• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 09:55

Detail zákazky Z20242094

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 09:55

Základné údaje

Z20242094

OF-286719

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9099744

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

Konferenčný stôl, konferenčná stolička, dizajnová stolička, konferenčný stolík

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčný stôl, konferenčná stolička, dizajnová stolička, konferenčný stolík v zmontovanom stave.
Funkcia
Kancelársky nábytok určené do kancelárskych priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skladací konferenčný stôl ks 12
2. Konferenčná stolička ks 30
3. Dizajnová stolička ks 2
4. Konferenčný stolík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia položky č.1: referenčný produkt napr. stôl FOLD
Rozmery š x h x v mm: 1400x690x72,  Šírka mm: 1400,  Hĺbka mm: 690,  Výška stola mm: 725, Rozmer dosky mm: 1400x690, doska s laminovaným povrchom, hrúbka dosky 25 mm, ABS hrana 2 mm, Prevedenie: rovný, Farba podnože: chróm, Farba: buk, Rozkladacie: áno
Špecifikácia položky č.2 referenčný produkt napr. stolička LOW
Farba konštrukcie: chróm, Hrúbka oceľových rúrok 1,2 mm, Materiál sedadla: látka, Farba: čierna, Materiál operadla: sieťovina, Materiál konštrukcie: kov, Opierky rúk: áno, Stohovateľné: nie, Skladacia konštrukcia: nie, Nosnosť kg: 120, Celková výška cm: 94, Výška sedadla cm: 46, Hĺbka sedadla cm: 43, Šírka sedadla cm: 47, Výška operadla cm: 50, Výška opierky rúk nad sedadlom cm: 17,
Špecifikácia položky č.3 referenčný produkt napr. dizajnová stolička Timeless Comfort
Šírka sedenia cm: 43, Hĺbka sedenia cm: 39,  Výška sedenia cm: 49, Farba: tyrkysová, Materiál: 100% polyester, kovový rám, Výška cm: 84, Hĺbka cm: 61, Šírka cm: 60
Špecifikácia položky č.4 referenčný produkt napr. DIDIER
Výška cm: 46, Šírka cm: 80, Hĺbka cm: 80, Farba: strieborná, Štýl: dizajnové, Materiál: sklo, Doska stola: tvrdené sklo, Materiál: kov, Podnož: pochrómovaný kov, Tvar: okrúhle, Povrch: lesklé, Typ stola: konferenčný
požadujeme dodávku v zmontovanom stave na miesto dodania. áno
Miesto dodania: Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do učebne určenej objednávateľom a jeho následnej montáže.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

30.04.2024 08:46 — 30.04.2024 13:46

1,00 kpl.

6 068,45

5 057,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2024 08:05

26.03.2024 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2024 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 22
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2024 11:58 - Vstupná ponuka 6 068,40 € Cena s DPH
21.03.2024 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka 4 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS