• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2024 10:15

Detail zákazky Z20242051

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.03.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2024 10:15

Základné údaje

Z20242051

OF-285323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9108647

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

44295588

Security systems s.r.o.

Kalinčiakova 3370/12, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie odbornej kontroly a odbornej skúšky EPS (elektronická požiarna signalizácia)

technická kontrola, technická inšpekcia a skúšanie

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelné kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, objekt hotel Bôrik, Bratislava
Funkcia
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z.  o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly. Rozsah kontroly: mesačná, štvrťročná a ročná.
Elektrická požiarna signalizácia uvedeného výrobcu je inštalovaná v objekte hotel Bôrik, Bratislava
Obsah jednotlivých kontrol je uvedený v ods. 2 až 4 prílohy vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly
Kontrolu EPS môže vykonávať len osoba osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle  Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. Zákon o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov  § 5  písm. a), a Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly § 15, ods.5.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zariadenie: Ústredňa Securiton MCU211B ks 1
Kombinovaný hlásič MTD533 ks 74
Tepelný hlásič MTD5333 ks 9
Tlačidlový hlásič FT a MCP ks 21
Nasávací dymový hlásič RAS51B/53B ks 4
Dymový hlásič ORMI40R ks 4
Signalizačná siréna SP205 ks 6
Signalizačná siréna Roshni s majákom ks 3
Ovládací panel MIC732 ks 1
Pravidelná mesačná kontrola EPS počas platnosti zmluvy počet opakovaní 22
Pravidelná štvrťročná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (3x za rok) počet opakovaní 6
Pravidelná ročná kontrola (1x za rok) počet opakovaní 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie od účinnosti zmluvy na 24 mesiacov.
Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivej položky v rozsahu: druh kontroly, počet opakovaní, cena v EUR bez DPH, cena v EUR s DPH a cenu celkom v EUR bez DPH a cena celkom v EUR s DPH.
Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb oprávnenie od výrobcu alebo zhotoviteľa požiarnotechnického zariadenia a poskytovateľ zároveň predloží zoznam fyzických osôb, ktoré vykonajú kontrolu EPS.
Poskytovateľ bude pri vykonávaní odborných kontrol dodržiavať platné predpisy pre kontrolu elektrickej požiarnej signalizácie.
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol).
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa.
K faktúre musí byť priložený Servisný list alebo Doklad o kontrole EPS potvrdené Objednávateľom a pri ročnej kontrole Potvrdenie o vykonaní kontroly v zmysle Vyhlášky č. 726/2002 Z. z.
Osoby vykonávajúce kontrolu EPS musia mať osvedčenie na výkon činnosti a odbornej spôsobilosti podľa § 11 zákona č. 562/2005 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a § 35 Vyhlášky MV SR č. 591/2005, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo preveriť osoby, ktoré budú poverené na výkon kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, a to z hľadiska ich bezúhonnosti.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.04.2024 08:00 — 31.03.2026 15:00

1,00 celok

11 579,58

9 649,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.03.2024 08:07

27.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 329
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2024 11:38 - Vstupná ponuka 11 568,00 € Cena s DPH
27.03.2024 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 10 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS