 15
OST SOL Devin 0.75 ks 30
RUB Alibernet 0.75 ks 30
VILLA Prosecco DOC Extra Dry 0.75 ks 30
DOBRY R.STREKOV Cervene 0.75 ks 30
DOBRY R.KARPATY Biele 0.75 ks 30
MAT Frizzante blanc plech 0.25 ks 350
VILLA Vino Bianco suche 1.0 ks 15
Pfanner 1L ananas 100% ks 100
Schweppes 0.5 Tonic ks 700
Red Bull plech 0.25 ks 500
Red Bull plech 0.25 sugar ks 100
Red Bull plech 0.25 edition ks 200
Schweppes 1.5 ks 200
Mattoni 0.5 nesytena ks 600
Mattoni 0.5 jemne sytena ks 600
Mattoni 0.75 Sport nesytena ks 4000
Pepsi 0.5 plast ks 4000
Vinea 0.5 biela ks 700
Vinea 0.5 cervena ks 700
Mattoni 1.5 sytena ks 300
Pepsi 0.33 plech ks 1000
Pepsi 0.5 MAX ks 1500
Mattoni 0.75 pomaranč pl ks 800
Mirinda 2,25 L pomar. ks 150
Pepsi 2.25 L ks 150
Mattoni 0.75 jem. syt, pl. ks 4000
Mattoni 0.75 citron pl. ks 800
Pepsi 1,0 L ks 200
Mirinda 0,5 ks 1000
7 UP 0.5 ks 1000
Vinea 1,5 biela ks 300
7 UP 2,25 L ks 300
Mixer pyre 1 L mojito ks 50
Mixer pyre 1L malina ks 50
Mixer sirup 1L rôzne druhy ks 50
Pepsi 0.33 plech MAX ks 300
Kinley Tonic 1.5 pink berry ks 300
Mixer sirup Levandula 1L ks 50
Saris 10% 0.5 plech ks 1000
Pilsner Urquell 0,5 plech ks 3000
Birell pomelo 0,5 plech ks 1000
Steiger nealko 0,5 plech citron ks 1500
Birell 0.5 plech ks 1500
Zips 11 % Lager 30.0 keg nefil, nepaster L 4000
Steiger nealko 0.5 pl, tm. citr ks 800
Urban 10 % 50,0 keg L 1000
Urban 12 % 50.0 keg L 1000
S-Kola 50.0 keg L 4000
Chips Smizanske solene 75 g ks 400
Dru tyčinky 45 g ks 400
Horalky 50g ks 500
Mila 50 g ks 400
Smotana do kávy 10*10g bal 100
Susienky Fajno 300*6 g bal 20
Susienky DG 300x6* bal 20
EKO Napichovadlo drevo 1000* bal 5
BIO Pohar 0,04 40* bal 20
BIO Papier. miska hran 250* bal 30
EKO Vidlicka WPC 100* viacrazova bal 30
EKO Lyzicka VPC 100* viacrazova bal 30
BIO Papier. tanier nepriepust. l00* bal 10
Plast.pohár 0,3 100* bal 50
Plast.pohár 0,5 50* bal 150
BIO Slamka hruba 100* bal 20
DR.Servitky Kupo 100* 33*33 bal 50
Havana Club Especial 40% 0,7 ks 25
Gin Beefeater 40% 0.7 ks 40
Aperol 11% 1.0 ks 30
Koniferum borovicka 37.5%  0.7 ks 15
Absolut vodka 40% 1.0 ks 40
Jack Daniels 40% 1.0 ks 15
Piťko ovocný mušt  rôzne druhy 0,25L ks 3000
EKO Nôž VPC l00*  viacrazový bal 30
Steiger nealko 0.5 plech brusnica ks 1000
Jameson 40% 0.7 ks 10
Croisaint 7 days iahoda 60 g ks 400
Croisaint 7 days kakao 60 g ks 400
Arasidy Diskontky 100 g ks 400
Gin Beefeater Pink 37.5% 0.7 ks 40
Pfanner 1L pomaranč 100% ks 100
Jagermeister 35%  1.0 ks 100
Rum Republica Exclusive 38% 0.7 ks 100
Palatin XO Platinum 40% 0.7 ks 20
Palatin XO Millenium 40% 0.7 ks 100
Malfy Gin rôzne druhy 41% 0.7 ks 150
Olmeca gold tequila 35% 0.7 ks 100
Olmeca silver tequila 35% 0.7 ks 100
Levočské párky (Br. Mäso 66%,Hov. mäso 30%) kg 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – potraviny a nápoje podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody („Dohoda“), ktorá sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, tovar bude dodávaný podľa požiadaviek Objednávateľa, na základe čiastkových objednávok Objednávateľa a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný tovar v súlade s Dohodou dohodnutú cenu
Do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a zodpovedá za to, že celková cena z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1. Dodávateľ a Objednávateľ sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Prílohe č. 1 Dohody je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb Objednávateľa
po dobu trvania Dohody, na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru. Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu Dohody v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Objednávateľ predloží objednávku Dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky alebo v deň termínu dodávky a to do 16.00 hod. Objednávateľ má právo objednať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar/predmet plnenia uvedený v objednávkach v pracovných dňoch aj do 2 (dvoch) hodín po obdržaní objednávky, v sezóne aj mimo pracovných dní – sobotu na miesto dodania Spišský hrad – stredné nádvorie ( rozpätie vstupnej brány výška 3,65 m šírka 2,9 m).
Objednávky bude Objednávateľ realizovať telefonicky alebo elektronicky (e-mailom) podľa aktuálnej potreby zásob tovaru
Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov tovaru u zákazníkov, a dlhoročných skúseností s predajom, uprednostní Objednávateľ ponuky na dodanie presného typu uvedeného v špecifikácii ceny. Pokiaľ zo špecifikácie ceny predmetu plnenia vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov.
V prípade ekvivalentného plnenia je Dodávateľ povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia, že ekvivalentný tovar korešponduje s nahrádzaným tovarom z pohľadu zloženia, kvality, určenia, spôsobu výroby, spracovania a úžitkovej hodnoty
Odovzdanie a prevzatie tovaru na základe uzatvorenej Dohody, potvrdia strany Dohody na dodacom liste. Mená osôb zodpovedných za odovzdanie a prevzatie tovaru na dodacom liste predloží Objednávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Dohody. Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je tovar poškodený, či inak narušený prepravný obal alebo tovar nespĺňa požiadavky Objednávateľa na akosť, druh, štruktúru alebo množstvo, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád, resp. v požadovanom množstve, najneskôr do 24 hodín od odmietnutia tovaru.
Dodávaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Za porušenie Dohody podstatným spôsobom bude Objednávateľ považovať, ak ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval. Opakované, chybné dodávky predmetu plnenia a nedodržanie uvedených podmienok sa považuje za zásadné porušenie dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Dohody.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy na miesto plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. Jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa.
Celková cena, v zmysle tejto Dohody, bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody a pokrýva všetky záväzky.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Dohody, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania Objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej Objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Cena je dohodnutá ako maximálna a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti Dohody. Objednávateľ nepripúšťa v priebehu trvania Dohody navýšenie cien.
Dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorá musí obsahovať číslo Rámcovej dohody, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH po dodaní tovaru. Prílohou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný Objednávateľom.
Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je Objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť Dodávateľovi. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Do 5 (piatich) dní od uzatvorenia Dohody Dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, v prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, Dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlo.
Do 5 (piatich) dní od uzatvorenia Dohody Dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe.
Ponuky, návrhy, všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Dohody. Obe zmluvné strany môžu Dohodu písomne vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 2 (dva) mesiace a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spišský hrad, k.ú.Žehra, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

92 903,56

92 903,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.03.2024 08:55

02.04.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.04.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 696
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS