• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 16:10

Detail zákazky Z20242043

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2024 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2024 16:10

Základné údaje

Z20242043

OF-286655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9082407

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

51893452

ESPIK s.r.o.

Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - LRS

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem nádob poskytnutých dodávateľom služieb litre 30 60
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu (apríl-júl, september-marec) kg 60 120
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu (júl - august) kg 90 140
Objem nádob poskytnutých objednávateľovi služby pri každej výmene (tzn. koľko litrov nádob musí mať objednávateľ k dispozíci do vývozu) litre 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupný odber odpadu v prevádzke objednávateľa bude 1x týždenne počas trvania rámcovej dohody od 1.4.2024 do 31.3.2025 V čase od 9.00 hod do 14.00 hod.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere a váhu na odváženie odpadu. Objem nádob od 30 do 60 litrov s poklopom a s označením litráže a druhu odpadu. Označenie musí byť stále, čitateľné a nezmazateľné. Označenie nádob musí byť v súlade s platným Zákonom o odpadoch.
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter = 1 kilogramu odpadu. 1l = 1kg
Odpad 20 01 25 jedlé tuky a oleje , dodávateľ služby prevezme bezodplatne. Hmotnosť tohoto odpadu bude odpočítaná od celkovej hmotnosti odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby (odbereteľ odpadu) je povinný do troch dní od uzatvorenie rámcovej dohody predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu, certifikát systému manažérstva podľa ISO 9001 a ISO 14001.
Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v mesiaci. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. Splatnosť faktúry v zmysle Obchodných podmienok EKS - 30 dní.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) v prevádzke objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, tzn. že dodávateľ oznámi objednávateľovi jednotkovú cenu za 1 kg zberu, odvozu a zneškodnenia odpadu.
Predpokladané množstvo 6 000 kg odpadu nie je záväzné. Platnosť zmluvy končí dňom 31.03.2025 a fakturované bude skutočne odobrané množstvo.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predpokladané množstvo 6 000 kg (resp. litrov) bude odobraté po častiach počas trvania rámcovej dohody tzn. od 1.4.2024 do 31.3.2025.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bienska dolina 27, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2024 08:00 — 31.03.2025 14:00

6 000,00 kg/l

2 928,00

2 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2024 14:40

22.03.2024 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2024 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.03.2024 10:17 - Vstupná ponuka 2 928,00 € Cena s DPH
20.03.2024 22:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 925,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS