36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Upgrade existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023
Upgrade existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023
Služba
1. Upgrade existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom dodávaných služieb bude Upgrade informačného systému na elektronické spracovanie spisov, záznamov, dokumentov a pracovných postupov (Workflow) na verziu Fabasoft eGov-Suite 2023 pri zachovaní všetkých doterajších funkcionalít. |
Výsledkom upgrade musí byť bezproblémová funkcionalita v spojitosti Microsoft Windows Server 2022 Standard, operačnými systémami na pracovných koncových staniciach Windows 10, Windows 11 a kancelárskym balíkom Microsoft Office 2019, MS Office 2011 vrátane MS Office 365 desktopová verzia. |
Upgrade systému Fabasoft musí podporovať najnovšie verzie internetových prehliadačov Internet Edge, Google Chrome alebo Mozilla Firefox. |
Podstatnou časťou upgradu je zvýšenie efektívnosti využívania hardvérových zdrojov systému Fabasoft a zvýšenie bezpečnosti weobých aplikácií. |
Upgrade systému zahŕňa aj zmenu vizuálu systému. Namiesto pôvodne používaných portálových záložiek sa v novej verziíí používaju widgety. |
Predmetom zákazky sú práce súvisiace s upgradom Fabasoft, pri zachovaní všetkých doterajších funkcionalít systému. Upgrade zahŕňa inštaláciu najnovšej verzie IS a jeho nasadenia v jednotlivých prostrediach objednávateľa. |
Výhody novej verzie : |
- Podpora nových prehliadačov, operačných systémov, databáz a MS Office, |
- Moderný a responzívny dizajn, |
- Intuitívnejšie a jednoduchšie ovládanie, |
- Možnosť customizácie pre mobilnú aplikáciu, |
- Možnosť zobrazovania grafov podľa údajových štatistík, |
- Zjednodušenie a upratanie formulárov objektov pri nasadení, |
- Zachovanie implementovanej zákazníckej nadstavby. |
PODMIENKA NA POSKYTOVATEĽA |
Úspešný uchádzač musí disponovať previerkou priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň utajenia Dôverné a IT konzultant/IT analytik musí disponovať osvedčením na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne na stupeň utajenia Dôverné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Upgrade existujúceho systému pre podporu elektronickej správy registratúry Fabasoft na verziu 2023 | JV | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V rámci upgradu požadujeme zachovanie aktuálne využívaných portálových záložiek pretransformovaných do podoby widgetov: | |
- | 1) Zásobník práce |
- | 2) Evidencia DZ (podateľňa) |
- | 3) Záznamy |
- | 4) Spisy |
- | 5) Doručovanie |
- | 6) Vyhľadávanie |
- | 7) Zostavy |
- | 8) Moje dokumenty |
- | 9) Vydané dokumenty |
- | 10) Ukončené aktivity |
Zároveň bude zachovaná doteraz používaná funkcionalita všetkých portálových záložiek: | |
1) Zásobník práce | |
- Aktuálne úlohy | zoznam aktivít na spracovanie |
- DZ na vybavenie | zoznam DZ vložených v spisoch ale nevybavených |
- Pozastavené/Čakajúce | zoznam odložených aktivít |
2) Evidencia DZ (podateľňa) | |
- Funkcionalita evidencie Doručených záznamov na Podateľni úradu | |
3) Záznamy | |
- Evidencia odoslaných záznamov (OZInt, OZExt) | |
- Evidencia záznamov pre spis (ZpS) | |
- Správoplatňovanie rozhodnutí | |
- Adresár – preberanie FO a PO z RFO, RPO, (UPVS IAM) | |
4) Spisy | |
- Evidencia nových spisov | |
- Prehľad existujúcich spisov: | |
- | V riešení |
- | Uzavreté – uzatváranie spisov „v riešení“, obnova spracovania uzavretých spisov |
- | S prístupom – zobrazenie spisov s prideleným prístupom |
5) Doručovanie | |
- Prehľad vytvorených doručovacích úloh (nové, nespracované) | |
- Generovanie podacích hárkov | |
- Doplňovanie údajov odoslaných zásielok | |
- Evidencia doručeniek k odoslaným zásielkám | |
6) Vyhľadávanie | |
- Vyhľadávanie objektov evidovaných v systéme na základe prístupových práv (Záznamy, Spisy...) | |
7) Zostavy | |
- Generovanie a prehľady vygenerovaných zostáv na základe rolí a prístupových oprávnení | |
8) Moje dokumenty | |
- Ukladanie dokumentov v module DMS | |
- Vytváranie štruktúry záložiek v module | |
- Možnosti prideľovania prístupov k záložkám / dokumentom | |
9) Vydané dokumenty | |
- Publikácia príloh dokumentov (publikácia na portál) | |
- Evidencia informácii o období publikácie / platnosti dokumentu | |
10) Ukončené aktivity | |
- Zoznam všetkých ukončených aktivít používateľa (prehľad ukončených aktivít) | |
Súčasťou služieb upgradu musí byť : | |
- | 1. Interné testovacie a vývojové prostredie |
- | 2. Test prostredie objednávateľa |
- | 3. Produkčné prostredie objednávateľa |
- | 4. Dokumentácia |
- | 5. Školenie |
Názov |
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky Objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kópiu potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa minimálne na stupeň "Dôverné", predmetnú podmienku musí spĺňať aj subdodávateľ. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kópiu potvrdenia o personálnej previerke IT konzultantov/IT analytikov na stupeň "Dôverné", predmetnú podmienku musí spĺňať aj subdodávateľ. |
Dodávateľ je povinnný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy, rozšírenie a upgrade existujúceho riešenia správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definoavné služby a funkčie implementované na uvedenej platforme. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvy predložiť informáciu o záujme využiť subdodávateľov. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam poskytnutých služieb ( § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní) v oblasti implementácie informačných systémov elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov, ich technologického upgradu, a/alebo rozvoja informačných systémov elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov súvisiacich so zabezpečením udržateľnosti existujúceho informačného systému v ktorých bolo plnenie za všetky realizované služby v súhrnnej hodnote minimálne 30 000,- EUR bez DPH, pričom: |
- minimálne 2 (dva) z týchto zákaziek sa týkali oblasti implementácie informačných systémov elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov t.j. registratúrny systém s vysokým stupňom zhody s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z. a |
- minimálne 2 (dva) z týchto zákaziek sa týkali technologického upgradu informačného systému elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov na platforme Fabasoft eGov Suite a |
- minimálne 2 (dva) z týchto zákaziek sa týkali rozvoja informačného systému elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov využívajúceho SW platformu Fabasoft eGov Suite alebo ekvivalentnú SW platformu slúžiacu pre informačný systém zabezpečujúci elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov t.j. registratúrny systém s vysokým stupňom zhody s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým : |
a. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku; |
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku; |
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie; |
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha. |
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu. |
Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že: |
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania, |
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania, |
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy, |
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia, |
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom. |
Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy. |
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že |
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy, |
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom, |
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu. |
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy. |
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti |
s porušením tejto protikorupčnej doložky. |
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Dodávateľ (vrátane jeho zamestnancov alebo subdodávateľov) sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie na základe plnenia tejto Zmluvy alebo zo Zmluvy vyplývajúcich; predmetná povinnosť trvá aj po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá v tejto súvislosti vznikla objednávateľovi. |
Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2024 08:00 — 16.10.2024 14:30
1,00 celá zákazka
50 400,00
42 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2024 15:34
28.03.2024 10:00
28.03.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.03.2024 09:56 - Vstupná ponuka | 41 500,00 | € | Cena bez DPH |
27.03.2024 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: