• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20242173

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2024 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20242173

OF-286825

ukončená

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením

Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II.
Funkcia
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II. určený do čistých priestorov podľa ISO 14644 a GMP na prípravu rádiofarmák.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení, ktorý spĺňa všetky technické vlastnosti v tejto špecifikácii. Požadujeme dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrobiologický bezpečnostný box s laminárnym prúdením triedy II. komplet 1
Výška pracovného otvoru mm 200
Rýchlosť prúdenia vzduchu v pracovnom priestore m/s 0,36
Hlučnosť boxu, v pracovnom režime s rýchlosťou min. 0,36 m/s dB 60
Osvetlenie pracovného priestoru boxu pomocou LED svetla lx 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: mikrobiologický bezpečnostný box vertikálnym prúdením vzduchu triedy II., trieda čistoty ISO class 5, určený do čistých priestorov podľa ISO 14644 a GMP.
Konštrukcia - plášť boxu v súlade s normou EN12469:2000, skúšaný na tesnosť; uzatvárateľný pracovný priestor a elektricky ovládaným čelným sklom, s automatickým nastavením skla pre zvolený pracovný režim a aktívnou ochrannou rukou pri pohybe skla. Plná čistiteľnosť pracovného skla ako z vonkajšej strany, tak zo strany pracovného priestoru.
Rozmery pracovného priestoru: min.: šírka 1200 (± 5 %) mm; výška 650 (± 5 %) mm; hĺbka 550 mm (± 5 %)
Funkcie - mikroprocesorové riadenie pre zaistenie automatického, optimálneho výkonu boxu a nastavenia všetkých hlavných parametrov, pre všetky pracovné režimy (indikácia stavu filtrov, rýchlosti prúdenia a správnej pozície okna); Útlmový režim pre prípad dočasného prerušenia práce; Ovládanie pomocou dotykového LCD displeja reagujúcim aj cez laboratórne rukavice.  Kontinuálne sledovanie tlakových rozdielov na filtroch, rýchlosť laminárneho prúdenia v pracovnom priestore a teploty v pracovnom priestore.
Funkcie - informácie o prekročení nastavených limitov zobrazené na ovládacom displeji, aj zaslané elektronicky emailom alebo správou na telefón zodpovednej osoby. Dáta musia byť exportovateľné v čitateľnom formáte (PDF, XLS, CSV, DB, alebo podobné) mailom, alebo pomocou USB. Minimálna frekvencia zápisu 60 min.
Zariadenie musí mať užívateľské rozhranie kompletne v slovenskom jazyku.
Súčasť zariadenia - osvetlenie pracovného priestoru boxu pomocou LED svetla s reguláciou intenzity osvetliteľné v rozsahu 1-100%. UV germicídna lampa v pracovnom priestore s možnosťou manuálneho spínania, automatického režimu (časovač) a možnosťou nastavenia odloženého štartu s definovaným časom vypnutia. Dve elektrické zásuvky v pracovnom priestore s ovládaním spínania pomocou dotykového displeja boxu.
Súčasť zariadenia - výkonný bezúdržbový ventilátor, s plynulou, automatickou, reguláciou otáčok, pre zaistenie dlhodobého udržovania požadovanej rýchlosti prúdenia vzduchu; Vodotesná vaňa pod pracovnou doskou zamedzujúcou únik nebezpečných látok mimo pracovného priestoru; Pracovný priestor s krytím min. IP65; Vysoko účinná filtrácia triedy H14, podľa EN 1822; Filtračná vložka v kovovom ráme s krycou ochrannou mrežou, a zaisťujúca odlučivosť minimálne 99,999%; Prúdový chránič na stráženie izolačného stavu.
Súčasť zariadenia - počítadlo prevádzkových hodín chodu germicídneho žiariča a HEPA/ULPA filtrov a počtu dní do nasledujúcej validácie boxu; automatická registrácia zmien prevádzkových parametrov, registrácia alarmových hlášok a prístupov s možnosťou exportu dát na email a USB;  upozornenie na blížiacu sa potrebu výmeny HEPA filtrov pre možnosť včasného zaistenia ich výmeny; možnosť vzdialenej správy zariadení na kontrolu, školenia a prípadné nastavenie parametrov.
Súčasť zariadenia - stojan s antivibračnými vložkami.  Šírka boxu musí umožňovať transport cez dvere o šírke 80 cm.
Požadujeme, aby bolo súčasťou inštalácie aj vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu školeným personálom (súčasťou inštalácie bude vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie), zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení, v prvotriednom vyhotovení a z prvotriednych materiálov a jeho technické parametre sa zhodujú s parametrami uvádzanými ich výrobcom a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
9. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar záručnú dobu 24 mesiacov.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
2. Dodávateľ zabezpečí inštaláciu školeným personálom, ktorej súčasťou bude vykonanie kvalifikačného merania v rozsahu inštalačnej a operačnej kvalifikácie.
3. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky dodaný na základe tejto zmluvy bude predstavovať jeden funkčný celok a bude spĺňať príslušné kvalitatívne parametre.
5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať bezodplatne služby záručného servisu po dobu trvania záručnej doby 24 mesiacov a vykonania opravy predmetu zmluvy na mieste dodania, ak to povaha veci dovoľuje.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

08.04.2024 08:00 — 15.07.2024 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

16 100,00

13 416,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2024 08:03

04.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2024 18:46 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 16 099,19 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS