Z20242173
OF-286825
ukončená
00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením
Tovar, Služba
1. Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II.
|
|
---|---|
Funkcia |
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II. určený do čistých priestorov podľa ISO 14644 a GMP na prípravu rádiofarmák. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II. | komplet | 1 | ||
Výška pracovného otvoru | mm | 200 | ||
Rýchlosť prúdenia vzduchu v pracovnom priestore | m/s | 0,36 | ||
Hlučnosť boxu, v pracovnom režime s rýchlosťou min. 0,36 m/s | dB | 60 | ||
Osvetlenie pracovného priestoru boxu pomocou LED svetla | lx | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | mikrobiologický bezpečnostný box vertikálnym prúdením vzduchu triedy II., trieda čistoty ISO class 5, určený do čistých priestorov podľa ISO 14644 a GMP. |
Konštrukcia - plášť boxu v súlade s normou EN12469:2000, skúšaný na tesnosť; uzatvárateľný pracovný priestor a elektricky ovládaným čelným sklom, s automatickým nastavením skla pre zvolený pracovný režim a aktívnou ochrannou rukou pri pohybe skla. Plná čistiteľnosť pracovného skla ako z vonkajšej strany, tak zo strany pracovného priestoru. | |
Rozmery pracovného priestoru: min.: šírka 1200 (± 5 %) mm; výška 650 (± 5 %) mm; hĺbka 550 mm (± 5 %) | |
Funkcie - mikroprocesorové riadenie pre zaistenie automatického, optimálneho výkonu boxu a nastavenia všetkých hlavných parametrov, pre všetky pracovné režimy (indikácia stavu filtrov, rýchlosti prúdenia a správnej pozície okna); Útlmový režim pre prípad dočasného prerušenia práce; Ovládanie pomocou dotykového LCD displeja reagujúcim aj cez laboratórne rukavice. Kontinuálne sledovanie tlakových rozdielov na filtroch, rýchlosť laminárneho prúdenia v pracovnom priestore a teploty v pracovnom priestore. | |
Funkcie - informácie o prekročení nastavených limitov zobrazené na ovládacom displeji, aj zaslané elektronicky emailom alebo správou na telefón zodpovednej osoby. Dáta musia byť exportovateľné v čitateľnom formáte (PDF, XLS, CSV, DB, alebo podobné) mailom, alebo pomocou USB. Minimálna frekvencia zápisu 60 min. | |
Zariadenie musí mať užívateľské rozhranie kompletne v slovenskom jazyku. | |
Súčasť zariadenia - osvetlenie pracovného priestoru boxu pomocou LED svetla s reguláciou intenzity osvetliteľné v rozsahu 1-100%. UV germicídna lampa v pracovnom priestore s možnosťou manuálneho spínania, automatického režimu (časovač) a možnosťou nastavenia odloženého štartu s definovaným časom vypnutia. Dve elektrické zásuvky v pracovnom priestore s ovládaním spínania pomocou dotykového displeja boxu. | |
Súčasť zariadenia - výkonný bezúdržbový ventilátor, s plynulou, automatickou, reguláciou otáčok, pre zaistenie dlhodobého udržovania požadovanej rýchlosti prúdenia vzduchu; Vodotesná vaňa pod pracovnou doskou zamedzujúcou únik nebezpečných látok mimo pracovného priestoru; Pracovný priestor s krytím min. IP65; Vysoko účinná filtrácia triedy H14, podľa EN 1822; Filtračná vložka v kovovom ráme s krycou ochrannou mrežou, a zaisťujúca odlučivosť minimálne 99,999%; Prúdový chránič na stráženie izolačného stavu. | |
Súčasť zariadenia - počítadlo prevádzkových hodín chodu germicídneho žiariča a HEPA/ULPA filtrov a počtu dní do nasledujúcej validácie boxu; automatická registrácia zmien prevádzkových parametrov, registrácia alarmových hlášok a prístupov s možnosťou exportu dát na email a USB; upozornenie na blížiacu sa potrebu výmeny HEPA filtrov pre možnosť včasného zaistenia ich výmeny; možnosť vzdialenej správy zariadení na kontrolu, školenia a prípadné nastavenie parametrov. | |
Súčasť zariadenia - stojan s antivibračnými vložkami. Šírka boxu musí umožňovať transport cez dvere o šírke 80 cm. | |
Požadujeme, aby bolo súčasťou inštalácie aj vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie. | |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu školeným personálom (súčasťou inštalácie bude vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie), zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení, v prvotriednom vyhotovení a z prvotriednych materiálov a jeho technické parametre sa zhodujú s parametrami uvádzanými ich výrobcom a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
9. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar záručnú dobu 24 mesiacov. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
2. Dodávateľ zabezpečí inštaláciu školeným personálom, ktorej súčasťou bude vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie. |
3. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
4. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky dodaný na základe tejto zmluvy bude predstavovať jeden funkčný celok a bude spĺňať príslušné kvalitatívne parametre. |
5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby 24 mesiacov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
08.04.2024 08:00 — 15.07.2024 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
16 100,00
13 416,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2024 08:03
04.04.2024 10:00
04.04.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
03.04.2024 18:46 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 16 099,19 | € | Cena s DPH | |
Celkový počet predložených ponúk: 3 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: