• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 15:05

Detail zákazky Z20242078

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 15:05

Základné údaje

Z20242078

OF-286705

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9099735

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, hygienické prostriedky toaletný papier, dezinfekcia, utierky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby, pracie a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Hygienické potreby a čistiace prostriedky na zabezpečenie hygieny a čistoty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Indulona krém na ruky 100ml: 45%vazelíny, 3%lanolín ks 60
Mydlo 100g : toaletné, vhodné na každodenne použitie ks 180
Toaletný papier 2-vrstvový Tento Maxi : návin 30m ks 100
Pasta mycia na ruky 500g ks 65
Utierky priemyselné 2-vrst. , návin 50-70m ks 50
Prášok prácí 600 g Pearly (Dr.House) ks 120
Čistiaci prostriedok Jar 900ml bal 3
Vrece PVC hrubé čierne 55x110x0,15, cca 150l ks 50
Pronto 400ml ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- HS Stavby -  Vodárenská 18/A, 040 01 Košice
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 07:30 do 14:30 hod.
Úhrada bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením  jednotkovej ceny príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Dodávka tovaru s predložením dodacieho listu, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako požadovaný výrobok/tovar
Cena predmetu je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, poškodený, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. Náklady s tým súvisiace znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu-prevzatiu min. 1 pracovné dni vopred
vyžaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s rozpisom jednotkových cien za žiadané položky bez DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vodárenska 18/A, 04001 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.04.2024 13:12 — 17.04.2024 13:13

1,00 Celok

419,55

419,55

Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanou kompatibilitou so systémom používaným u objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.03.2024 13:14

26.03.2024 14:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2024 14:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2024 13:49 - Vstupná ponuka 419,00 € Cena bez DPH
26.03.2024 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 361,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS