Z20242049
OF-286304
zrušená
36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kardioplegický set
kardioplégia, roztok, kardioplegický roztok, CPG, mimotelový obeh, ECC, perfúzia, srdce, zastavenie srdca
Tovar, Služba
1. Kardioplegický set
|
|
---|---|
Funkcia |
Kardioplegický set s výmenníkom tepla na doručenie kardioplégie v pomere 4:1 s lapačom bublín, špeciálny zdravotnícky materiál pre potreby kardiochirurgie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kardioplegický set | ks | 350 | ||
prietok krvi (odporúčaný) | ml/min | 500 | ||
plniaci objem modulu výmenníka tepla | ml | 52 | ||
maximálny pracovný tlak (krv) | kPa | 67 | ||
plocha výmenníka tepla | cm2 | 640 | ||
veľkosť pórov integrovaného filtra | mikrometer | 96 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konektor na vstupe | 1/4 (blood inlet) |
konektor na výstupe | 3/16 (blood outlet) |
materiál výmenníka tepla | nerezová oceľ |
materiál puzdra výmenníka tepla | polyuretán |
materiál filtra | polyester |
Set musí obsahovať: | ------------------------------------------------------------------------ |
- hadicový set | priemer 3/16 x 1/16 |
- výmenník tepla | obsahuje integrovaný filter |
- obvodová hadica na kardioplegický roztok | jeden koniec závitová spojka, druhý koniec luer spojka |
- obsahuje "barrier isolator" a jednocestnú chlopňu (one way valve) | áno |
- obsahuje hadicu pre použitie s valčekovým čerpadlom | |
balenie | jednorazové sterilné balenie |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody, na dohodnuté zmluvné obdobie 12 kalendárnych mesiacov., resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
3. Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
4. Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
5. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH. |
6. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľovi a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
7. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení : |
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
- v súlade s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní. |
8. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto zmluve, inak je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
9. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. vyradenie/zaradenie tovaru z/do zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru atď) |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov |
10. Požaduje sa predložiť v lehote do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy: |
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, |
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom. |
11. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
12. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
350,00 ks
47 621,00
47 621,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2024 12:56
25.03.2024 08:05
25.03.2024 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2024 15:15 - Vstupná ponuka | 47 621,00 | € | Cena bez DPH |
22.03.2024 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 621,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: