36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
31348262
Wolters Kluwer SR s. r. o.
Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Elektronický systém právnych informácií
právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie on-line a off-line prístupov do komplexného elektronického systému právnych informácií s cieľom zabezpečiť užívateľsky komfortnú prácu s s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne požiadavky na Elektronický systém právnych informácií: |
1. Zbierka zákonov a konsolidované znenia - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918, slovenské a české texty publikovaných predpisov a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách;svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť; |
2. Komentáre k zákonom - min. stodvadsať (120) priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva. |
3. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa. |
4. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", "Zo súdnej praxe"a "Verejné obstarávanie". |
5. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; najmä však verejné obstarávanie, správa majetku štátu, účtovníctvo. Príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi. |
6. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť. |
7. Dôvodové správy - databáza dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt má obsahovať dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť. |
8. Off-line archív právnických časopisov, najmä časopisov "Zo súdnej praxe", "Justičná revue"a "Verejné obstarávanie" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte. |
9. Prostredníctvom offline systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentami s dopĺňaním v 2 mesačných intervaloch všetky nové čísla, ktoré budú doplnené do Elektronického systému právnych informácií. |
11.Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - off-line a on-line prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eur-lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU. |
12. Monografie - odborné publikácie k špecifickým právnym témam. |
13. Prehľadné procesné diagramy k významným právnym predpisom - právne postupy. |
14. VZN (Všeobecné záväzné nariadenia miest a obcí SR). |
15. Rekodifikácia - doplnkový podporný odborný obsah (prevodová tabuľka, sprievodca, vzory). |
16. Preložená legislatíva - preklady do jazyka anglického k významným právnym predpisom. |
17. Autorsky spracovaná judikatúra - výber z judikatúry. |
18. Online prístup k rozhodnutiam okresných a krajských súdov s aktualizáciou v 2 týždňových intervaloch. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov. |
19. Priebežné dopĺňanie nových zdrojov v systéme od dodávateľa, počas platnosti zmluvného vzťahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií | počet prístupov | 10 | ||
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií | počet prístupov | 20 | ||
Obdobie poskytovania služby | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti | * |
aktuálnosť | aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku; |
štruktúrovanosť | všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií; |
previazanosť | informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií; |
spoľahlivosť | informácie musia byť garantované; |
off-line prístup | informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na lokálnom serveri/PC objednávateľa; aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy (1 x za 2 mesiace); |
on-line prístup | aktuálny obsah a všetky nové aktualizácie právnych predpisov počas platnosti zmluvy; |
rýchlosť | technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie off-line informácií; |
užívateľský komfort | možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie, |
* | vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc,.docx, .pdf alebo .rtf; |
bezplatný predajný a popredajný servis | všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line); |
nový obsah | informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií; |
funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent | možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument |
* | alebo vyplnený vyhľadávací formulár; |
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát | umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a |
* | spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné; |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, zaškolenie, automatické aktualizácie, podpora a pod.). |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena Poskytovateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), Poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak Poskytovateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy a vykonať funkčnú ukážku v prostredí objednávateľa. Cena za predmet zákazky musí zostať nezmenená. Objednávateľ vykoná overenie funkčnosti. V prípade, že návrh na plnenie predmetu zákazky/zmluvy nespĺňa všetky požiadavky objednávateľa, považuje sa porušenie tejto povinnosti za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť informáciu o záujme využiť subdodávateľov. |
3. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015. |
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým : |
a. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku; |
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku; |
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie; |
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha . |
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od odsúhlasenia návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa zaslať prístupové práva objednávateľovi. |
6. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa po odsúhlasení súladu návrhu plnenia predmetu zákazky/zmluvy s požiadavkami objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklad, že je oprávnený na poskytovanie predmetu zákazky. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a preukázateľne doručenej faktúry najskôr v deň odoslania prístupových práv poverenej osobe objednávateľa. |
2. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry Objednávateľovi. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa (faktury@nbu.gov.sk), a to bezodkladne po jej vystavení. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
6. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPET. |
2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
4. Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu. |
5. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že: |
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania, |
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, |
c) ) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania, |
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, |
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia, |
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu zmluvy s objednávateľom. |
6. Dodávateľ sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
7. V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že |
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto zmluvy, |
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom, |
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu. |
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto zmluvy. |
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti |
s porušením tejto protikorupčnej doložky. |
8. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
9. V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
10. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
11. Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
12. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2024 00:00 — 31.03.2026 00:00
1,00 celá zákazka
33 576,00
27 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2024 15:04
28.03.2024 09:00
28.03.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2024 08:45 - Vstupná ponuka | 33 576,00 | € | Cena s DPH |
28.03.2024 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 576,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: