37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kopírovací papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Kopírovací papier A4 do tlačiarní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kopírovací papier A4 | bal. | 530 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť / gramáž | 80g/m2 |
belosť | min. 161 CIE |
počet ks v balení | min. 500 ks |
Vhodný do všetkých druhov tlačiarní, kopírok aj faxov. | |
Opacita (nepriehľadnosť) | min. 91 % |
formát | A4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín, Prievidza. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Faktúra musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo objednávky, zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH, a celkovú cenu za položku bez DPH i s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
12
530,00 balenie
2 199,50
2 199,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2024 08:15
08.04.2024 08:11
08.04.2024 08:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2024 08:20 - Vstupná ponuka | 1 832,50 | € | Cena bez DPH |
08.04.2024 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 830,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: