• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 11:45

Detail zákazky Z20242055

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2024 11:45

Základné údaje

Z20242055

OF-286624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9099727

Objednávateľ

31436200

Nitrianske komunálne služby, s.r.o.

Nábrežie mládeže 87, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

45510393

BINS s.r.o.

Vašinova 61, Nitra, 949 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby a kontajnery na komunálny a triedený zber

plastový kontajner, plastová nádoba na odpad, triedený zber

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby a kontajnery na komunálny a triedený zber
Funkcia
položka 1 - plastový kontajner 1100 l s oblým vekom na zber komunálneho odpadu /KO/
položka 2 - plastový kontajner 1100 l na zber triedeného odpadu – PLASTY
položka 3 - plastový kontajner 1100 l na zber triedeného odpadu – PAPIER
položka 4 - sklolaminátový kontajner 1300 l na zber triedeného odpadu – SKLO
položka 5 - plastová 120 l nádoba s kolieskami na zber komunálneho odpadu
položka 6 - plastová 240 l nádoba s kolieskami na zber komunálneho odpadu
položka 7 - plastová nádoba 120 l nádoba na zber triedeného odpadu - BIO
položka 8 - plastová nádoba 120 l nádoba na zber triedeného odpadu - PLASTY
položka 9 - plastový kontajner 1100 l s plochým vekom na zber komunálneho odpadu /KO/
položka 10 - plastová nádoba 120 l nádoba na zber triedeného odpadu - PAPIER
položka 11 - náhradné diely na 1100 l kontajnery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka 1 - plastový kontajner s objemom 1100l, farba- čierne telo kontajnera, oblé modré veko, 4x pojazdové kolieska s priemerom min. 200mm, 2 predné kolieska s brzdou, Certifikát podľa EN 840-3 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 150
položka 2 - plastový kontajner s objemom 1100l, farba- žltá, oblé veko s 2 vhadzovacími otvormi prekrytými gumenou chráničkou, 4x pojazdové kolieska s priemerom min. 200mm, 2 predné kolieska s brzdou, Certifikát podľa EN 840-3 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 20
položka 3 - plastový kontajner s objemom 1100l, farba- modrá, oblé veko s pozdĺžnou vhadzovacou štrbinou, 4x pojazdové kolieska s priemerom min. 200mm, 2 predné kolieska s brzdou, Certifikát podľa EN 840-3 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 20
položka 4 - sklolaminátový kontajner s objemom 1 300l, farba- zelená s integrovaným nápisom SKLO, spodné vyprázdňovanie pomocou hydraulickej ruky, všetky kovové súčasti s pozinkovanou úpravou, kruhový otvor prekryté gumenou chráničkou a štrbina na tabuľové sklo, systém kontroly naplnenosti kontajnera, Certifikát podľa EN 13071-1,3 ks 20
položka 5 - plastová nádoba s objemom 120l s kolieskami, farba- čierna s modrým vekom, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 500
položka 6 - plastová nádoba s objemom 240l s kolieskami, farba- čierna s modrým vekom, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 100
položka 7 - plastová nádoba hnedá s objemom 120l, s úpravou na bioodpad s nápisom BIO, s pojazdnými kolieskami, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 250
položka 8 - plastová nádoba s objemom 120l s kolieskami, farba- žltá, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 250
položka 9 - plastový kontajner s objemom 1100l, farba- čierne telo, ploché modré veko, 4x pojazdové kolieska s priemerom min. 200mm, 2 predné kolieska s brzdou, Certifikát podľa EN 840-2 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 30
položka 10 - plastová nádoba s objemom 120l s kolieskami, farba- modrá, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks 250
položka 11 - náhradné diely na 1100l kontajnery - veko 1100l kontajnera modré, oblé, vrátane montážneho prislušenstva (pružiny, čapy, tesniace lšty a držiaky pružín) ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby víťazný uchádzač do 3 dní od uzavretia zmluvy predložil certifikáty podľa požadovanýchobstarávaných položiek opisného formulára
Podmienka dodania tovaru: dodanie po častiach podľa prevádzkových potrieb objednávateľa v priebehu roku, vždy do 7. pracovných dní od písomnej požiadavky na druh a množstvo požadovaných kontajnerov
Požaduje sa dodať nové, nepoužité nádoby
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Nádoby a kontajnery musia byť dodané v zmontovanom stave v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 14,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo podľa prevádzkových potrieb a finančných možností upraviť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkových cien
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 87, 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.03.2024 12:00 — 31.12.2024 12:00

1,00 komplet

76 600,00

76 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.03.2024 09:26

26.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2024 14:30 - Vstupná ponuka 76 600,00 € Cena bez DPH
26.03.2024 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 75 995,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS