36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
altepláza
B01AD02, altepláza, antitrombotiká, antitrombotické činidlá
Tovar, Služba
1. altepláza 20 mg
|
|
---|---|
Funkcia |
lieky ATC skupiny - B01AD02 - altepláza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo účinnej látky v mernej jednotke | mg | 20 | ||
veľkosť mernej jednotky | ml | 20 | ||
množstvo merných jednotiek | ampula | 84 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina | B01AD02 |
názov účinnej látky | altepláza |
cesta podania | intravenózne |
lieková forma | prášok a rozpúšťadlo na injekčný alebo infúzny roztok |
merná jednotka | ampula |
balenie | 1 x 20 mg + 20 ml |
2. altepláza 50 mg
|
|
---|---|
Funkcia |
lieky ATC skupiny - B01AD02 - altepláza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo účinnej látky v mernej jednotke | mg | 50 | ||
veľkosť mernej jednotky | ml | 50 | ||
množstvo merných jednotiek | ampula | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina | B01AD02 |
názov účinnej látky | altepláza |
cesta podania | intravenózne |
lieková forma | prášok a rozpúšťadlo na injekčný alebo infúzny roztok |
merná jednotka | ampula |
balenie | 1 x 50 mg + 50 ml |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod |
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený), |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
5. Platobné podmienky: |
- kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak, |
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru, |
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis. |
7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) : |
- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód) |
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
- so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov, |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, |
- porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka-objednávateľa.V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie považované za neplatné. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzaj.vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov akciov.spoloč., ktorých 100%-ným akcionárom je MZ SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
96,00 ampula
16 816,20
16 816,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2024 12:41
25.03.2024 08:00
25.03.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2024 12:59 - Vstupná ponuka | 16 816,19 | € | Cena bez DPH |
25.03.2024 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 816,18 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: